quote:1. Jong ADO Den Haag 21 13 5 3 44 49 35
2. Jong Heracles Almelo 21 13 1 7 40 54 34
3. Jong FC Volendam 21 11 5 5 38 57 32
4. Jong Haarlem 21 11 4 6 37 35 22
5. Jong Veendam 21 10 4 7 34 41 35
6. Jong FC Omniworld 21 9 6 6 33 43 30
7. Jong FC Zwolle 21 8 3 10 27 38 45
8. Jong Telstar 21 6 4 11 22 24 37
9. Jong AGOVV 21 6 4 11 22 32 47
10. Jong FC Emmen 21 5 6 10 21 42 55
11. Jong Go Ahead Eagles 21 5 4 12 19 32 54
12. Jong Cambuur L. 21 3 6 12 15 34 55
Beloften van ADO kampioen, 1e elftal degradeertquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Beloften worden geen kampioen meer toch?
Edit, nee dus.
[..]
quote:Heracles bijna rond met Pech
Heracles Almelo is nagenoeg rond met de Duitser Elias Pech. De 20-jarige Duitser kan in Almelo een tweejarig contract tekenen met een optie voor een extra seizoen. Pech komt op dit moment uit voor het tweede elftal van Hertha BSC, maar heeft geen zicht op een plek in de hoofdmacht. De aanvallend ingestelde middenvelder werkte onlangs een stage af bij Heracles Almelo, naar tevredenheid van de technische staf.
quote:Heracles contracteert Johann Vogel
De Almelose club Heracles heeft woensdag Johann Vogel gecontracteerd, voor een duur van 2 jaar.
De oud-speler van PSV Eindhoven zegt verheugd te zijn met deze transfer.
Hij is aanvankelijk gehaald om naast nog een nieuweling te spelen, Elias Pech. Deze aaanvallende middenvelder komt van Hertha BSC.
Heb het tijden gedaan aan de kant van Vak J. Niks voor mij meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:06 schreef Elwood1802 het volgende:
Ze zoeken nog hulp voor de sfeeractie, niks voor jullie?
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef T_Fuff het volgende:
Johann Vogel vond ik bij psv altijd heel goed, harde werker.
Weet niet hoe die nou presteerd !
quote:Cziommer: 'Ik voel me niet te groot voor Heracles'
Door Jeroen de Laat
Donderdag, 23 april 2009, 11:03
Simon Cziommer weet nog niet waar hij volgend seizoen speelt. Maar een overstap naar Heracles Almelo, dat interesse zou hebben, sluit de door FC Utrecht gehuurde middenvelder niet uit.
"Ik zit nu in een belangrijke fase van mijn carrière. Vóór mijn dertigste moet ik het laten zien", aldus de 28-jarige Cziommer in de nieuwe editie van ELF Voetbal. "Waar dat zal zijn, weet ik niet. FC Utrecht heeft geen optie tot koop, dus normaal gesproken meld ik me straks bij AZ, waar ik nog een éénjarig contract heb."
"Ik weet niet wat ze (AZ, red.) met mij van plan zijn, maar ik ben er klaar voor om via de achterdeur kleedkamer 2 in te komen en mezelf opnieuw te bewijzen", aldus de Duitse spelmaker. "Heeft Heracles interesse? Daar heb ik niks van gehoord. Te groot voel ik me daar niet voor, want wat voor recht van spreken heb ik op dit moment om dat te roepen?"
Lees het hele interview waarin Simon Cziommer meer pittige en onthullende uitspraken doet over onder meer Louis van Gaal, ontwikkeling, pijn en emotie in de nieuwe ELF Voetbal, die vanaf vandaag in de winkel ligt.
Dat zijn de mensen van de suppvereniging die al 10 jaar bij Heracles zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 00:08 schreef Elwood1802 het volgende:
Btw, er zou gecontroleerd worden tijdens NAC, zag vanuit ons prachtige vak G genoeg lui staan van 15-16 jaar voor aan Q
Beetje jammerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef Blawh het volgende:
Ben er komend weekend niet bij, had gehoopt dat we al veilig zouden zijn.
Nog seizoenskaart overquote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef Blawh het volgende:
Ben er komend weekend niet bij, had gehoopt dat we al veilig zouden zijn.
Heb wel een seizoenskaart, maar kan er niet bij zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Beetje jammer![]()
Heb je geen seizoenskaart? of wel?
No probquote:
Hopelijk wel ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No prob
Nu mis je wel dat we ons definitief gaan veiligspelen
Echt wel, ik kan heel dat logo niet zien als jij er bentquote:
quote:
en ik sta er nog wel naast nota benequote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Echt wel, ik kan heel dat logo niet zien als jij er bent
Kiek daar heb je t alquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en ik sta er nog wel naast nota bene
hey ik was best positief vorige weekquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:22 schreef Damzkieee het volgende:
Toch geweldig, die emotionele achtbaan waar dit topic in zit. Vorige week waren we nog in zak en as na de nederlaag tegen Feyenoord, en nu ziet de wereld er ineens een stuk rooskleuriger uit. Als we vervolgens zaterdag met 0-8 aan de kont krijgen van PSV zakt het sfeertje weer helemaal in.
Voetbal
quote:Na het EK verkaste Pasveer van FC Twente naar Heracles Almelo. Vader Eddy, oud-doelman van FC Twente en De Graafschap, was er destijds actief als keeperstrainer. Een gevoelige overstap, vooral voor het kind van de regio. Hoe gingen vader en zoon met elkaar om op de werkvloer? "Dat was geen probleem voor ons. Bij SC Enschede heb ik ook al onder mijn vader getraind. We weten werk en privé goed van elkaar te scheiden. Dat is nooit een issue geweest. Thuis praten we wel over voetbal, maar niet overdreven veel." Pasveer fronst zijn wenkbrauwen en herstelt zich: "Nou, soms wordt mijn moeder er toch wel gek van!" Voor de supporters van Heracles was de komst van de geboren Twentenaar wel een obstakel "Ja, ik merkte al snel dat men er in Almelo moeite mee had. Er werden sneller lelijke dingen naar me geroepen. Maar ik zag het als een kans om uit te groeien tot eerste keeper."
Ook bij de Almelose rivaal is Pasveer tegen een standbeeld aangelopen. "Martin Pieckenhagen is een fantastische keeper. Hij gaat door tot-ie er bij neervalt. Bij wijze van spreken dan", lacht Pasveer. "Het was eigenlijk de bedoeling dat ik het eerste jaar als stand-in zou fungeren om een jaar later de concurrentie aan te gaan met een nog onbekende doelman voor een plek onder de lat bij het eerste. Pieckenhagen zou vertrekken."
Heracles besloot echter om de oud-sluitpost van Hamburger SV nog langer aan zich te binden. Pasveer voelde zich weer in de maling genomen en stuurde aan op een vertrek. Zijn werkgever bleef bij hoog en laag volhouden dat hij de toekomstige doelman zou worden in Almelo na een verhuurperiode. "Ik heb aan het begin van het seizoen mijn contract verlengd, omdat ik zekerheid wilde. Die kreeg ik in de vorm van een langer contract. Daar sprak het vertrouwen uit dat ik gezien werd als de opvolger van Pieckenhagen. Of dat ik in ieder geval een eerlijk kans zou krijgen om de strijden voor een basisplaats met een nieuwe collega. Gert Heerkes heeft aangegeven mij te zien als potentiële eerste keus." Maar opnieuw besloot Heracles om door te gaan met Pieckenhagen vanwege een eenzijdige clausule waar Pasveer niet van op de hoogte was gesteld. "Voor Martin fantastisch, voor mij zeer vervelend." De welbekende druppel die de emmer deed overlopen. "Dan heeft het voor mij toch geen zin om terug te gaan? Hij is een fantastische keeper die net zoals Boschker een onbetwiste nummer één is van het elftal. Niet alleen als keeper, maar ook als persoon."
Pasveer is dan ook zeker niet van plan om het komende seizoen terug te keren naar Almelo. "Nee, daar hebben beide partijen helemaal niks aan. Er is sprake van een vertrouwensbreuk. Ik heb hier een slecht gevoel aan over gehouden en het is niet correct naar mij toe." Ondanks deze nieuwe tegenslag blijft Pasveer volharden in zijn missie: de Eredivisie. "Ik zal nooit de handdoek in de ring gooien. Sterker nog, ik ga nog harder werken en ook ik ga door tot mijn veertigste! Uiteindelijk pluk ik hier de vruchten van. Hier word ik mentaal sterker van. Het is gewoon belangrijk dat ik een eerlijke kans krijg. Ik vergelijk mijn situatie met Michel Vorm. Hij krijgt van FC Utrecht wel de tijd om zich te ontwikkelen. Ik durf gerust te zeggen dat ik geen mindere doelman ben dan Michel. Voor een keeper is vertrouwen krijgen nog vele malen belangrijker dan voor een speler. Ik ben nu 25 en dan heb ik er niks aan om op de bank te gaan zitten. Ik wil gewoon keepen
Fijn dat je dat even komt meldenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik haat voetbal.
quote:
Ze identificeert Heracles tenminste nog met voetbal, het leek de afgelopen maanden bij vlagen meer op een parodie op voetbal.quote:
Neuken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Lauriette91 het volgende:
Ik haat voetbal.
ja idd die was ik er vergeten bij te zetten zie ik nuquote:
Wat nou? Het is toch ook schandalig wat Heracles geflikt heeft bij Pasveer, dat zou jij ook moeten vinden.quote:
Uh ja, neuken?quote:
Beide teams krijgen toch wel kansjes zo her en der. Dus ik denk dat het niet bij 0-0 blijft daar in Rotterdam.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Voorlopig ziet het er daar wel naar uit, al kan De Graafschap zomaar winnen.
Morgen bij ons weer Breukers linksback, Boakye weer terug in de basis. En De Vries 'gewoon' weer als vervanger van Quansah, deed het goed vorige week!
Niveautje hoorquote:Op zondag 26 april 2009 13:34 schreef Elwood1802 het volgende:
Ga ergens anders klagen.
Swaffelaay verdient zo af en toe wel een trapje.
Nadat ik zag dat jullie met 6-1 gewonnen hadden, was me vertrouwen in 1x wegquote:Op maandag 27 april 2009 00:32 schreef DeVinger het volgende:
En wat gaat het komend weekend worden in ons prachtige Gelredome?
Dat zou ons zeker niet slecht uitkomen mochten we volgende week van jullie winnenquote:Op maandag 27 april 2009 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wij winnen nooit in het 'prachtige' Gelredome, dat weet je zelf ook DeVinger. Niet vragen naar de bekende weg dus.
Maar het veldspel van zaterdag was absoluut goed, dus als jullie wat overmoedig zijn geraakt na jullie 6-1 tegen Utrecht, maken we misschien nog wel een kansje.
Ander voordeel: als ik Utrecht zo zag spelen, dan gaan we die thuiswedstrijd zeker winnen.
Dat wist ik niet, al was het idd wel een quasi-retorische vraag gezien de 6-1 tegen Utrecht.quote:Op maandag 27 april 2009 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wij winnen nooit in het 'prachtige' Gelredome, dat weet je zelf ook DeVinger. Niet vragen naar de bekende weg dus.
Maar het veldspel van zaterdag was absoluut goed, dus als jullie wat overmoedig zijn geraakt na jullie 6-1 tegen Utrecht, maken we misschien nog wel een kansje.
Ander voordeel: als ik Utrecht zo zag spelen, dan gaan we die thuiswedstrijd zeker winnen.
Als jullie vroeg op 1-0 komen is het gebeurd. Als wij vroeg op 0-1 komen kon het nog wel eens spannend worden, maar ik geloof daar niet echt in eigenlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, al was het idd wel een quasi-retorische vraag gezien de 6-1 tegen Utrecht.
Overigens, is het typische Vitesse om dan tegen met alle respect Heracles of Ado week erop klop te krijgen, of het nou thuis of uit is, hoe slecht of goed iedereen ook in vorm is.
Heh, als zelfs Zapper positief is, ontkurk ik de champagne!quote:Op maandag 27 april 2009 11:52 schreef Zapper het volgende:
Het kan toch eigenlijk niet meer fout gaan
Dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 12:28 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Heh, als zelfs Zapper positief is, ontkurk ik de champagne!
Geen pijl op te trekken zoals wij spelen dit seizoen. Laatste wedstrijden ziet het er echter weer een beetje fatsoenlijk uit. Heeft ook wel te maken met het terugkeren van de blessuregevallen en dat die Douglas eindelijk uit de basis is gewieberd.quote:Op maandag 27 april 2009 13:26 schreef DeVinger het volgende:
Zonde eigenlijk, rond kerst hadden jullie Sparta De Graafschap en Volendam ofzo als tegenstander, pakken jullie 1 punt terwijl jullie zo sterk begonnen.
Hoewel dit nog niet heeft geleid tot direct voordeel...quote:Op maandag 27 april 2009 13:32 schreef Damzkieee het volgende:
en dat die Douglas eindelijk uit de basis is gewieberd.
In cijfers niet, in kijkplezier zeker.quote:Op maandag 27 april 2009 14:02 schreef Zapper het volgende:
Ik wist niet dat het zo slecht gesteld was met m'n reputatie
[..]
Hoewel dit nog niet heeft geleid tot direct voordeel...
Ja dan ga jij wel naar Twente zeker als Heracles failliet gaat. Het betreft toch veelal leningen van de gemeente die gewoon terugbetaald worden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mooi artikel. En ik ben het natuurlijk roerend eens met zijn opmerkingen over door overheidsgeld gesteunde clubs! Als je jezelf niet kan bedruipen is het over. Jammer maar helaas!
Dat is het em nou juist. Wij doen het al jaren zonder hulp van de gemeente Almelo. Waarom zou een voetbalclub wel tot in den treure worden geholpen, terwijl gewone bedrijven dit niet worden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja dan ga jij wel naar Twente zeker als Heracles failliet gaat. Het betreft toch veelal leningen van de gemeente die gewoon terugbetaald worden.
De Almelose overheid mag zich wel wat meer inzetten voor een uitgebreid Polman Stadion. Nu is ook weer de verantwoordelijke wethouders opgestapt, hopelijk lijdt de situatie daar niet onder.quote:Op maandag 27 april 2009 20:04 schreef Charles.Darwin het volgende:
Mooi artikel. En ik ben het natuurlijk roerend eens met zijn opmerkingen over door overheidsgeld gesteunde clubs! Als je jezelf niet kan bedruipen is het over. Jammer maar helaas!
Ik snap de frustratie bij Smit wel, en ik keur het ook niet goed als ik naar mijn eigen club kijk (vitesse dus), maar ik zou er wel behoorlijk van balen als Vitesse failliet wasquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is het em nou juist. Wij doen het al jaren zonder hulp van de gemeente Almelo. Waarom zou een voetbalclub wel tot in den treure worden geholpen, terwijl gewone bedrijven dit niet worden?
Onverkoopbaar aan je inwoners als je het mij vraagt.
Mja, als er al een discussie gevoerd kan worden, want iedereen is veel te emotioneel betrokken. Maar blame Jan Smit, hij begon eroverquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien kan deze discussie beter worden voortgezet in het topic over hulp van gemeentes.
... ik naar Twente? ^_^quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:21 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ja dan ga jij wel naar Twente zeker als Heracles failliet gaat. Het betreft toch veelal leningen van de gemeente die gewoon terugbetaald worden.
quote:Elias Pech definitief naar Heracles
Bron: HAFC.nl
Zojuist hebben wij het nieuws binnengekregen dat Elias Pech een contract heeft getekend bij Heracles Almelo. Hiermee heeft Heracles na Peter Reekers haar tweede nieuwe speler gehaald voor het seizoen 2009/2010
Meer informatie volgt.
Jammer dat hij niet altijd speelt, liep in zijn 1e seizoen toch ongeveer 1 op 2 en heeft ook wedstrijden laten zien een hele goede speler te zijn.quote:Heraclied Everton zit kapot als hij niet mag voetballen
ALMELO – Everton Ramos da Silva. Een naam die danst als de samba. Dat is geen uitzondering voor Brazilianen, maar qua karakter is hij wel anders dan veel van zijn landgenoten. Over een zelfkritische optimist met een talenknobbel. "Ik zat vaak tot diep in de nacht Nederlands te studeren."
Jan Smit, de extravagante voorzitter van Heracles Almelo, is normaal gesproken onvermoeibaar. Toch was zelfs bij hem na het afsluiten van de transfer van Everton Ramos da Silva, kortweg Everton, de pijp volledig leeg. "Het duurde weken. Van de transfers die gelukt zijn, was die van Everton de moeilijkste uit mijn voorzitterschap", zucht Smit. "In Brazilië zijn transfers altijd lastig, omdat je te maken hebt met meerdere partijen. Het is niet alleen een zaak tussen twee clubs, maar ook tussen advocaten en zaakwaarnemers." Bovendien diende Heracles een flinke geldsom over te maken aan Evertons oud-werkgever Grêmio Recreativo Barueri. "Hij is nog steeds de duurste aankoop uit onze historie", beaamt Smit. "Hij moet alleen productiever worden. Waar dat aan ligt? Niet aan zijn mentaliteit. Het is een prima kerel. Ons publiek waardeert hem heel erg." Dat klopt. Er hangt zelfs een groot spandoek voor hem in het stadion. 'Everton, Brazilian Phenomenom' staat er in gekleurde letters op.
Het probleem van het Braziliaanse fenomeen is dat hij geen basisplaats meer heeft. Trainer Gert Heerkes kiest in de spits voor Bas Dost, die beter als aanspeelpunt fungeert. En op de training, twee dagen voor het duel met PSV (afgelopen zaterdag, red.), neemt Everton de scepsis van Heerkes niet weg. De reserves, met de Braziliaan in de punt van de aanval, verliezen kansloos van de basiself met 4-0. Dost scoort driemaal, is actief en aanspeelbaar, terwijl Everton vooral in de middencirkel vertoeft. Een vrije trap die door Pieckenhagen wordt gekeerd is zijn magere balans na een halfuur voetballen. Na de partij probeert hij het nog maar eens. Nu voor een leeg doel. Maar ook deze poging , vanaf min of meer 35 meter, gaat tergend langzaam naast het doel. Everton maakt een afkeurend geluidje en schudt moedeloos zijn hoofd.
Een uur later schuift hij bij ons aan. De haren vol gel, een glimlach op zijn gezicht. Toch maakt de lach even plaats voor een schaduw, als het gesprek over zijn mindere periode gaat. De aanvaller verwacht ook tegen PSV op de bank te beginnen. "Ik hoop op een invalbeurt", zegt de aanvaller, die een deel van zijn geringe speeltijd wijt aan blessures. "Maar ik kan veel beter dan ik laat zien", vervolgt hij snel. "Ik ben te wisselvallig. En Bas en Vojtech (Schulmeister) doen het nu goed." Hij zwijgt even. "De laatste weken zijn moeilijk voor me. Ik ben nog nooit wisselspeler geweest! Ik ben ook geen goede bankzitter. Dan ben ik nerveus, zit ik overal aan. Totdat de trainer roept: 'Evi, warmlopen!’. Dan verdwijnen mijn zenuwen."
"Magali, mijn vrouw, ziet het aan me als ik thuiskom. Dan vraagt ze wat er is gebeurd. Tja, ik speel niet. En als ik niet speel, dan zit ik kapot. Ik kan niet zonder voetbal. Maar nu moet ik me terugvechten." Hij kijkt er strijdbaar bij. "En dat gaat gebeuren. Ik ga hard werken. En als ik straks mijn kansen krijg, dan pak ik ze. Zeker weten. Hopelijk zaterdag al, tegen PSV." Het bleek echter vergeefse hoop. Everton bleef afgelopen zaterdag tegen de landskampioen van 2008 negentig minuten op de reservebank.
Denk nu niet dat Everton wegkwijnt in zelfmedelijden. Nee, de Braziliaan is juist positief ingesteld. Altijd geweest. Als hij over zijn jeugd vertelt verschijnt een schittering in zijn ogen. "Ik ben opgegroeid in São Paulo", vertelt hij. "De stad kent veel armoede. Wij hadden het thuis ook niet breed. We woonden in een klein huisje met twee kamers en een toilet, maar ik was gelukkig. Na schooltijd ging ik direct naar huis, trok ik andere kleren aan en voetbalde tot het donker werd."
Op zijn zeventiende moet hij kiezen tussen school en voetbal. Dan hengelt Goiás, een club uit de Campeonato Brasileiro, de Braziliaanse Eredivisie, naar zijn diensten. Everton twijfelt geen moment. "Ik heb mijn school niet afgerond, maar kreeg de kans om te worden wat ik écht wilde: voetballer. Ik zat zeventien uur in de bus, maar het scheelde dat twee vrienden van mij ook door Goiás waren geselecteerd." Verder dan het beloftenelftal komt hij echter niet. Na twee seizoenen gaat hij weer terug naar São Paulo, waar hij na een jaar selectielid wordt van eerstedivisionist Grêmio Recreativo Barueri. Daar beleeft hij zijn beste seizoen, door de club met 23 doelpunten naar de hoogste afdeling van het Zuid-Amerikaanse land te schieten.
De clubs staan voor de 23-jarige doelpuntenmachine in de rij. Everton: "Ik kon naar het grote Grêmio, van Ronaldinho, naar Palmeiras en naar clubs in Zuid-Korea, Qatar en Portugal." Zijn keuze valt, vreemd genoeg, op Heracles. "Ik zag als kleine jongen Ronaldo spelen voor PSV. Hij was mijn idool. De weg die hij heeft bewandeld, via de Eredivisie naar de Europese top, dat wilde ik óók."
Met zijn enige bezittingen in een sporttas, neemt hij in de zomer van 2006 het vliegtuig naar Nederland. Op Schiphol wordt hij opgehaald door een vriend van zijn zaakwaarnemer. Een dag die hij nooit meer vergeet. "Ik was gespannen, wist niet wat er zou gebeuren. Die man zat heel de tijd tegen me te praten, maar ik kon niets terug zeggen. Ik sprak alleen maar Portugees. In de auto zag ik nieuwe verkeersborden, vreemde landschappen en aangekomen in het stadion van Heracles zag ik het koenstgras. Ik dacht: 'Waar ben ik nu terechtgekomen?'"
Communiceren met zijn teamgenoten blijkt onmogelijk. Everton drukt zijn vingers in zijn oren. Zegt: "Zo wilde ik eigenlijk tijdens de lunch zitten. Ik verstond toch niemand. Op de club niet, in het hotel niet. Bij de receptie van het hotel kon ik me niet verstaanbaar maken, in de winkel had ik moeite met boodschappen afrekenen. Ik werd er gek van." Hij besluit dat het anders moet. In een boekenwinkel koopt hij Portugees-Nederlandse woordenboeken. "Toen begon ik te studeren. Bladzijde voor bladzijde. Ik schreef de woorden op, las ze hardop voor en ging mezelf daarna overhoren. Doordat ik nog last had van het tijdsverschil, studeerde ik vaak tot drie, vier uur ’s nachts."
Het resultaat mag er zijn. Na amper drie jaar spreekt hij zeer behoorlijk Nederlands. Ook zijn rijbewijs heeft hij binnen een jaar gehaald. "Ik heb er hard voor gewerkt,” zegt Everton en hij kijkt bedachtzaam voor zich uit. Gepaste trots. "Weet je wat ik ook altijd keek? Politieprogramma's, met achtervolgingen. Want in die programma's wordt Engels gesproken met Nederlandse ondertiteling. Dan zei ik eerst hardop de vertaling, en controleerde ik het daarna snel op televisie. En als mijn antwoord klopte, was ik blij. 'Goed zo, Everton' zei ik dan tegen mezelf, haha."
De Braziliaan, die het hotel heeft verruild voor een huis in Almelo, is echter nog lang niet uitgeleerd. "Ik wil zoveel mogelijk talen spreken. Ik probeer Turks te leren van Karim Bridji en ik spreek veel met Juha Hakola. Van hem leer ik Finse woordjes. Daarnaast wil ik per se nog Frans én Spaans leren.” Het gezin Everton is sinds zeven maanden uitgebreid met zoon Kauê. Ook hij wordt door zijn ouders in meerdere talen opgevoed. "Hij zegt al bijna papa", lacht Everton. "Ik was altijd al vrolijk, maar sinds Kauê er is nog meer. Ik ben gelukkig. Het enige dat nog beter kan, is mijn basisplaats terugkrijgen."
Oh, ik ben nog gewoon hier hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Elwood1802 het volgende:Omdat het nu weer 2 wedstrijden goed gaat hoor je nergens meer kritiek. Waar is nu iedereen die vind dat er 442 moet worden gespeeld?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Omdat het nu weer 2 wedstrijden goed gaat hoor je nergens meer kritiek. Waar is nu iedereen die vind dat er 442 moet worden gespeeld?
Willie speelt nog gewoon hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 12:38 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ben er ook nog gewoon. Zie Blawh's reactie. Ben alleen al een stuk blijer dat Hakola speelt i.p.v. Willie, en dat Looms er zo nu en dan naast staat. Denk echter wel dat hij er zondag weer in zal staan helaas.
Zoals we er nu voorstaan, met lijfsbehoud in het vooruitschiet, ben ik de laatste die klaagt over de opstelling. Als het toch nog verkeerd gaat, ja dan komt t door Williequote:Op woensdag 29 april 2009 13:01 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Willie speelt nog gewoon hoor
Douglas eruit was wel een vooruitgang
Ga ik niet vanuit, maar als het lukt wordt het zeker een mooi (handhavings) feestje!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net een paar fakkeltjes opgehaald, mocht Heracles van Vitesse winnen (of gelijkspelen)
Je weet het maar nooit hé.Ik leg ze in me kofferbak en wie weet haal ik ze zondagmiddag er uitquote:Op woensdag 29 april 2009 20:00 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit, maar als het lukt wordt het zeker een mooi (handhavings) feestje!
Niet naar Arnhem zondag?quote:Op woensdag 29 april 2009 23:04 schreef Damzkieee het volgende:
Mocht dat zo zijn dan rij ik ook naar Almelo zaterdagavondzondagmiddag
Er zijn wel vaker verrassende uitslagen dit seizoen, alleen Vitesse is in het Gelredome een angstgegner voor ons. Volgens mij hebben we daar nog nooit gewonnen. Ook niet in de eerste divisie.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit hé.Ik leg ze in me kofferbak en wie weet haal ik ze zondagmiddag er uit
Bus 3 uiteraard!quote:Op woensdag 29 april 2009 23:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HAFC-Nijverdal, in welke bus zit je zondag?
Bus 3...haha..ik denk dat je me wel kent.quote:
De meesten uit bus 3 ken ik wel redelijk. In elk geval van gezicht.quote:Op woensdag 29 april 2009 23:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bus 3...haha..ik denk dat je me wel kent.
Ik heb de naam Marko Asito al gekregen....![]()
Vanwege dat pleerol incident in de 1e busreis van samen uit samen thuis![]()
Jah dat was Utrecht uit, toen moest ik de bus zogenaamd schoonmaken...quote:Op woensdag 29 april 2009 23:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De meesten uit bus 3 ken ik wel redelijk. In elk geval van gezicht.
Utrecht uit bedoel je? Ik kan me zo snel niet wat herinneren.
Wat is de link danquote:Op donderdag 30 april 2009 00:09 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Geen lid van Busje 3 hyves?
Steek ze dan maar voor de tijd af dan kan ik ze ook nog zienquote:Op woensdag 29 april 2009 14:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net een paar fakkeltjes opgehaald, mocht Heracles van Vitesse winnen (of gelijkspelen)
De Vries blijft erin? De trainers zullen nu ook een keuze acherin moeten maken aangezien Boakye en Looms allebei beschikbaar zijn. De vorige keer werd Boakye gepasseerd, ik ben benieuwd of dat zondag weer gebeurt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:53 schreef Blawh het volgende:
Kwame ook weer van de partij, zul je zien dat hij moet banken.
Ik hoop Breukers voor Looms.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:28 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
De Vries blijft erin? De trainers zullen nu ook een keuze acherin moeten maken aangezien Boakye en Looms allebei beschikbaar zijn. De vorige keer werd Boakye gepasseerd, ik ben benieuwd of dat zondag weer gebeurt.
Breukers deed het de eerste wedstrijd op links goed, tegen PSV was hij veel minder. Met name in de eerste helft werd hij elke keer voorbij gelopen door Amrabat.quote:
Dat is absoluut geen schande. Ik ben bang dat Looms nog veel harder gedold was anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:40 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Breukers deed het de eerste wedstrijd op links goed, tegen PSV was hij veel minder. Met name in de eerste helft werd hij elke keer voorbij gelopen door Amrabat.
Dat is speculatie, maar er zit wel wat in. Al is linksback misschien nog steeds wat onwennig voor Breukers, zeker wanneer hij een directe tegenstander heeft. Op het middenveld, bijvoorbeeld tegen Feyenoord, speelde hij ook een goede wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen schande. Ik ben bang dat Looms nog veel harder gedold was anders.
Alle linksbacks hebben de laatste weken moeite met Amrabat. Ik vond het positiever te zien dat Breukers zich goed herstelde de 2e helft.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal wat kritiek op hem heb gespuid dit seizoen. Maar hij werkt er keihard voor en verdient de basisplaats wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Dat is speculatie, maar er zit wel wat in. Al is linksback misschien nog steeds wat onwennig voor Breukers, zeker wanneer hij een directe tegenstander heeft. Op het middenveld, bijvoorbeeld tegen Feyenoord, speelde hij ook een goede wedstrijd.
Eindelijk weer eens een talent die bij Heracles doorbreekt?!![]()
Toen was het gewoon ook gewoon slecht. Zelden een voetballer in zo'n kort tijdsbestek zo'n ontwikkeling door zien maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nogal wat kritiek op hem heb gespuid dit seizoen.
In het begin van het seizoen heeft hij Boakye ook al een aantal wedstrijden zeer behoorlijk vervangen. Tegenwoordig doet hij het zeker goed, hopen dat hij het volhoudt. Al zou het zonde zijn als het ten koste van Boakye gaat, een van de weinige spelers waarvoor Heracles wellicht een transfersom kan ontvangen. Moeten ze hem komende zomer verkopen, anders loopt hij volgend jaar gratis weg.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Toen was het gewoon ook gewoon slecht. Zelden een voetballer in zo'n kort tijdsbestek zo'n ontwikkeling door zien maken.
Ik heb geen zin in een stadionverbod en een boetequote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Steek ze dan maar voor de tijd af dan kan ik ze ook nog zien![]()
Dat is wel te begrijpen van Cziommer, geld het zelfde voor Ricky van den Berghquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:37 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Pech is nog steeds niet officieel binnen, daarnaast schijnt Cziommer al mondeling akkoord zijn op voorwaarde dat Heracles in de eredivisie blijft.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:37 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Pech is nog steeds niet officieel binnen, daarnaast schijnt Cziommer al mondeling akkoord zijn op voorwaarde dat Heracles in de eredivisie blijft.
Met 10 man beginnen lijkt me niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:02 schreef Elwood1802 het volgende:
Hafc modus:
piecke
boakye/breukers maertens wuytens looms?
de vries vd bergh
willlie dost? hakola
Alles met een vraagteken mag van mij ook worden veranderd.
Kutbierquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:12 schreef Blawh het volgende:
[..]
Met 10 man beginnen lijkt me niet zo'n succes.
Staat op wijzijnheracles.nl en ik heb het ook gehoord van mensen die dicht bij de club staan.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een stadionverbod en een boete
inderdaad, dus ik laat hem mooi in de kofferbak liggen. tot na de wedstrijdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, zal allemaal wel meevallen al valt het in een kleiner uitvak idd meer op.
Moet zeggen dat ze hier de laatste wedstrijd al stonden te kijken of er een fakkel werd afgestoken maar tegen het doorgeven kunnen ze dan weer niks doen.
Tot morgen voor de gene die gaan van jullie
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het was altijd al wel goed hoor. [ afbeelding ]
Vergeet niet dat hij een hele tijd geblesseerd is geweest. We moeten het volgend seizoen weer doen met Kwame, vorig seizoen een van de beste spelers.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:48 schreef Zapper het volgende:
Nee omdat ik Quansah buiten de seizoenstart om niet goed vind. Laat De Vries maar lekker staan, die heeft het goed gedaan
Ik vond het totaal onnodig eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
we rijden nu net van het stadion weg, helaas verloren. Vitesse was wat beter. Volgende week een belangrijke wedstrijd.
Vitesse was absoluut niet beterquote:Op zondag 3 mei 2009 16:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
we rijden nu net van het stadion weg, helaas verloren. Vitesse was wat beter. Volgende week een belangrijke wedstrijd.
Als wij gelijkspelen moet de Graafschap met 6-0 winnen ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef Blawh het volgende:
Zo, beetje afgekoeld. Het wordt alleen nacompetie als:
1. We zelf verliezen van Utrecht
2. De Graafschap wint van FC Volendam
3. ADO wint van Vitesse (als we zelf met 1-0 verliezen en ADO wint met 1-0 dan zijn we ook nog veilig, aangezien ons doelsaldo momenteel 2 goals minder negatief is en we in onderlinge wedstrijden 4 punten hebben gepakt.) TT was nog niet bijgewerkt.
We zijn nog niet veilig, maar ik heb goede hoop dat we erin blijven. Laatste wedstrijd thuis, tegen een tegenstander waarvan we thuis sinds de promotie niet meer van hebben verloren.
Vraag me alleen wel af waarom nu net weer Nijhuis moesten hebben?
Wij hebben -18, De Graafschap - 34.quote:Op zondag 3 mei 2009 17:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als wij gelijkspelen moet de Graafschap met 6-0 winnen ofzo?
Oh, enneh: Volgende wedstrijd zal Kuipers wel fluiten
idd hoe het ook stil kan zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik was vergeten om me radio uit te zetten...
Ja, maar in de samenvatting kon je niet zien dat jullie 70% balbezit hadden.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:55 schreef DeVinger het volgende:
Was de samenvatting een beetje een goede afspiegeling van de wedstrijd?
Die was sowieso 1 en al drama vandaag evenals z'n hulpjes vooral diegene aan de noordkant had er zin in vandaag.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef Damzkieee het volgende:
Pff die afgekeurde goal van Willie
Nijhuis
haha dankjequote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Je was goed bezig met de tussenstanden Marko! Sfeer in het uitvak was goed, helaas waren de Zwart-Witten op het veld niet scherp genoeg voor de goal. Een puntje was genoeg geweest, dat punt zat er vanmiddag zeker in.
Ook nog een beetje op het veld gelet?quote:Op zondag 3 mei 2009 21:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha dankjeIk was ook nog met me dikke kop op tv
kreeg paar smsjes.
Was echt zo spannend hé.
Zo nu en dan, wel hard trouwens van die speler van vites die op het veld lag..En laat je club maar in de steekquote:Op zondag 3 mei 2009 21:52 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ook nog een beetje op het veld gelet?![]()
Volgende week maken we het af! Het moet wel raar lopen wanneer we nu nog onder de streep terecht gaan komen. Utrecht moeten we thuis sowieso kunnen hebben, een punt moet zeker kunnen.
Achja, hij ging niet dood.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Zo nu en dan, wel hard trouwens van die speler van vites die op het veld lag..En laat je club maar in de steek
haha iddquote:Op zondag 3 mei 2009 21:55 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Achja, hij ging niet dood.
Luuk was ook lekker bezig!
Ja, Luuk stond vlakbij mij. Volgens mij stond jij ook vlak in de buurt, met je radio in je oren.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha iddof stond je vlakbij hem? (mij)?
Volgens mij kan hij er ook weinig aan doen..denk ik
Ik liep nog wel na hem toe dat hij normaal moest doen![]()
haha te grappigquote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ja, that's me. En ja, het wokken was zeer geslaagd!
Heb dus nog ff naast je gestaan in de eerste helft, wist het niet zeker.![]()
Ja, dat ben ik ja.quote:
hehe! Toevallig dat je zo vlakbij me stond danquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ja.![]()
Met de rest van Busje 3 in de buurt.
Ghehe, allemaal mensen van bus 3. Allemaal mee naar Vuur en Vlam vanavond!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hehe! Toevallig dat je zo vlakbij me stond dan![]()
Ik ga wel veel met Chantal en Chyntia om, wonen tevens dichtbij me. (zelfde als hyper vincent)
haha over die foto, gewoon toeval. Het ging in 1e instantie om Chantal![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
Ghehe, allemaal mensen van bus 3. Allemaal mee naar Vuur en Vlam vanavond!
Vak B, al 6 jaar. Helaas geen plekje achter het doel, maargoed ik ga het risico niet nemen. Wellicht na een eventuele uitbreiding.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
in welk vak zit je altijd in t stadion dan?
Goh toevaligquote:Op maandag 4 mei 2009 14:59 schreef Pritt het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heracles_Almelo
Interessante bijnaam hebben jullie
quote:Heracles Almelo zal na dit seizoen afscheid nemen van Lukas Bajer. De 24-jarige Tsjech kwam afgelopen zomer op huurbasis over van Sigma Olomouc waarbij de Heraclieden tevens een optie tot koop bedong. Van deze mogelijkheid zal geen gebruik worden gemaakt, zo meldt de club dinsdag via het digitale thuis.
"Er is helaas niet uitgekomen wat we vooraf hadden gedacht", betreurt algemeen Directeur Nico Jan Hoogma. "Lukas heeft tot nu toe twee keer in de basis gestaan van het eerste en is enkele keren ingevallen. We hadden tot 31 mei een koopoptie maar hebben besloten die niet te lichten." Bajer keert terug naar zijn vaderland.
Eerder werd al bekend dat Bartek Pacuszka komend seizoen niet meer in het Polman Stadion actief is. De negentienjarige verdediger keert terug naar FC Twente, dat hem in de winterstop op huurbasis naar Almelo had laten gaan. De Pool kwam tot één wedstrijd in de hoofdmacht van hoofdtrainer Gert Heerkes.
Goede namen willen over het algemeen niet direct bij een club als Heracles tekenen, meestal wachten ze of er wat beters voorbij komt. Maertens was daarin ovrig jaar een uitzondering.quote:Op woensdag 6 mei 2009 02:03 schreef Elwood1802 het volgende:
Tijd voor een goede naam om de verdediding te versterken. Zoals elk jaar horen we niks over eventuele versterkingen en is het weer wachten tot 30 aug.
Qays natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
quote:Dost in voorlopige selectie Toulon
Bas Dost is opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands Beloftenelftal voor het prestigieuze jeugdtoernooi in het Franse Toulon, dat plaatvindt van 1 t/m 13 juni. De definitieve selectie wordt op 20 mei bekend gemaakt, Nederland begint de voorbereiding op 25 mei.
Daarnaast zal Dennis Rosink ook komend seizoen bij Heracles spelen. De club lichtte de optie in het contract van de middenvelder, die voort komt uit de jeugd van Heracles. Hij ligt nu tot en met de zomer van 2010 onder contract in Almelo. Hij kwam in de voorgaande seizoenen uit in de beloften van de Zwart-Witten.
Je kan wel is gelijk hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het thuisshirt zwart-wit gestreept wordt
Maar waar halen we die knaap voor dan? Voor ons eigen beloftenteam?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nog maar 18 jaar he. Japie Stam stond ook niet op zijn 18e in de basis bij een BVO.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
Ik denk dat het thuisshirt zwart-wit gestreept wordt
quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Qays natuurlijk
Serieus het groeibriljantje van Heracles op dit moment, daar gaan we veel geld aan verdienen
Mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst goed mee presteren én dan pas flink geld aan verdienen heeft mijn voorkeur!
En Cziommer heeft ook mijn voorkeur. Nu nog wat verdedigers. Loopt er bij Roda niets rond dat hogerop wil?
451 °F
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mua, ben net van de beloften terug. En die beste jongen speelde wel mee. Hij viel me niet echt op. Moeilijk over hem te oordelen
Ze hebben met 8-0 gewonnen van het nationaal Marechaussee elftal
quote:
quote:Heraclied Wuytens verwerft Duitse interesse
Heracles Almelo-verdediger Jan Wuytens wordt nauwlettend in de gaten gehouden door verschillende Duitse clubs. Zowel uit de Bundesliga als 2. Bundesliga is er belangstelling voor Belgische centrale verdediger, weet VoetbalPrimeur.
Het goede spel van Wuytens (23), die in Almelo bezig is aan zijn vierde seizoen in dienst van Heracles, leverde hem bij een flink aantal clubs uit Duitsland uitstekende scoutingsrapporten op. De verdediger heeft bij Heracles nog een contract tot de zomer van 2010. Mochten geïnteresseerde clubs werk willen maken van Wuytens, zal er dus wel een transfersom op tafel gelegd moeten worden.
De lange centrale verdediger kwam de afgelopen seizoenen tot 78 optredens in de Eredivisie. Met name in het huidige seizoen laat Wuytens zien ook in aanvallend opzicht zijn mannetje te staan. Hij vond in 28 duels al vijf keer het net.
Kwame.quote:Heerkes: ,,Spanning snel van ons af spelen''
ALMELO - De spanning loopt in het Polman Stadion in Almelo. Zondag is de laatste speelronde in de eredivisie en Heracles is nog steeds niet veilig. Een punt in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht is voldoende voor lijfsbehoud. Een nederlaag kan leiden tot nacompetitie maar dat hangt af van de resultaten van de concurrentie onderin.
De logische inzet van trainer Gert Heerkes: zelf een goed resultaat neerzetten om niet afhankelijk te zijn van de andere clubs. Maar Heerkes weet dat de druk op zijn ploeg groot is: ,,Zeker in het begin zal de wedstrijd bol staan van de spanning. Maar we zullen zo snel mogelijk die spanning van ons af moeten voetballen. Het liefst meteen volle bak op de aanval. Alles is erop gericht om thuis een goed resultaat neer te zetten'', aldus de coach vrijdagmiddag na de training.
Hij verwacht ,,geen schaakspel'' omdat ook FC Utrecht nog knokt voor een plek in de play-offs voor Europees voetbal: ,,We moeten allebei wat. We zullen niet gaan rekenen en ik denk Utrecht ook niet. Ik verwacht een open wedstrijd'', aldus Heerkes die zich zaterdag opnieuw met zijn ploeg terugtrekt in Ommen voor een optimale voorbereiding.
In zijn ploeg keert Quansah terug in de basis na een lange schorsing. De Vries maakt plaats voor hem. Verder speelt Heracles met Pieckenhagen, Breukers, Wuytens, Maertens, Looms, Fledderus, Van den Bergh, Hakola, Dost en Overtoom.
Kwame Quansahquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:25 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Wie is de speler uit de quote? Pieckenhagen ofzo?
Dat hebben ze wel hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
inderdaad, dan zou je is moeten weten hoe die ado fans zich voelen. Die hebben het niet in eigen hand. Wij wel nog..
Volgens mij gaat het om Krüzen hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:26 schreef DeVinger het volgende:
Welke clubs of competiteis heeft hij afgewimpeld dan?
Mij ook eigenlijk. HEbben jullie dat stuk over de verzorger van Heracles (ben even zijn naam kwijt) nog gelezen in de tubantia? Vond het wel een leuk stuk om te lezen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:46 schreef pfaf het volgende:
Dat overzicht in de Tubantia stemde mij meer dan gerust.
Jup zeker weten Willem Hoeversquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk. HEbben jullie dat stuk over de verzorger van Heracles (ben even zijn naam kwijt) nog gelezen in de tubantia? Vond het wel een leuk stuk om te lezen.
Ik heb zelf wel vertrouwen in een goede afloop. Een punt is voldoende voor ons.
Ik teken ervoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:25 schreef sendaroo het volgende:
hoop en zelfde scenario als tegen nac, 1e helft 4-0 voor en de 2e helft feesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In welk deel van de Tubantia staat dat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Mij ook eigenlijk. HEbben jullie dat stuk over de verzorger van Heracles (ben even zijn naam kwijt) nog gelezen in de tubantia? Vond het wel een leuk stuk om te lezen.
Ik heb zelf wel vertrouwen in een goede afloop. Een punt is voldoende voor ons.
In het gedeelte almelo. Op bladzijde 30 en 31.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:05 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
[..]
In welk deel van de Tubantia staat dat?
Helaas, het gedeelte Almelo hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:10 schreef MarijeH het volgende:
[..]
In het gedeelte almelo. Op bladzijde 30 en 31.
Nee, voor de basis komt hij tekort. Als reserve-speler kan hij er zeker nog wel bij, hij heeft best goede periodes gehad waarin hij telkens basisspeler was.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:11 schreef Blawh het volgende:
Ik weet dat Heracles geen 15 toppers onder contract kan hebben, maar ik denk niet dat we met Bridji stappen gaan zetten die men hoopt te zetten. Bovendien is het afwachten hoeveel tijd hij nodig heeft om weer op zijn topniveau te komen. Ik verwacht en hoop dat hij vertrekt, ook al is het nog zo sneu.
2quote:Op zondag 10 mei 2009 17:28 schreef Elwood1802 het volgende:
Hoe was het afscheid van de spelers?
Weer alles binnen een minuut gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |