WA is 1 van de belangrijkste mensen achter de schermen van de spelen van2010. Ik denk dat WA dat gewoon mag doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef maril het volgende:
Ik hoop na 2010, Ik vind het nl leuk om het echtpaar WA en Maxima met kids op de tribune te zien juichen voor de Nederlandse schaatsers in Vancouver. WA zal zijn functie moeten neerleggen dus ff wachten AUB
Vind ik ook Maril...ze horen erbij in Vancouver.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:48 schreef maril het volgende:
Ik hoop na 2010, Ik vind het nl leuk om het echtpaar WA en Maxima met kids op de tribune te zien juichen voor de Nederlandse schaatsers in Vancouver. WA zal zijn functie moeten neerleggen dus ff wachten AUB
Het zal wel toevallig zijn als ze morgen haar aftreden bekend maakt. Maar ik zie het morgen niet gebeuren..quote:Op woensdag 29 april 2009 10:52 schreef buachaille het volgende:
Morgen neemt Beatrix voor het eerst in jaren weer een defilé af: http://www.trouw.nl/nieuw(...)nklijk_Het_Loo_.html
Het is een voorteken!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:27 schreef Blaat-Schaap het volgende:
is ze al weg, of nogsteeds niet?
Misschien was het wel gepland om het bekend te maken op deze dag, maar is dat door de omstandigheden niet doorgegaan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:52 schreef buachaille het volgende:
Morgen neemt Beatrix voor het eerst in jaren weer een defilé af: http://www.trouw.nl/nieuw(...)nklijk_Het_Loo_.html
Het is een voorteken!
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef byah het volgende:
[..]
Misschien was het wel gepland om het bekend te maken op deze dag, maar is dat door de omstandigheden niet doorgegaan?
Kapitein M.J. Kroon nieuwe Ridder Militaire Willemsorde:quote:Op zondag 7 juni 2009 08:04 schreef charleen het volgende:
[..]
Ene Karst stak er een Suzuki stokje vooor.
![]()
Bea is overigens wel echt aan het bejaarden, hoor.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:40 schreef Demophon het volgende:
[..]
Dejezus, wat mij vooral opviel in de NOS uitzending hoe "shaky" en onvast Koningin Beatrix er uit zag! Ze begint er echt oud uit te zien. Ze kon haar hoofd ook moeilijk stil houden, hetgeen ik gelijk moest denken aan lichte tremor, wat duidt op beginnende Parkinson bij oude mensen. Ook liep zij onvast en struikelde zelfs bijna toen zij naar Kapitein Kroon liep. Dit viel ook op bij de uitzending Knevel & Van den Brink.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |