Dude, een wasmachine stuur je niet ff opquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
daar heb je toch helemaal geen drol aan?
zoals nu zit ik op mijn laptop waarvan de cd-speler het al een tijdje niet meer doet. maar ik kan simpelweg de laptop niet terugsturen omdat ik de laptop echt nodig heb.
zelfde als met een wasmachine en dergelijke, die kan je toch niet zomaar een maand missen? of wat dan ook.
klacht: tijd om spullen te maken duurt te lang.
plus datquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het kapot is kan je het toch niet gebruiken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het kapot is kan je het toch niet gebruiken
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ja maar als bijvoorbeeld de wasmachine teveel stroom gebruikt door een lek of wat dan ook.
jezus, jij weet echt geen drol van elektronica of welquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ja maar als bijvoorbeeld de wasmachine teveel stroom gebruikt door een lek of wat dan ook.
Koop voor ongeveer ¤50, een nieuwe drive en plaats die ipv de defecte. geen gezeik en dezelfde dag nog klaar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
daar heb je toch helemaal geen drol aan?
zoals nu zit ik op mijn laptop waarvan de cd-speler het al een tijdje niet meer doet. maar ik kan simpelweg de laptop niet terugsturen omdat ik de laptop echt nodig heb.
zelfde als met een wasmachine en dergelijke, die kan je toch niet zomaar een maand missen? of wat dan ook.
klacht: tijd om spullen te maken duurt te lang.
haha ga naar de elektronica school ofzo.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wtf?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
haha ga naar de elektronica school ofzo.
ja maar dan heb ik toch niks aan de garantie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Koop voor ongeveer ¤50, een nieuwe drive en plaats die ipv de defecte. geen gezeik en dezelfde dag nog klaar.
ik doe toch even mee met de combo...quote:
Tuurlijk jochie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Tuurlijk jochie.
Ouwe hardcore gabber. Neem nog een pilletje.
Correct, maar dat is een keuze die je dan maakt. OF de laptop een tijdje kwijt zijn en maar hopen dat hij goed hersteld wordt, OF in een keer een nieuwe drive plaatsen en zeker weten dat het goed werkt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja maar dan heb ik toch niks aan de garantie.
zie klacht: tijd om spullen te maken duurt te lang.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, maar dat is een keuze die je dan maakt. OF de laptop een tijdje kwijt zijn en maar hopen dat hij goed hersteld wordt, OF in een keer een nieuwe drive plaatsen en zeker weten dat het goed werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |