Optieften met je gouden kooi kansloze nichtquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:16 schreef Canisfire het volgende:
Ik mis de goudenkooi.
Heerlijke tv om te volgen.
Iedereen haate het maar keek het stiekem toch.
Ik mis het rollen door de kots en het Fucking niet normaal van Jaap.
Ik mis Huubje met zijn kutstreken en zijn gekanker over de kinderen van Natasia.
Ik mis het valse homo zijn van Eric.
Die stomme kop van Brian die dacht dat hij slim genoeg was om zich te kunnen meten aan Jaapio en Huubje.
Dennis de homo
Waarom is er toch geen goudenkooi meer.
De Bunkerquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:19 schreef Canisfire het volgende:
Er is gewoon niets meer voor in de plaats.
Dit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:17 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Optieften met je gouden kooi kansloze nicht
Ik doe zat buitenhuis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:24 schreef OldJeller het volgende:
Misschien is dit een moment om een activiteit voor buitenshuis te zoeken.. kan ook leuk zijn (écht waar!).
Slapen 'snachts is ook heerlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik doe zat buitenhuis.
Maar snachts was het heerlijk om hier in het subforum de topics te lezen.
De streams te volgen etc.
Fuck sakes wat ben je voor homo?quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:24 schreef Canisfire het volgende:
Maar de goudenkooi was wel lekker typische Nederlandse platte tv.
Voor wijven ja. Serieus wat ben je voor pussy gastquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:28 schreef Canisfire het volgende:
Bullshit als de goudenkooi echt zo kut was waarom was het dan 1 van de best lopende sub forums hier op fok !
KLB loopt nog beter... Oh wachtquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:28 schreef Canisfire het volgende:
Bullshit als de goudenkooi echt zo kut was waarom was het dan 1 van de best lopende sub forums hier op fok !
Dat zegt meer over het niveau van de gemiddelde Fok!ker ... helaasquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:28 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:17 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Optieften met je gouden kooi kansloze nicht
jammer voor jouquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:16 schreef Canisfire het volgende:
Ik mis de goudenkooi.
je valt in de doelgroep "tokkies" kennelijk...quote:Heerlijke tv om te volgen.
spreek even voor jezelf wil je,quote:
dat dus...quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zegt meer over het niveau van de gemiddelde Fok!ker ... helaas
Iets met vet en teveelquote:
Gast ga dood of zo met je goudenkooiquote:Op dinsdag 21 april 2009 01:16 schreef Canisfire het volgende:
Ik mis de goudenkooi.
Heerlijke tv om te volgen.
Ik mis het rollen door de kots en het Fucking niet normaal van Jaap.
Ik mis Huubje met zijn kutstreken en zijn gekanker over de kinderen van Natasia.
Ik mis het valse homo zijn van Eric.
Die stomme kop van Brian die dacht dat hij slim genoeg was om zich te kunnen meten aan Jaapio en Huubje.
Dennis de homo
Waarom is er toch geen goudenkooi meer.
Gast neequote:Op maandag 11 mei 2009 14:54 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Gast ga dood of zo met je goudenkooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |