Als je bij een topic al meerdere keren bovenstaande reacties krijgt, hoe dom, achterlijk, puberaal ben je dan.quote:
Zelden zag ik zo'n achterlijke voorstelling van de werkelijkheid... had je niet iets originelers kunnen zoeken, zodat je wel een goede grap had kunnen maken?quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zelden zag ik zo'n achterlijke voorstelling van de werkelijkheid... had je niet iets originelers kunnen zoeken, zodat je wel een goede grap had kunnen maken?
Blijf eens. Dwaas.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
AlphaOmega, blijft is van de drugs af...
Zit al weer zonder sinds het weekend... dat is vast het probleem...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
AlphaOmega, blijft is van de drugs af...
Die had ik nog staan uit een oud zanger Bob paint-topic in ONZ. Moest er weer aan denkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:47 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Zelden zag ik zo'n achterlijke voorstelling van de werkelijkheid... had je niet iets originelers kunnen zoeken, zodat je wel een goede grap had kunnen maken?
quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:09 schreef RichCalibier het volgende:
Kan er iemand mij vertellen waarom ze zo dik zijn? Waarom ze altijd vet moeten eten om het leven om hun heen te verzieken door overal voor te staan, zodat wij hun dikke bilnaad kunnen bewonderen. En tevens plagen ze ons door broeken te dragen, waar menigeen plaatsvervangende schaamte van zou krijgen. Lees: Nederlandse lifestyle/kledingstijl aka Gaastra/Fat Woman's Cool Jeans!
Tevens belasten ze je sexleven, je hele sociale leven en maken ze je financieel kapot, omdat ze altijd fast food willen eten, gewoon 10x kut dus!
Plaatje ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Klacht: Dikke mensen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:03 schreef Hardrebel het volgende:
RichCalibier topic![]()
Zulke bagger kom je niet vaak tegen.
Ja, maar ze stinken zo..quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef JanusAnus het volgende:
Dikke mensen zijn toch grappig. Goed voor je zelfvertrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |