Ik had dus sinds een aantal weken een probleempje met mijn auto, hij stotterde en haperde heel erg bij het optrekken en schakelen. Er kwam ook nog eens allemaal zooi uit de uitlaat (Dempingsmateriaal). Dus ik als
autoleek denk shit mn auto is fucked up.
Ben langs twee garages geweest, stoppen vinger in de uitlaat en zeggen "Ja starte auto en gas geve beetje".
TS doet dat natuurlijk waarop de garagesukkel zegt "Uitlaat kapot, helemaal verstopt, ik repareren voor jou voor 75 euro excl. arbeidskosten".
Ik had op dat moment andere prioriteiten dus liet mn auto maar fucked up. Totdat ik gisteren een vriend
bracht naar een garage omdat hij zijn auto had laten keuren, en hem dus weer moest ophalen.
We vroegen of hij tevens gelijk naar mijn auto wilde kijken. Garageheld "Ja natuurlijk, haal maar hier die
pimpmobiel".
Ik had geen hoop maar reed de auto wel ff naar hem toe, hij doet de motorkap open, kijkt hier en daar,
gaat ff 1 minuutje weg en komt terug met een kabeltje.
Binnen 10 seconden erop gedraaid en zegt "Hey makker ga eens ff racen".
Dus ik dacht yeaaah right maar ging toch ff de auto in om hem te testen, en tot mijn verbazing bleek
DAT HIJ HET WEER DEED ALS EEN SPEER!!
Dus ik ging blij naar die kerel toe om hem wat te dokken, zegt hij zo "Nee joh, hou dat maar in je portemonnee".
Dus uiteindelijk is het gewoon GRATIS voor mij gerepareerd, terwijl die turk zowat 120 euro van me wilde
persen voor een minuutje draaien onder de motorkap.
Waaaaaar zijn er nog meer van die garagehelden??
Klacht :
Zo een turk die 120 euro van mij probeert te flashen