Onduidelijker krijg je ze niet inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef appelsjap het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom dit een gevolg argument is![]()
[..]
Idem.quote:
Dat had ik dus eerst ook. Alleen omdat je het argument aan iemand moest ontlenen en dat dat alleen kon bij die Amerikanen ben ik dus daarover gaan schrijven. [gelukkig maar]quote:Op maandag 18 mei 2009 13:26 schreef robbert007 het volgende:
Die samenvatting ging echt fucking slecht, ik dacht dat er met die historische gegevens dat van de gouden eeuw enzo bedoeld werdnaja dan sta ik maar een 5 voor nederlands.
En daarvoor heb ik de verwijzing naar die twee Amerikanen geschrapt omdat ik anders teveel woorden hadquote:Op maandag 18 mei 2009 13:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Idem.
Ik denk dat een groot deel van de VWO'ers daar ook overheen struikelt. Laten we het hopen.
Ik ga het ook niet nakijken. Ik hoor het wel als de uitslag er isquote:Op maandag 18 mei 2009 13:33 schreef Stukjekaas het volgende:
Volgens mij ging het wel goed, maar ik ga het niet nakijkenHet kan alleen maar mijn stemming naar beneden halen en dat heb ik niet nodig met het examen biologie voor de deur.
Inderdaad. Of eens rustig bekijken na alle examens te hebben gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:34 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet nakijken. Ik hoor het wel als de uitslag er is
het gevolg van als ze dat gaan uitvoeren ( dus dat ze de schrijver aansprakelijk stellen) is dat hij heel erg op moet gaan passen wat hij doet en schrijft want hij wil niet veroordeeld worden (dus hij wordt beknot in zijn vrijheid)..quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jeuh goed gegoktquote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
't werd gebruikt om te laten zien waar 'Die stoere managers van nu allemaal op neerkijken". Dat stond letterlijk op de 3e blz. ze vroegen verder alleen naar wat het tekort was, dus je hoefde dat allemaal niet mee te nemen in je samenvatting.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:38 schreef zomgmoz het volgende:
godverdomme, heb dus voor die historische shit de Gouden Eeuw gebruikt. Leek me zo logish. Ik bedoel, het is een voorbeeld, maar het word dus als argument gebruiikt naar mijn idee..
2007-I vond ik net de makkelijkst van die twee eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef ijsblokjes het volgende:
2007-I was 0.8
2008-I was 0.4
Zal daar dus wel ergens bij in de buurt zitten. Als ik deze toets met 2007 vergelijk vindt ik hem ongeveer hetzelfde wat betreft moeilijkheid, dus het zal ergens rond de 0.8 zitten.
De vraag was toch aan wie hij zijn argument ontleende? Dat kunnen natuurlijk net zo goed meerdere mensen zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:46 schreef ijsblokjes het volgende:
Ik dacht ook dat het maar om 1 persoon ging bij de samenvatting, misschien maar even het laks bellen...
Dat was inderdaad heel vaag. De opgave suggereert dat je moet opschrijven met welke historische gegevens Van Oostrom zijn argument ondersteunt, niet de Amerikanen. En dan is de enige mogelijkheid natuurlijk de Gouden Eeuw.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:52 schreef Daantke het volgende:
Dat met die historische gegevens niet de Gouden Eeuw werd bedoeld, is inderdaad een beetje vreemd. Er gingen een paar volledige alinea's over die Gouden Eeuw, terwijl de Amerikanen slechts gebruikt werden ter ondersteuning van zijn eigen visie.
Allemaal het LAKS bellen?!
Precies wat ik dacht, kut tekst. Helaas heb ik een 5.3 nodig. Hopend op een +1 norm.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef AffenStrudel het volgende:
wat een ongeloofelijk kut-examen!
Zwaar onintressante tekst, en fakking veel zure multi-interpretabele open vragen. De tweede tekst daarentegen was wel echt intressant.
Ik heb een 3.2 nodig, moet wel lukken
Eens, ik ging ook voor de Gouden Eeuw heeft me gelijk 4 punten gekost en dat is toch al snel 0,8 op je cijfer toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:02 schreef Fip het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel vaag. De opgave suggereert dat je moet opschrijven met welke historische gegevens Van Oostrom zijn argument ondersteunt, niet de Amerikanen. En dan is de enige mogelijkheid natuurlijk de Gouden Eeuw.
Nee hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef ijsblokjes het volgende:
Kleine correctie: 2008-I was 0.9 (http://examenbundel.roadside.nl/vwo/?punten=21&x=0&y=0&examen=1027)
Ik denk wel dat er hoop is op een 1+ n norm
Deze vond ik ook heel vaag, ik was er haast 100% van overtuigd dat het algemene normen en waarden was, maar helaas, dat is dus foutquote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb met mijn (desalniettemin redelijk soepele) eigen nakijkwerk een 7.7 bij n=1.0quote:Op maandag 18 mei 2009 14:03 schreef AffenStrudel het volgende:
wat een ongeloofelijk kut-examen!
Zwaar onintressante tekst, en fakking veel zure multi-interpretabele open vragen. De tweede tekst daarentegen was wel echt intressant.
Ik heb een 3.2 nodig, moet wel lukken
Daarnaast ook echtquote:Op maandag 18 mei 2009 14:08 schreef Daantke het volgende:
http://laks.eindexamens.nu/eindexamenklachtenlijn/
Allemaal klagen over de onduidelijkheid over de historische gegevens
Onzin! Spammen die lullo'squote:Het heeft geen zin om veel te klagen.
Goed onderbouwde klachten hebben meer zin.
Bedoelde het 2007 examenquote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee hoor.
http://www.cito.nl/vo/ce/(...)_omzettingstabel.htm
vond ik ook, al heb ik maar 1 amerikaan genomen ipv allebei te noemen.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:23 schreef Hanneke12345 het volgende:
Ik vond in die tekst het wel duidelijk dat die Amerikanen belangrijk waren. Er stond nog net niet "Ik ga me nu even beroepen op een autoriteitsargument"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |