quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
Ik vind dat er 9 punten uit de laatste 3 wedstrijden moeten worden gehaald
ik ook en dat moet best kunnen.. het zou echt geweldig zijn als we daardoor met 1 doelpunt verschil op de laatste speeldag de tweede plaats weten te pakken en dat Ajax dan 3de wordtquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
Hoho niet Twente vergeten hequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ook en dat moet best kunnen.. het zou echt geweldig zijn als we daardoor met 1 doelpunt verschil op de laatste speeldag de tweede plaats weten te pakken en dat Ajax dan 3de wordt
ja maar het is leuker als Ajax weer 1 doelpunt te kort komtquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoho niet Twente vergeten he
Heerenveen - Twente dit weekend, wie moet er nu verliezen?Of gelijk?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, maar de derde plaats afpakken van Ajax behoort wel nog tot de mogelijkhedenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het zou echt geweldig zijn als we daardoor met 1 doelpunt verschil op de laatste speeldag de tweede plaats weten te pakken en dat Ajax dan 3de wordt
dromen mag altijdquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren, maar de derde plaats afpakken van Ajax behoort wel nog tot de mogelijkheden
Dan moeten ze dus alles winnen, want je moet geen rekening gaan houden met het feit dat sc Heerenveen evt. wedstrijden kan verliezenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef Frey het volgende:
Als PSV gewoon 4e eindigt, ben ik al tevreden. Zeker als je kijkt hoe ze er een paar weken geleden voor stonden.
Dat is mooi, dan komt PSV ze zaterdag halen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vrijdag blijven de puntjes in Almelo![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat is mooi, dan komt PSV ze zaterdag halen.
...quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De puntjes blijven in Almelo![]()
Mogen jullie nou eindelijk met eigen vervoer deze kant op komen?
[..]
[..]
Chill jongenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mogen jullie nou eindelijk met eigen vervoer deze kant op komen?
Zou 7 overwinningen op rij betekenen en een sterke finish.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:02 schreef dndiek het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |