dan is het vast het album ha; er komt echt van alles langsquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:37 schreef krioro het volgende:
Ik luister nu Doseone, maar hoezo is dat vaag? Wel een ander nummer, kon Ha niet vinden op YT.
Ik geloof juist niet zoveel van wat hier gezegd wordt... ik hoop alleen niet dat dat tot gevolg heeft dat ik pas na een jaar moeite doen er achter kom dat Bt écht lesbisch isquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat kost ook niet zo veel moeite, ik geloof werkelijk alles wat je me hier zou vertellen
Oh is het een albumtitel, ik dacht een nummer, even opnieuw zoeken dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan is het vast het album ha; er komt echt van alles langs
ho wacht, wil je echt iets met een van die twee danquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:45 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik geloof juist niet zoveel van wat hier gezegd wordt... ik hoop alleen niet dat dat tot gevolg heeft dat ik pas na een jaar moeite doen er achter kom dat Bt écht lesbisch is![]()
om maar iets te noemen.
Of dat Krentenbol echt die vrouw op het strand is *ril*
Ach, als je bang bent om een domme opmerking te plaatsen dan zet je er alvast zelf eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:45 schreef Espabilado het volgende:
Ik geloof juist niet zoveel van wat hier gezegd wordt... ik hoop alleen niet dat dat tot gevolg heeft dat ik pas na een jaar moeite doen er achter kom dat Bt écht lesbisch is![]()
om maar iets te noemen.
ik moest lachen om het laatste nummer van het album, uit het niet hoor je oppeens een soort lamon die oppeens vals begint te schreeuwenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is het een albumtitel, ik dacht een nummer, even opnieuw zoeken dan.
Ja, of hap hap hap zeggenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, als je bang bent om een domme opmerking te plaatsen dan zet je er alvast zelf eenachter, zo werkt dat in KLB.
Ik loop al wat langer rond op Fok, maar bedanktquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:51 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, als je bang bent om een domme opmerking te plaatsen dan zet je er alvast zelf eenachter, zo werkt dat in KLB.
Nou ja zeg, geen enkel nummer van dat album te vinden zo snel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh is het een albumtitel, ik dacht een nummer, even opnieuw zoeken dan.
Ja ik hoorde iets vergelijkbaars whehe.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik moest lachen om het laatste nummer van het album, uit het niet hoor je oppeens een soort lamon die oppeens vals begint te schreeuwen
Ik zou geen nee tegen ze zeggen, maar de avances hier zijn natuurlijk gewoon geouwehoerquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ho wacht, wil je echt iets met een van die twee dan![]()
die laatste kb, hahadat zou wat zijn
Adolf was jarig ja. En dan?quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:58 schreef Espabilado het volgende:
Die jarige van vandaag is ook niet verkeerd trouwens
http://ifolder.ru/3251562quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou ja zeg, geen enkel nummer van dat album te vinden zo snel.Maar ik luister nu iets heel vaags op z'n myspace ja.
Zelfde gedachte.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:54 schreef Ludootje het volgende:
Pffft, is dit echt het enige topic waar nog wat te doen is?
Kom op zeg, die haalt het zaad nog uit haar teddybeer.quote:Op dinsdag 21 april 2009 02:58 schreef Espabilado het volgende:
Die jarige van vandaag is ook niet verkeerd trouwens
Was twijfelachtig dus ik zet er maar eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Kom op zeg, die haalt het zaad nog uit haar teddybeer.
lijkt me helemaal niet leuk, biertjes wegtikken achter de kompjoeterquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:07 schreef Inverted_World het volgende:
Ik moet nu echt ophouden met KLB'en en bier drinkenmorgen weer werken. trusten en zo.
Oh, nou, gefeliciteerd alvast wolvendagen, mocht je dit nog lezen.quote:
Dank u, ik kijk morgen wel, als ik zin heb. 14.gifquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
http://ifolder.ru/3251562
http://how-2-do.blogspot.(...)-from-ifolderru.html
verkapt ik vond het nummer wat ik gehoord heb vreselijkquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank u, ik kijk morgen wel, als ik zin heb. 14.gif
Het was met met een huisgenoot , snaakje1 (:')) maargoed, ik blijf weer hangen, toch nog maar een sigaretje dan.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
lijkt me helemaal niet leuk, biertjes wegtikken achter de kompjoeter
ik geloof echt niet dat zij 18 isquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:13 schreef Espabilado het volgende:
Zo nog ff oude Two and a half men gekeken en nu schlapen
Wolvendagen is toch wel 18 geworden overigens? Of werd er op 16 gedoeld met legaal?![]()
De paar nummers die ik gehoord heb vond ik niet heel erg interessant nee, dat zal ik toegeven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
verkapt ik vond het nummer wat ik gehoord heb vreselijk
mwah, toch ik denk het wel, maar iedereen vind haar knap, of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat zij 18 is![]()
hooguit 17
ben ik met je eens hoor, maar ik vind dan weer net de moeite waard voor één luisterbeurtquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:16 schreef krioro het volgende:
[..]
De paar nummers die ik gehoord heb vond ik niet heel erg interessant nee, dat zal ik toegeven.Hoewel ik wel wat toffe elektronische bliepjes in de beats hoorde. Maar ik ben nu te gaar om wat dan ook te doen.
de meesten hier zouden over haar heengaan als ze de kans kregen, jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 03:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
mwah, toch ik denk het wel, maar iedereen vind haar knap, of begrijp ik dat verkeerd?
Dank je.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nou, gefeliciteerd alvast wolvendagen, mocht je dit nog lezen.
Nee. Ik ben nog niet in aanmerking voor een rijbewijs.quote:Op dinsdag 21 april 2009 03:13 schreef Espabilado het volgende:
Zo nog ff oude Two and a half men gekeken en nu schlapen
Wolvendagen is toch wel 18 geworden overigens? Of werd er op 16 gedoeld met legaal?![]()
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als je maar onthoudt dat je zelf de grootste gaylord bent [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef NoelGallagher het volgende:
op je vader na, jitzzzze:D:D!!!11!1!!!11!11
quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:50 schreef NoelGallagher het volgende:
op je vader na, jitzzzze:D:D!!!11!1!!!11!11
Nee, heb hier geen zin in.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef Gupje het volgende:
Zit je aan het fappen op die foto, jitzzzze?
Nee ga niet wegquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:12 schreef jitzzzze het volgende:
Heren, de tyfus en de groenten. Ik spreek u misschien later weer.
Heuquote:
Waar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:33 schreef sezten het volgende:
TENENENENE BRANDWEEEER BRANDWEEER TENENENENE BRANDWEEER
kutquote:
Wat ist?quote:
Even een lekker potje vies schijtenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:58 schreef Espabilado het volgende:
Werd vannacht al wakker met enorme buikpijn, en voelt nog steeds niet lekker daar. Zal gedurende de dag minder worden hoop ik
Lekkere koude douche.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:35 schreef Espabilado het volgende:
Jeuj en m'n warm water werkt ook niet, begint goed vandaag allemaal
QFTquote:
TOP !!quote:
hans van vught de legendarische snackbarquote:
Waar ze FRIET (quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:51 schreef gers het volgende:
[..]
hans van vught de legendarische snackbar
tuurlijk verkopen ze daar friet wtf is patat ?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar ze FRIET () verkopen en geen patat (
) ?
Waar ligt dat?
Zijn aardappelen. Vinden ze boven de rivieren lekkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:55 schreef gers het volgende:
[..]
tuurlijk verkopen ze daar friet wtf is patat ?
die snackbar net voor de jungle
true, genoeg rukkers die enkel dj - gitarist etc worden zodat ze denken dat ze meer kunnen batsenquote:
haha , de gulden SC reward?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
JAGGA, mag ik even zeggen dat je hard op weg bent naar de Gulden-SC-award?
Wie de neuk is JAGGA?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:00 schreef jitzzzze het volgende:
JAGGA, mag ik even zeggen dat je hard op weg bent naar de Gulden-SC-award?
Geen idee, heb het net verzonnenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:11 schreef jagga het volgende:
[..]
haha , de gulden SC reward?
Wat houd die precies in?
Die user boven je.quote:
degene die een SC of 2 terug jitzzzze treffend beschreef als een hond die je been probeert te berijden als je als newbie hier binnen komt stampenquote:
O hijquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef jagga het volgende:
[..]
degene die een SC of 2 terug jitzzzze treffend beschreef als een hond die je been probeert te berijden als je als newbie hier binnen komt stampen
Ik dus
Oh, wordt dat nu je standaard openingszin als iemand vraagt wie je bent?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:14 schreef jagga het volgende:
[..]
degene die een SC of 2 terug jitzzzze treffend beschreef als een hond die je been probeert te berijden als je als newbie hier binnen komt stampen
Ik dus
Wat kan ik zeggen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh, wordt dat nu je standaard openingszin als iemand vraagt wie je bent?
Maar je kan wel goed mensen beschrijven. Net als die opa.
Ja toch?quote:
Waar?quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef jagga het volgende:
Die post van Opa erna..
Hilarisch!
Hij lijkt zowaar van zijn stuk gebracht
Ja he? Hij had niet gedacht dat er nog mensen waren die mij wel leuk vindenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:18 schreef jagga het volgende:
Die post van Opa erna..
Hilarisch!
Hij lijkt zowaar van zijn stuk gebracht
ctrl f; klb scquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef jagga het volgende:
Ok ik ben dan nieuw in de SC en dit verneukt waarschijnlijk mijn reputatie voordat hij ooit gemaakt is maargoed.
Hoe de $%&^%@^* kan ik de volgende SC vinden?
Altijd als de huidige vol zit...kan ik de volgende niet meer vinden
Hoezo triest, en noob
Onderaan/midden van de KLB pagina. Tussen de open en de gesloten topics.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:23 schreef jagga het volgende:
Ok ik ben dan nieuw in de SC en dit verneukt waarschijnlijk mijn reputatie voordat hij ooit gemaakt is maargoed.
Hoe de $%&^%@^* kan ik de volgende SC vinden?
Altijd als de huidige vol zit...kan ik de volgende niet meer vinden
Hoezo triest, en noob
je bedoeld in de topic-lijst?quote:
Ja dat snap ik, maar ik was sarcastisch en jij haalt mn hele statement onderuitquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
jij bedoelt dat die opa de KLB baas is, en ik bedoel dat D_B dat is.
hey, kun je meteen deze dooddoener makenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:30 schreef jagga het volgende:
Grappig om te lezen hoe die zuurpruim en zijn holmaatje shaolin zich ineens druk maken om wat ik zeg en doe..
Om zichzelf in 2 zinnen te zien tegenspreken, en dan nog heilig overtuigd te zijn van hun "gelijk"
![]()
Ach ja een beetje leven in de brouwerij hier op kantoor
ik constateer dat jij onlangs in R&P heb gepost, en acht het vandaar waarschijnlijk dat je je nog naar een ware identiteit zoekt! vanaf 2002 heb je daarom besloten bad-ass te reageren op fokquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/168992
Ik constateer dat het overgrote deel van jouw posts in KLB staan. Daar je pas recentelijk actief bent geworden is het dus makkelijk te concluderen dat je een KLB kutuser bent en je mening niet relevant is.
oohquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik was sarcastisch en jij haalt mn hele statement onderuit
Ik maak hem wel, het maakt nu toch niets meer uit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey, kun je meteen deze dooddoener maken
[..]
ik constateer dat jij onlangs in R&P heb gepost, en acht het vandaar waarschijnlijk dat je je nog naar een ware identiteit zoekt! vanaf 2002 heb je daarom besloten bad-ass te reageren op fok
ik heb geen zin om te rellen namelijk, je mag hem nog perfectioneren
Ik wou je helpen hoor, nu niet meerquote:
ahja, zo kan het ook, al zullen ze nu wel massaal op je gaan duiken mochten ze de kans krijgenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik maak hem wel, het maakt nu toch niets meer uit.
Nou, toe, alsjeblieftquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wou je helpen hoor, nu niet meer
ja, dat zit er wel in jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ahja, zo kan het ook, al zullen ze nu wel massaal op je gaan duiken mochten ze de kans krijgen
Zo jammer hé, dat complete onbegripquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik was sarcastisch en jij haalt mn hele statement onderuit
quote:
Sukkelquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo jammer he, dat complete onbegrip
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:49 schreef jagga het volgende:
Ik ben effe weg..
Even eten, roken en daarna toch maar weer wat werk gaan doen
Een notenkraker voor mij zoeken. Het komt goed!quote:
Respect voor Beaugeaurd.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Syb-rund. het volgende:
godsamme elk topic wat ik lees zit die debiele bearueasgard kloothommel in
ja soms is ie leuk, maar vandaag beginnen mijn vingers echt te jeukenquote:
Je neemt het graag op voor de imbecielen he? Mongooltjes in de famillie ? Inteelt misschien?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja soms is ie leuk, maar vandaag beginnen mijn vingers echt te jeuken
het ligt aan je moeder.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je neemt het graag op voor de imbecielen he? Mongooltjes in de famillie ? Inteelt misschien?
Verklaar je nader.
Ga je nog wat zinnigs doen vandaag? Of blijf je andere mensen lastig vallen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je neemt het graag op voor de imbecielen he? Mongooltjes in de famillie ? Inteelt misschien?
Verklaar je nader.
Fok verlaten is een keusquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:11 schreef jagga het volgende:
Sommigen zitten op het werk
Fok even verlaten is niet altijd een keus.
Nu ik heb gegeten e.d. moet ik standaard schijten....brb
Dat dan ook weer nietquote:
Ik ga voor de tweede optie.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij is grappig, maar volgens mij een sociaal incapabele autist.
No offence of wat dan ook. Ik ben niet zo van de internetpiem0l rellen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Moet je eens luisteren kankervoetveeg die je bent, ik ben voor constructieve kritiek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
Quoted for Untruthquote:
Auw!quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren kankervoetveeg die je bent, ik ben voor constructieve kritiek.
Jij claimt met je egoistische gezeik, dat je zogenaamd in bent om mensen iets te leren, maar het is enkel om je eigen ego die in het echt beschadigd is geraakt te repareren.
Ik zeik ook af en toe, en ja soms trap ik ook mensen de grond in, maar dat is niet iets waar ik trots op ben.. in tegenstelling tot jou
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren kankervoetveeg
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Moet je eens luisteren kankervoetveeg die je bent, ik ben voor constructieve kritiek.
Jij claimt met je egoistische gezeik, dat je zogenaamd in bent om mensen iets te leren, maar het is enkel om je eigen ego die in het echt beschadigd is geraakt te repareren.
Ik zeik ook af en toe, en ja soms trap ik ook mensen de grond in, maar dat is niet iets waar ik trots op ben..
en nu zit je hier, lekker verder zuigen aandachtshoer die je bent
het kan me geen ruk schelen, nu opkankeren uit dit topicquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
![]()
Mission Completed!
De 2e al vandaag
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
![]()
Mission Completed!
De 2e al vandaag
Ik bespeurde in het Hooijkoorts topic enige tactiek. Omdat bovenstaande mannetjes niet alleen iets kunnen verzinnen leek het me logisch dat er in de SC wel aanwijzingen te vinden zouden zijn. Dit bleek ook zo te zijn. Ik kwam hier dus niet voor een specifiek persoon. Dat zou teveel eer zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
No offence of wat dan ook. Ik ben niet zo van de internetpiem0l rellen.
Maar het is wel zeer droevig dat je 'm naar dit topic toe achtervolgt.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik bespeurde in het Hooijkoorts topic enige taktiek. Omdat bovenstaande mannetjes niet alleen iets kunnen verzinnen leek het me logisch dat er in de SC wel aanwijzingen te vinden zouden zijn. Dit bleek ook zo te zijn. Ik kwam hier dus niet voor een specifiek persoon. Dat zou teveel eer zijn natuurlijk.
verkapt mijn ego is gekrenkt en ik wil wraak boehoequote:Op dinsdag 21 april 2009 13:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik bespeurde in het Hooijkoorts topic enige taktiek. Omdat bovenstaande mannetjes niet alleen iets kunnen verzinnen leek het me logisch dat er in de SC wel aanwijzingen te vinden zouden zijn. Dit bleek ook zo te zijn. Ik kwam hier dus niet voor een specifiek persoon. Dat zou teveel eer zijn natuurlijk.
Waar maak ik me druk? Alleen die syb-rund zie ik zich druk maken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Maak je anders even druk over wat iemand op een forum plaatst. Godverdomme zeg.
Nee hoorquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
verkapt mijn ego is gekrenkt en ik wil wraak boehoe
Wel dit posten en dan gaan zeiken als er terug word gereageerdquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Beauregard het volgende:
Syb-rund., ik constateer dat je nogal een grote smoel hebt. Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd?
Ik heb geen idee wie je bent, laat staan dat ik ooit een zinvolle bijdrage van je aan FOK! heb mogen meemaken, dus jij moet je de rest van de dag concentreren op het onder de knie krijgen van de vaardigheid "zwijgen".
Ongetwijfeld gaat je reactie op deze post ook weer bestaan uit een buitenproportioneel grote berg gemekker en gescheld, maar dat geeft niks. Ik heb altijd geleerd dat verstandelijk gehandicapten niet beter weten en op hun eigen manier uiting geven aan razernij.
Komt hij ook weer met z'n nep constateringenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Beauregard het volgende:
Syb-rund., ik constateer dat je nogal een grote smoel hebt. Op basis waarvan is dat gerechtvaardigd?
Ik heb geen idee wie je bent, laat staan dat ik ooit een zinvolle bijdrage van je aan FOK! heb mogen meemaken, dus jij moet je de rest van de dag concentreren op het onder de knie krijgen van de vaardigheid "zwijgen".
Ongetwijfeld gaat je reactie op deze post ook weer bestaan uit een buitenproportioneel grote berg gemekker en gescheld, maar dat geeft niks. Ik heb altijd geleerd dat verstandelijk gehandicapten niet beter weten en op hun eigen manier uiting geven aan razernij.
pff zit je ook al hierquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Beauregard het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef dagdag het volgende:
heeft iemand een man met grijs haar gezien, hij loopt elke keer bij mijn oma weg
en gaat zitten in het internetcafe
btw kijk uit het is een pedo
Nee jij bent actiefquote:
'Jouw model', proleet.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
pff zit je ook al hier![]()
ok stomme bal die je bent, als je echte leven echt zo kut op dit moment is, jammer voor je.
maar ga dan maar lekker de oorzaak van je humeurigheid de grond intrappen; die waardeloze koe van een vriendin van je die zo slecht met je batst dat je hier op fok gaat lopen azijnpissen alsof je leven ervan af hangt.
of spring natuurlijk voor een trein, achterlijke schlemiel
moet er wel even bij zeggen, dat dit constructieve kritiek is, naar jou model
ik doe precies hetzelfde wat jij altijd doet, leuk dat je er zo op haptquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
'Jouw model', proleet.
En typerend dat je kritiek bestaat uit ongegronde aannames over mijn leven. Echt, treurigheid troef.
Verder heb ik geen idee waar je haat jegens mij vandaan komt. Heb ik je soms een keer beledigd in een of ander lam topic van je? Bevalt het je niet dat ik niet meekwijl met je FOK! vriendjes in jullie topics? Of kun je het simpelweg niet hebben dat iemand je bekritiseert?
En me dan nog zelfmoord aanpraten ook. Wat een volstrekt, achterlijke gladiool ben jij, zeg.
Ik begrijp dat jij het vanuit jouw wereldje allemaal zo beleefd, prima. Maar je geeft nog geen antwoord op mijn vragen. Onbeleefde zak hooi dat je 'r bent.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik doe precies hetzelfde wat jij altijd doet, leuk dat je er zo op hapt
kusjes
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef dagdag het volgende:
heeft iemand een man met grijs haar gezien, hij loopt elke keer bij mijn oma weg
en gaat zitten in het internetcafe
btw kijk uit het is een pedo
Dus je moet kut werk hebben om te kunnen fokkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Beauregard het volgende:
Even terzijde hoor, maar wat voor doelloos en ondergewaardeerd werk doe je in godsnaam als je onder werktijd gaat zitten FOK!ken?
Hij wordt slapend rijk, doe mij ook zo'n baan!quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Beauregard het volgende:
Even terzijde hoor, maar wat voor doelloos en ondergewaardeerd werk doe je in godsnaam als je onder werktijd gaat zitten FOK!ken?
En je doet precies het zelfdequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef Beauregard het volgende:
[..]
'Jouw model', proleet.
En typerend dat je kritiek bestaat uit ongegronde aannames over mijn leven. Echt, treurigheid troef.
Verder heb ik geen idee waar je haat jegens mij vandaan komt. Heb ik je soms een keer beledigd in een of ander lam topic van je? Bevalt het je niet dat ik niet meekwijl met je FOK! vriendjes in jullie topics? Of kun je het simpelweg niet hebben dat iemand je bekritiseert?
En me dan nog zelfmoord aanpraten ook. Wat een volstrekt, achterlijke gladiool ben jij, zeg.
Man wat zal die hard aangekomen zijn zegquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Onbeleefde zak hooi dat je 'r bent.
Tering zeg... en ik hier maar zitten denken dat het niet erger kan dan het dynamische duo Opa/Shaolin maar wederom wordt het tegendeel bewezen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:53 schreef Beauregard het volgende:
man toen ik het las viel ik van bureaustoelquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Man wat zal die hard aangekomen zijn zeg
deze reactie getuigt er eerder van dat jij in een eigen wereldje zit, is je zelfreflectie nou zo belabberd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij het vanuit jouw wereldje allemaal zo beleefd, prima. Maar je geeft nog geen antwoord op mijn vragen. Onbeleefde zak hooi dat je 'r bent.
Die wil ik niet in het echt tegenkomenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:07 schreef dagdag het volgende:
[..]
man toen ik het las viel ik van bureaustoel
ongeloofelijk die gast, dat moet wel een hells angel zijn
ja je e-penis zou er van schrik afvallenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die wil ik niet in het echt tegenkomen
Ik zou zo bang zijn als een haasje.
Stel je voor dat hij me straks nog flapdrol noemt, dan weet ik helemaal niet meer hoe bang ik zou zijn
Hier heb je een zakdoek, mede lotgenootquote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die wil ik niet in het echt tegenkomen
Ik zou zo bang zijn als een haasje.
Stel je voor dat hij me straks nog flapdrol noemt, dan weet ik helemaal niet meer hoe bang ik zou zijn
verdikkeme samen uithuilen onder de hoede van remlofquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hier heb je een zakdoek, mede lotgenoot
[ afbeelding ]
op brood ?quote:
Je hebt het echt gemistquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
verdikkeme samen uithuilen onder de hoede van remlof
schitterend die klb
Waar is ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
schitterend die klb
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opa.bakkebaard, weglopen bij oma maand weg
jep, en ironisch dat jij en beau hier dan toch posten hequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het lijkt hier wel het verzamelpunt van het gepeupel. Een doucheputje waar van allemaal narigheid in is blijven hangen. Het bewijst maar weer eens dat bepaalde bevolkingsgroepen elkaar aantrekken. In dit geval duidelijk de zwakzinnigen in onze samenleving.
Waarom hang jij hier dan niet rond?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het lijkt hier wel het verzamelpunt van het gepeupel. Een doucheputje waar van allemaal narigheid in is blijven hangen. Het bewijst maar weer eens dat bepaalde bevolkingsgroepen elkaar aantrekken. In dit geval duidelijk de zwakzinnigen in onze samenleving.
Blijf je nu weer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
schitterend die klb
Zou kunnen ik zou voor pizza gaanquote:
ja zat tussen de scholieren in Pubquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen van me![]()
http://opa.bakkebaard.mybrute.com/
hoe speul je datquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je hebt gewonnen van me![]()
Gewoon op die link klikken en een brute aanmaken. Hoe simpel kan het zijn.quote:
Ik ga niet op jou kankerlink klikkenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon op die link klikken en een brute aanmaken. Hoe simpel kan het zijn.
ja, dat is het vastquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je hebt gefaald neem ik aan? Falen lijkt "the story of your life" te zijn, niet?
Toch niet American History?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:31 schreef dagdag het volgende:
Wanneer was die docu op tv over soort van skinheads in amerika
volgens mij deze week of hij is net geweest
voorstukje was dus niet normaal
quote:
Ik ben geen kleuterquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Gewoon op die link klikken en een brute aanmaken. Hoe simpel kan het zijn.
Een docu is niet per definitie op dezelfde dag gemaakt als dat het uitgezonden wordt en daarna nooit meer uitgezonden mag wordenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat is een film uit '98. Genius
Een docu is geen filmquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Een docu is niet per definitie op dezelfde dag gemaakt als dat het uitgezonden wordt en daarna nooit meer uitgezonden mag worden
We zijn inmiddels 11 jaar verder en is een film iets anders als een documentaire.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:38 schreef sezten het volgende:
[..]
Een docu is niet per definitie op dezelfde dag gemaakt als dat het uitgezonden wordt en daarna nooit meer uitgezonden mag worden
als je maar in deze reeks blijft.....quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mooi. Dan is dat ook weer opgelost.
nee deze post getuigd echt van volwassenheidquote:
Nee, maar dan snapt opaatje het misschienquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:49 schreef jagga het volgende:
[..]
nee deze post getuigd echt van volwassenheid
ben het wel met je eens![]()
Jij bent hier de kleuterquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:44 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee? Je komt wel zo over. Een infantiele puber dan?
Ja had al wel wat gewonnen, maar dat was maar 4 euro, daarna voor de jackpot viel ie nietquote:
En wanneer maken ze het af?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:12 schreef Skaff-a het volgende:
Ik ben naar de kapper geweesthet is lekker kort nu
nee, ik bedoelde dat het er nu nog steeds niet uitziet. Maar zoiets is leuker om te roepen irlquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Jij verwacht natuurlijk marinekort, maar nee
Maar zo nu en dan verwar je rl en Fok! zekerquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde dat het er nu nog steeds niet uitziet. Maar zoiets is leuker om te roepen irl
gefeliciteerd.quote:
Ik ben inderdaad jarig, wat lief dat je me feliciteert.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:34 schreef jagga het volgende:
[..]
gefeliciteerd.
en nu? gooi je een oud paar weg? of hou je alle schoenen zodat je over 30 jaar trots je 1500+ paar schoenen kunt tonen bij tokkie-zender sbs6 in een hart van nederland-special?
Niemand? Dan ga ik maar weer fappen.quote:
Jij bent McFearless zekerquote:
Nee.quote:
TOCH WEL111111quote:
Kankerwijf.quote:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:45 schreef Seth_Rogen het volgende:
Ben bij een maat van me, hij zit te schijten, ik zit op z'n laptop te pwn3n.
ONEE DAN MAG HET!quote:
Je UI en PI gebruik geven het weg....quote:
Is iedereen nog geil?quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je UI en PI gebruik geven het weg....
Het is serieus mijn account niet. Verder was het weer gezellig. Ik ga voordat remlof me sloopt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 15:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je UI en PI gebruik geven het weg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |