Toch niet als hij het al vaker gedaan heeft, en er al vaker op gewezen is?quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je boos om worden maar wat hjeeftv het voor zin. Neem aan dat het per ongeluk is gegaan...
Ow, FFS, you get my pointquote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of gewoon een realist zijn... Maar dan nog ben je niet kansloos inderdaad. Maar je pluspunten op een rijtje zetten is wel heel erg kneuzig.
I know. Anders wilde je ook niet mee volgend jaar natuurlijkquote:
Kom op zeg... die mag toch zeker wel in die kingsize van je?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Ouderwets zeikende vrouwen zijn beter dan nieuwerwetse.
Die hebben plastuitjes en zoen die pikken je wc's in.
dat zou leuk zijn als ie geld heeftquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Als hij een fout maakt die jou 200 euro kost, dan laat je hem toch de kosten daarvoor dragen?
(ja, ik weet niet of het zo makkelijk is hoor, maar punt is dat je dan niet alles voor hem op gaat lossen).
Maarre... adem even 3 keer diep in en uit (dat meen ik!).
En als je het nog beter wil doen, adem dan in, houd je adem vast en adem dan rustig uit (3x).
natuurlijk gaat dat per ongelukquote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je boos om worden maar wat hjeeftv het voor zin. Neem aan dat het per ongeluk is gegaan...
Mannen kunnen heel erg hardleers zijn ja. volgens mij moeten zulke lakse kerels ook een lakse vrouw. dan kan je je beiden niet druk maken om elkaars laksigheid.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Toch niet als hij het al vaker gedaan heeft, en er al vaker op gewezen is?
Ok nee. Nee Steeph. Die opmerking in je hoofd is echt TE erg om te posten. HOU JE MOND!quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom op zeg... die mag toch zeker wel in die kingsize van je?
Is het jou nooit in je leven overkomen dat je meerdere keren achter elkaar dezelfde 'fout' maakte?quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er al vaker op gewezen is....quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
in zijn verdediging: het was de eerste keer in dit huisquote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
Hmm, ik kan er best veel bedenkenquote:
serieus box ben je nog boos of zo van vanmiddag?quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef mrbox het volgende:
Maar ben ik nu de enige die het "iets wat toevallig" vind dat die ruzie nu komt na de date met Belz
28juni en milow komtquote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know. Anders wilde je ook niet mee volgend jaar natuurlijk![]()
Wanneer was parkpop ook alweer?
Leeg je PM box eens, heb ik net een leuke foto van mijn naakte torso bij de bbq voor je gemaakt in het ijskoude pikke donker, is ie vol!quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok nee. Nee Steeph. Die opmerking in je hoofd is echt TE erg om te posten. HOU JE MOND!
ik had er nog niet aan gedacht, maar nu je het zegtquote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef mrbox het volgende:
Maar ben ik nu de enige die het "iets wat toevallig" vind dat die ruzie nu komt na de date met Belz
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn als ie geld heeft
maar dat heeft ie weer eens niet
maar je hebt gelijk ik moet gewoon ff tot 10 tellen
maar soms is er over zeiken ook net zo lekker
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |