Niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Remake het volgende:
Weet iemand hoe ik een mp3 instel als ringtone?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=iphone+ringtone+itunes&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:02 schreef Remake het volgende:
Weet iemand hoe ik een mp3 instel als ringtone?
Ik heb nooit T-mobile bovenin staan, terwijl ik ook een T-mobile abonnement heb.. als ik 3g uit heb staat er alleen een rondjequote:Op woensdag 6 mei 2009 22:20 schreef nelisb het volgende:
Link openen in een nieuw venster.
[ afbeelding ]
Klopt, en je hebt ook geen percentage naast je batterij staan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:31 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik heb nooit T-mobile bovenin staan, terwijl ik ook een T-mobile abonnement heb.. als ik 3g uit heb staat er alleen een rondje
Hoe krijg je die % ernaast?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:20 schreef nelisb het volgende:
Link openen in een nieuw venster.
[ afbeelding ]
Slijtage, valt onder gebruikersschade.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:01 schreef nelisb het volgende:
Van mijn iPhone headset laat 1 rubberenrandje los bij een oordopje. Mij. iPhone is 10 maand oud.
Valt dit onder garantie en hoe gaat dat in zijn werk? Opsturen naar TMobile?
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:42 schreef Trigalti het volgende:
Heeft iemand hier een MacBook?
Ff een vraagje: Aan de adapter zitten op de hoeken 2 hengsels, ik vraag me af waar deze voor zijn? Kabel oprollen oid?
Weet dat het offtopic is maarja..
Dacht ik al. Helaas.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Slijtage, valt onder gebruikersschade.
Nope.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Ligt iPhoneclub.nl er bij jullie ook uit sinds een paar dagen geleden?
Nopequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Even je internetgeschiedenis wissen inc. cookies enzo. Dan een scan draaien voor spyware/malware.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:
Ik had dat allemaal al geprobeerd, IE en Google Chrome ff geprobeerd maar hetzelfde, dacht dat het aan Windows 7 lag, maar toen ik een nieuwsbericht Googlede kreeg ik dit te lezen als 1 mogelijke oorzaak:quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:17 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Even je internetgeschiedenis wissen inc. cookies enzo. Dan een scan draaien voor spyware/malware.
Dan moet hij het wel weer doen.
Als dat niet werkt ff je host file checken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |