ze willen dat ik erbij ben de volgende keer, in de hoop dat poes rustiger blijft als ze mijn stem hoort, plus dat ze dan niet al een nacht daar heeft gezeten en dat er bloed is afgenomen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:56 schreef Sorella het volgende:
Dan is zo,n kooi ook niets voor haar. Dan moet de arts maar hele lange handschoenen aan
Vanmorgen weer een poging gehad... Ze kreeg een kapje over haar kop, en toen begon het.. in de ene poot wilde de naald niet goed blijven zitten, dus toen moest de andere poot. Aangezien ze al wat begon te grommen en dergelijke hield ik mijn hart vast, maar het is gelukt.. Ik zit nu te wachten tot ze bellen dat ik haar weer op mag komen halen..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 05:57 schreef Sorella het volgende:
Succes bij de dierenarts en ik hoop voor de poes (en jullie) dat het allemaal goed gaat.
Ik ben blij dat mijn poes wat bloed afnemen e.d. betreft makkelijk is (moeten ze het wel in 1 keer goed doen natuurlijk)
Ik wil ze wel hebben! Ziggy eet dat nog wel regelmatigquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 10:57 schreef Cat22 het volgende:
Hoe is het met alle nierpatiëntjes?
Ik was net wat kasten uit aan het ruimen en kwam nog 8 zakjes RC Renal Diet tegen: Beef smaak.
Ze zijn goed tot juli 2010 en mogen tegen verzendkostne weg. Zou eigenlijk in V&A moeten maar hier zitten de meeste belangstellenden bij elkaar denk ik.
Dat was een optie maarquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:16 schreef Sorella het volgende:
Geef het als snoepje aan je andere katten. Doe ik hier ook met de testzakjes blaasgruis en nier voer
Dit spreekt me meer aan! Ik PM je even!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wil ze wel hebben! Ziggy eet dat nog wel regelmatig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |