Waarschijnlijk wel ja.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Swindler het volgende:
Als ik nu een Iphone 3G 16GB haal bij T-mobile staat daar dan 100% zeker firmware 2.2.1 op?
Maakt dat wat uit dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:57 schreef Swindler het volgende:
Als ik nu een Iphone 3G 16GB haal bij T-mobile staat daar dan 100% zeker firmware 2.2.1 op?
Die kabel gebruik je toch om te streamen, of ben ik nou gek? Dan hoeft de iPhone dat dus nog niet te ondersteunen. Maar wat ik al zei, dat is mogelijk. En dan nog steeds is de vergelijking met een Apple TV onzin, want je gaat de films niet kleiner maken als je ze daarna naar een TV wilt streamen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel.. Waarom zou je zo'n kabel erbij doen/kunnen kopen als hij de output daarvoor niet kan leveren?
Daarnaast is het natuurlijk je eigen keuze hoe je je ruimte indeeld en is een HD film geen 3,5 GB aangezien de afmetingen van de film veel kleiner zijn als je ze op een iPhone/Pod wilt kijken.
Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt. Ik weet dat de overige kosten bij iedereen oplopen, maar aan het eind van de maand toch niet op de rekening komen (foutje in het systeem) en dat er een vertraging in het systeem zit waardoor je niet altijd naar je actuele status kijkt. En het is een beetje storingsgevoel. Korreltje zout is dus aanbevolen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef KarnSuk het volgende:
Mijn overige kosten bij T-Mobile worden steeds meer. Terwijl ik nog geens bel of sms. Ik heb ook in een keer 0 belminuten. Hebben meer mensen hier last van?
Sorry ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet de hele discussie had gelezen.. Maar dat is idd onzinquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:42 schreef portier het volgende:
[..]
Die kabel gebruik je toch om te streamen, of ben ik nou gek? Dan hoeft de iPhone dat dus nog niet te ondersteunen. Maar wat ik al zei, dat is mogelijk. En dan nog steeds is de vergelijking met een Apple TV onzin, want je gaat de films niet kleiner maken als je ze daarna naar een TV wilt streamen.
ooh, maar als iemand anders hem koopt is dat lang niet zeker. Alleen als jij m koopt, want dat vroeg jequote:Op dinsdag 21 april 2009 16:14 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ja , voor de unlock , diegene waar ik hem van wil kopen heeft hem vandaag gekregen
Probeer je het dan via Wifi of met internet van je telefoon?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb de laatste tijd het gezeik dat als er een update is voor een bepaald programma hij niet update. Downloaden e.d. doet hij en dan krijg ik de foutmelding dat het niet overgezet is etc.. Enige oplossing is om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. Iemand ook last van?
Via Itunes. Met kabel dus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probeer je het dan via Wifi of met internet van je telefoon?
Ok, en wat nu als je via Wifi via de appstore (dus op je iPhone) de updates binnenhaald? Krijg je dan dezelfde foutmelding?quote:Op dinsdag 21 april 2009 23:18 schreef AssyriskaFF het volgende:
Duh, daar had ik al gekeken. Denk je dat ik zelf niet eerst ga zoeken voordat ik hier de vraag stel? Alleen kon ik via google nergens een oplossing vinden. Niet alles is zo te googelen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer. En echt recent zijn die artikelen die ik via google heb gevonden niet, dus ik heb daar niet veel aan.
Jailbreak?quote:Op dinsdag 21 april 2009 18:04 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb de laatste tijd het gezeik dat als er een update is voor een bepaald programma hij niet update. Downloaden e.d. doet hij en dan krijg ik de foutmelding dat het niet overgezet is etc.. Enige oplossing is om het programma te verwijderen en opnieuw te installeren. Iemand ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |