De beelden spreken dan ook voor zichzelfquote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
nu weer zo'n voetballer waar je alles uit moet trekken, anders zegt ie niks.
Die blijft echt ongelooflijk ja. *stilte*quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
Die tegen NUFC blijft 1 van de mooiste ooit.
das waar.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
De beelden spreken dan ook voor zichzelf
En dan blijft Wilfred het gesprek maar rekken ook, boring.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:52 schreef koemleit het volgende:
nu weer zo'n voetballer waar je alles uit moet trekken, anders zegt ie niks.
Elia heeft gelijk: stilte. Genieten van de beelden.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja vind het jammer dat Wilfried daar niet op door ging.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:53 schreef Bonobo11 het volgende:
Wilfred, vraag anders ff waarom hij weggestuurd is bij ajax
In Engeland werden Tony Adams Gascoing aan de schandpaal genageld wegens hun drankgebruik.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Hypocriet gedoe in Vlaanderen om privé-gebruik van coke te verbieden.
Zelfs ik als occasionele voetbalkijker kreeg kippenvel, tong.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
GVD Bergkamp al 100 keer gezien en ik krijg weer kippenvel.
tja aan de ene kant wel, maar het is ook raar dat je het volgens de wet niet mag kopen of verkopen, niet mag hebben maar wel gebruikenquote:Op maandag 11 mei 2009 20:46 schreef golfer het volgende:
Hypocriet gedoe in Vlaanderen om privé-gebruik van coke te verbieden.
mooier zou zijn om die beelden met Bergkamp zelf te bekijken.quote:Op maandag 11 mei 2009 20:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het item was toch ook alleen bedoeld om met hem te praten over zijn bewondering voor Bergkamp?quote:
Moet je tegen Braas zeggen 's nacht om 2 uur in een donker steegje.quote:
De bewondering straalde er van af. Die stilte momenten voelde ik als eerbetoon.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het item was toch ook alleen bedoeld om met hem te praten over zijn bewondering voor Bergkamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |