Hij heeft wel gelijkquote:
jaquote:
Daar is dit seizoen wel veel reden voor,quote:Op maandag 20 april 2009 22:20 schreef Doopy-X- het volgende:
Johan gaat weer San Marco af zitten zeiken
Geen geluid op dat apparaat van je?quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat vertelde JD ?
de rede waarom er geen gasten worden uitgenodigd.quote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat vertelde JD ?
Daar gaat het niet om, Johan draait al 3 jaar hetzelfde verhaal af. Hij moet hem niet en dat laat ie bij elke gelegenheid blijken. Sneuquote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Daar is dit seizoen wel veel reden voor,
Vind je neit?
Uberhaupt iddquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef TC03 het volgende:
Johan heeft 100% gelijk.
Zou wel geniaal zijn. Johan Derksen op Fok. Samen met Gijp en Hansie...quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Grulez het volgende:
Johan zou het op fok niet lang uithouden met al zn getroll
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 22:21 schreef Grulez het volgende:
Johan zou het op fok niet lang uithouden met al zn getroll
quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef koemleit het volgende:
JD zegt dat Van Basten geen onzin mag verkopen op een website.
Hij doet het zef al jaaaaaren op tv.
Hij is intelligent en zo, maar hij is met te overtuigd van zichzelf.quote:Op maandag 20 april 2009 22:23 schreef Rikketik het volgende:
Ze moeten Ton Boot eens uitnodigen. Aimabele man.
JD niet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is intelligent en zo, maar hij is met te overtuigd van zichzelf.²
Zei hij dat?quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Merkie het volgende:
El Hamdaoui is ¤60 miljoen waard volgens Johan.
Ik heb hem niet aan staan, ik volg het via dit topicquote:Op maandag 20 april 2009 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen geluid op dat apparaat van je?
Actie-radius.quote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Pokerking het volgende:
Je hoeft van mij niet de acerelaridus te hebben van Steven Gerrard, maar dan gaat Vertonghen toch wel slaapwandelend de andere kant op
Geef mij een post waar ik dat beweer.quote:
Je moeder wilde Spoorloos kijken he en de pc mag niet naar je kamer omdat het een FAMILIECOMPUTER isquote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb hem niet aan staan, ik volg het via dit topic
Zet hem dan aan met die fantastische tv van je, ipv hier de hele tijd vragen te stellen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik heb hem niet aan staan, ik volg het via dit topic
Ja, hij vond hem minimaal 10 miljoen meer waard dan Suarez.quote:
El Gaouri doet het erg goed.quote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Rikketik het volgende:
VVV bijna kampioen. Ben benieuwd naar de sappige anekdotes van Derksen over Van Dijk.
Wat supertriestquote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jans smst ff dattie niet meer komt.
Ik vroeg je niks, Nutella van me.quote:Op maandag 20 april 2009 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij vond hem minimaal 10 miljoen meer waard dan Suarez.²
Triest figuur.quote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Een speler met gogme. De opvolger van El Hamdaoui. Eindigt volgend jaar als topscorer van de Eredivisie net voor Suarez.quote:
ik heb het ff gemist, waarom niet?quote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
Klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als hij het niet in rapvorm doet snap je het niet?
De vraag was algemeen toch, anders had je er wel een naam in gezet toch? Pindarotsje van me.quote:
Neen, zo goed vind ik hem niet. En El Hamdaoui zie ik nog wel een jaartje rijpen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Een speler met gogme. De opvolger van El Hamdaoui. Eindigt volgend jaar als topscorer van de Eredivisie net voor Suarez.
Mwah de magie is ééns uitgewerkt maar de blessures werken ook averechts op de prestaties hoor. Ook al heeft hij hier ook een aandeel in omdat hij perse met een kleine selectie wilt werken.quote:Op maandag 20 april 2009 22:31 schreef Gruning3r het volgende:
[..]
Mensen die denken zonder ron jans beter gaat![]()
Ik word ziek van dat geschnabbel van die gastjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |