het leest lekker wegquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ben van de week weer aan Deception Point begonnen. Blijven lekkere page turners die boeken van hem, maar om nou echt te zeggen dat het hoogstandjes zijn
Mogen we hieruit opmaken dat je deze opmerking vaker te horen hebt gekregen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan Brown, dat zijn boeken die je worden aangeraden door mensen waarvan je niet wist dat ze ueberhaupt wel eens een boek lezen....
Ben jij weer zo'n persoon die zich verheven voelt boven Dan Brown lezers?quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Dan Brown, dat zijn boeken die je worden aangeraden door mensen waarvan je niet wist dat ze ueberhaupt wel eens een boek lezen....
Jij bent echt sneu.quote:Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Pietverdriet het volgende:
IJdele hoop ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:27 schreef Meursault het volgende:
Ik hoop dat dit boek niet ook zoveel commotie met zich meebrengt..
Die komt op 30 oktober:quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:58 schreef MrMoon het volgende:
Ben benieuwd.. helaas laat de nederlandse versie nog even op zich wachten...
Lees hier verder: Nieuwe thriller Dan Brown op komstquote:De nieuwe thriller van auteur Dan Brown, Het Verloren Symbool, wordt op 30 oktober in een oplage van een half miljoen exemplaren uitgebracht in Nederland en Vlaanderen. Een woordvoerster van uitgeverij Luitingh maakte dit vandaag bekend. The Lost Symbol verschijnt op 15 september al in Groot-Brittannië, Canada en de VS.
...
Weet je zeker dat dat de Nederlandstalige versie is en niet de Engelstalige? Want het lijkt mij logischer dat de Engelstalige versie eerst uitkomt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Die komt op 30 oktober:
[..]
Lees hier verder: Nieuwe thriller Dan Brown op komst
Dat staat er toch ookquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat de Nederlandstalige versie is en niet de Engelstalige? Want het lijkt mij logischer dat de Engelstalige versie eerst uitkomt.
Ja, maar zo legt MPG het niet uitquote:
Ik maak het verschil door het onderscheid in Nederlandstalige en Engelstalige titel. Ik hoopte dat men in TTK voldoende intellect bezit om dat te begrijpen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar zo legt MPG het niet uit.
*edit: 30 oktober lijkt toch de Nederlandstalige versie te zijn. Volgens bol.com is de Engelstalige amelijk ook in Nederland vanaf 15 september verkrijgbaar.
Dat onderscheid was mij ook opgevallen, alleen vond ik het opmerkelijk dat de Engelstalige versie niet genoemd werd. Maar die valt dus samen met de Amerikaanse releasedatumquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik maak het verschil door het onderscheid in Nederlandstalige en Engelstalige titel. Ik hoopte dat men in TTK voldoende intellect bezit om dat te begrijpen.
Het is net John Grisham in een net ander genre.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:44 schreef Mark het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met het Bernini mysterie en daarna (in mindere mate) met de Da Vinci Code. De overige boeken heb ik niet meer gelezen, en ik betwijfel of ik deze ga aanschaffen: het is op een gegeven moment toch meer van hetzelfde
Ik vond persoonlijk Digital Fortress (delta deceptie?) niet op Da Vinci Code en Bernini Mysterie lijken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:44 schreef Mark het volgende:
Ik heb me prima vermaakt met het Bernini mysterie en daarna (in mindere mate) met de Da Vinci Code. De overige boeken heb ik niet meer gelezen, en ik betwijfel of ik deze ga aanschaffen: het is op een gegeven moment toch meer van hetzelfde
Eco is een auteur die paginalange volzinnen produceert. Het summum der literatuur, volgens sommigen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:00 schreef thomaster het volgende:
Wat een Dan Brown basherij allemaal, is toch gewoon lekker weg te lezen? Ik kijk in ieder geval uit naar deze titel
oh ja, wat is eco waar de Dan Brown bashers zou verheven over doen?
zelfde opbouw? Zelfde 'badguy'? zelfde zoektocht?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:34 schreef thomaster het volgende:
[..]
Ik vond persoonlijk Digital Fortress (delta deceptie?) niet op Da Vinci Code en Bernini Mysterie lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |