quote:"I think that I believe that a marriage should be between a man and a woman," she said on the live broadcast. "No offense to anybody out there, but that's how I was raised."
Netjes dat ze haar rug heeft rechtgehouden ondanks grote druk van de pro-homo lobbyquote:Carrie Prejean told FOXNews.com that she had "no regrets" and was happy with the answer she gave when a Miss USA judge, the gossip blogger Perez Hilton, asked about her stance on same-sex marriage.
Tegen het homohuwelijk zijn is iets heel anders dan mensen publiekelijk ophangen vanwege hun geaardheid. Maar ik begrijp je stijlfiguur omdat je posts hier op Fok! aardig wat over je psyche verteld hebben.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef Frollo het volgende:
Anders gaat ze toch lekker in Iran wonen?
Dan ben ik toch benieuwd wat je allemaal ontdekt hebt, want als er iemand zelden het achterste van zijn tong laat zien, ben ik het wel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Tegen het homohuwelijk zijn is iets heel anders dan mensen publiekelijk ophangen vanwege hun geaardheid. Maar ik begrijp je stijlfiguur omdat je posts hier op Fok! aardig wat over je psyche verteld hebben.
Het is even krom. Je superieur voelen t.o.v. mensen met een andere sexuele geaardheid omdat dit je ingefluisterd is door een sprookjesfiguur.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
Tegen het homohuwelijk zijn is iets heel anders dan mensen publiekelijk ophangen vanwege hun geaardheid. Maar ik begrijp je stijlfiguur omdat je posts hier op Fok! aardig wat over je psyche verteld hebben.
FOX, homohuwelijk, ik zie potentie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ik maar denken dat de Miss USA met een vrouw getrouwd was en dat haar daarom de titel was ontnomen.
Nu kan ik de VS niet bashen.
Omdat ie homo is??quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef Lemmeb het volgende:
Kunnen ze Perez Hilton geen spuitje geven ofzo?
ik ook, en ik zat me al de foto´s te verheugenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En ik maar denken dat de Miss USA met een vrouw getrouwd was en dat haar daarom de titel was ontnomen.
Nu kan ik de VS niet bashen.
Misschien weet Fox Nederland er ook nog wel in te vlechten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:39 schreef ShaoliN het volgende:
FOX, homohuwelijk, ik zie potentie.
Och, waarom ook niet.quote:
Ze is blond en Amerikaans dus kan ze niet voor zichzelf denken.quote:"No offense to anybody out there, but that's how I was raised."
Anders scheer je even alle blondines en Amerikanen over één kam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze is blond en Amerikaans dus kan ze niet voor zichzelf denken.
Aha. Ok.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |