Dat mooie weer haal je nog wel in.quote:Op woensdag 22 april 2009 12:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha inderdaadalleen een beetje jammer dat ik nu steeds slaap met het mooie weer
Ik denk altijd met mijn penis, dus zo gek vind ik dat niet.quote:Op woensdag 22 april 2009 11:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had erger verwacht.
Een deskundige op tv heeft het nu over "brain based learning". Heel raar idee, ik leer altijd met mijn scrotum
Ja heel gek eigenlijkquote:
We hebben nog een paar mooie dagen eraan te komen.quote:
Das waarquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk altijd met mijn penis, dus zo gek vind ik dat niet.
En dan niet eens vragen of ik mee ga?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das waarzit nu in het zonnetje een saffie te roken
Ga je mee?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan niet eens vragen of ik mee ga?
Ik ook.quote:
Nou, omdat je zo aandringt dan.quote:
Vooral dán, is geblekenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:18 schreef MaJo het volgende:
[..]ook als je een wiskunde tentamen moet leren?
Heb je nu de hele week vrij genomen of moet je wel gewoon weer werken?quote:
quote:
Ik moet nog steeds diequote:Op woensdag 22 april 2009 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je nu de hele week vrij genomen of moet je wel gewoon weer werken?
I'm here to serve, m'ladyquote:
Dat klinkt dan toch weer niet zo slecht hoorquote:Op woensdag 22 april 2009 12:35 schreef MaJo het volgende:
Ik moet nog steeds dieopdracht maken en ik ga wat dingetjes voor jazz doen. Maar verder lekker chillen
Nee dat valt gelukkig wel meequote:Op woensdag 22 april 2009 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I'm here to serve, m'lady
[..]
Dat klinkt dan toch weer niet zo slecht hoor
Dat doet me er trouwens aan denken dat ik je straks nog even een lijstje moet toemailen
Nee, Werchter moet ik ook nog makenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat valt gelukkig wel mee
Oeh Werchter zeker? Die moet ik nog maken
ah tofquote:Op woensdag 22 april 2009 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, Werchter moet ik ook nog maken
Lijst met radiostations/programmas voor JbD
quote:Op woensdag 22 april 2009 12:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fck, ben zo hard aan het SOG-en, zo erg, ik heb het door, en kan me niet weerhouden
Meeeen, doos, ga leren! ga aan je pws! Doe wat zinnigs! Morgen een inhaalexamen! Kom op!
Het werk niet
Ik ga eerst even kaas halen(jaja, prioriteiten stellenquote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
ah tofik ga vandaag met de publiciteit aan de gang dus dat komt mooi uit
Hup, aan de slag!quote:Op woensdag 22 april 2009 12:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Fck, ben zo hard aan het SOG-en, zo erg, ik heb het door, en kan me niet weerhouden
Meeeen, doos, ga leren! ga aan je pws! Doe wat zinnigs! Morgen een inhaalexamen! Kom op!
Het werk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |