Toch niet als hij het al vaker gedaan heeft, en er al vaker op gewezen is?quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je boos om worden maar wat hjeeftv het voor zin. Neem aan dat het per ongeluk is gegaan...
Ow, FFS, you get my pointquote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of gewoon een realist zijn... Maar dan nog ben je niet kansloos inderdaad. Maar je pluspunten op een rijtje zetten is wel heel erg kneuzig.
I know. Anders wilde je ook niet mee volgend jaar natuurlijkquote:
Kom op zeg... die mag toch zeker wel in die kingsize van je?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Ouderwets zeikende vrouwen zijn beter dan nieuwerwetse.
Die hebben plastuitjes en zoen die pikken je wc's in.
dat zou leuk zijn als ie geld heeftquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Als hij een fout maakt die jou 200 euro kost, dan laat je hem toch de kosten daarvoor dragen?
(ja, ik weet niet of het zo makkelijk is hoor, maar punt is dat je dan niet alles voor hem op gaat lossen).
Maarre... adem even 3 keer diep in en uit (dat meen ik!).
En als je het nog beter wil doen, adem dan in, houd je adem vast en adem dan rustig uit (3x).
natuurlijk gaat dat per ongelukquote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kan je boos om worden maar wat hjeeftv het voor zin. Neem aan dat het per ongeluk is gegaan...
Mannen kunnen heel erg hardleers zijn ja. volgens mij moeten zulke lakse kerels ook een lakse vrouw. dan kan je je beiden niet druk maken om elkaars laksigheid.quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Toch niet als hij het al vaker gedaan heeft, en er al vaker op gewezen is?
Ok nee. Nee Steeph. Die opmerking in je hoofd is echt TE erg om te posten. HOU JE MOND!quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kom op zeg... die mag toch zeker wel in die kingsize van je?
Is het jou nooit in je leven overkomen dat je meerdere keren achter elkaar dezelfde 'fout' maakte?quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er al vaker op gewezen is....quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
in zijn verdediging: het was de eerste keer in dit huisquote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
quote:
Hmm, ik kan er best veel bedenkenquote:
serieus box ben je nog boos of zo van vanmiddag?quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef mrbox het volgende:
Maar ben ik nu de enige die het "iets wat toevallig" vind dat die ruzie nu komt na de date met Belz
28juni en milow komtquote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know. Anders wilde je ook niet mee volgend jaar natuurlijk![]()
Wanneer was parkpop ook alweer?
Leeg je PM box eens, heb ik net een leuke foto van mijn naakte torso bij de bbq voor je gemaakt in het ijskoude pikke donker, is ie vol!quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok nee. Nee Steeph. Die opmerking in je hoofd is echt TE erg om te posten. HOU JE MOND!
ik had er nog niet aan gedacht, maar nu je het zegtquote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef mrbox het volgende:
Maar ben ik nu de enige die het "iets wat toevallig" vind dat die ruzie nu komt na de date met Belz
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat zou leuk zijn als ie geld heeft
maar dat heeft ie weer eens niet
maar je hebt gelijk ik moet gewoon ff tot 10 tellen
maar soms is er over zeiken ook net zo lekker
[..]
Leert? Heb je je wel eens afgevraagd of hij die dingen wel wil leren? Ik ben ook iemand die erg laks is en mn vriendin heeft het daar regelmatig ook moeilijk mee. En ja ik doe mn best voor haar maar ik ga me niet druk om dingen maken waar ik me niet druk om hoef te maken...quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
[..]
natuurlijk gaat dat per ongeluk
maar zo gaat er elke dag iets per ongeluk
en ik word heus niet altijd boos maar sorry hoor ik zou toch ook graag zien dat ie wat leert
misschien is dat valse hoop etc en kan ik het maar beter meteen opgeven maar dat zou betekenen dat ik het helemaal op geef want dan gaat het gewoon ooit uit want ik blijf echt niet bezig
dus liever dat ik eens in de zoveel tijd boos word en dat er misschien nog iets zinnig uit komt op die manier dan dat het gewoon gedoemt is te mislukken
28 juniquote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I know. Anders wilde je ook niet mee volgend jaar natuurlijk![]()
Wanneer was parkpop ook alweer?
Ik ga 6 mei al naar milow!quote:
Dit is een terugkerend iets is bij liefiequote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef mrbox het volgende:
Terusten mupke!quote:Op maandag 20 april 2009 23:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ga 6 mei al naar milow!
En nu naar bed!
Parkpop is gratiiiezzz. Nog een keer gaan dus!quote:
ja dat is dus de dip die ik elke maand of zo ff heb hahaquote:Op maandag 20 april 2009 23:13 schreef Murmeli het volgende:
heeft liefie gedate met bels?
maarre liefie... hoe lang probeer je hem al op te voeden dan?
ik wil niet stoken hoor, maar als er geen vooruitgang in zit gaat ie het ook niet leren denk ik zomaar.
nja misschien tegen zn 40e ofzo ;-)
ow shit ik ging slapen!
Mooi bruggetje!quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm, ik kan er best veel bedenken
Maar ook veel minpunten
*visualiseertquote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er al vaker op gewezen is....Hoezo onder de plak... Neem aan dat hij niet elke dag de kat voor de auto's gooit...
Kan niet. Kindjes.quote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Parkpop is gratiiiezzz. Nog een keer gaan dus!
ik ookquote:Op maandag 20 april 2009 23:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu naar bed!
Gaat tof worden!quote:
Ja jeumig je spamt 'm ook vol met allerlei geilerijquote:Op maandag 20 april 2009 23:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Leeg je PM box eens, heb ik net een leuke foto van mijn naakte torso bij de bbq voor je gemaakt in het ijskoude pikke donker, is ie vol!
trustenquote:Op maandag 20 april 2009 23:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu naar bed!
Tof!quote:
Er zijn zat mensen waar je minstens net zo veel van kan houden... Dus wat belet je?quote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is dus de dip die ik elke maand of zo ff heb haha
zo van past dit bij mij? is dit de manier waarop ik mezelf nog jaren zie leven en zo?
maar ja aan de andere kant, als je van iemand houd dan hou je van iemand en zo
maarja vandaar dus het gezeur van mij vandaag
maar ik zal er over op houden
Een van mijn pluspunten is dat ik sportief benquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mooi bruggetje!![]()
Ga naar de sportschool
Zo. Hij's weer leeg.quote:Op maandag 20 april 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeumig je spamt 'm ook vol met allerlei geilerij
dat ben ik met je eens, dus ik probeer niet te zeuren over kleine dingenquote:Op maandag 20 april 2009 23:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leert? Heb je je wel eens afgevraagd of hij die dingen wel wil leren? Ik ben ook iemand die erg laks is en mn vriendin heeft het daar regelmatig ook moeilijk mee. En ja ik doe mn best voor haar maar ik ga me niet druk om dingen maken waar ik me niet druk om hoef te maken...
quote:
waarom gaan jullie niet msn-en?quote:Op maandag 20 april 2009 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jeumig je spamt 'm ook vol met allerlei geilerij
hmmm ja da's een lastige. meestal komt er dan vanzelf een moment dat je het echt zat bent en hem de deur uitzet en de kat binnenhoudt zeg maarquote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is dus de dip die ik elke maand of zo ff heb haha
zo van past dit bij mij? is dit de manier waarop ik mezelf nog jaren zie leven en zo?
maar ja aan de andere kant, als je van iemand houd dan hou je van iemand en zo
maarja vandaar dus het gezeur van mij vandaag
maar ik zal er over op houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |