Dan heb je Boxxy nog niet gezienquote:
Waar stinkt 'ie naar?quote:Die Wiccy Magic Muscles is trouwens wel ideaal voor mij, maar ik vind 'm zo stinken.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè, wat jammer nou! De 16e kan ik heel toevallig net niet.
Nou C4, leg die bloedworst maar weer wegquote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hè, wat jammer nou! De 16e kan ik heel toevallig net niet.
Ja ik maakte me ook geen zorgenquote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pinksteren volgt tien dagen op Hemelvaart en valt op de 50ste dag van Pasen (dus 49 dagen na Pasen[1]), in 2008 op 11 mei, in 2009 op 31 mei.
Maar 16 Mei is zaterdag dus dat moet lukken lijkt me
Inderdaad. Wie?quote:
Weet ik het. Alsof ik überhaupt nog geuren kan onderscheiden in die kakafonie van geuren.quote:Waar stinkt 'ie naar?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie?
[..]
Weet ik het. Alsof ik überhaupt nog geuren kan onderscheiden in die kakafonie van geuren.![]()
Nee, het is iets muffigs, te kruidig. Gewoon niet fris.
Bloedworst is een worst bestaande uit een mengsel van vet of reuzel (smout), spek, varkensbloed, uien, kruiden en vulmiddelen (rogge, brood, gerst, en/of havermout). Recepten en vormen verschillen per streek. Het mengsel kan in darmen of gietvormen gevormd worden; deze wordt in ziedend (kokend) water gedompeld. Ook tongenworst is een soort bloedworst.quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef wyccie het volgende:
Is zo'n bloedworst nou echt van bloed gemaakt?
Ik wil dat wel eens proberen. In Afrika hadden we de kans om bloed te drinken, maar een vriendin van me zei dat je daar wel eens echt ziek van kan worden als je dat niet gewend bent, dus dat heb ik maar niet gedaan.
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou C4, leg die bloedworst maar weer weg
Klinkt goed.quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
Bloedworst is een worst bestaande uit een mengsel van vet of reuzel (smout), spek, varkensbloed, uien, kruiden en vulmiddelen (rogge, brood, gerst, en/of havermout). Recepten en vormen verschillen per streek. Het mengsel kan in darmen of gietvormen gevormd worden; deze wordt in ziedend (kokend) water gedompeld. Ook tongenworst is een soort bloedworst.
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, een bloedworst als lokkertje?
Gebruikt een potloodventer ook en dat werkt meestal ook niet neequote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, een bloedworst als lokkertje?
Ja en ik hoop echt zo keihard dat het een act isquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Star Wars kijken(ik wil eens kijken of ik de goede volgorde kan aanhouden
Begin daarom met A New Hope)
Gebruikt zo iemand een bloedworst of een vleesworst?quote:Op maandag 20 april 2009 21:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebruikt een potloodventer ook en dat werkt meestal ook niet nee
Dat is bij iedere venter verschillend, jeweettog.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gebruikt zo iemand een bloedworst of een vleesworst?
Ik wil nog steeds bij jou in de leer. Dus vertel.quote:Op maandag 20 april 2009 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is bij iedere venter verschillend, jeweettog.
Maar wat ís nou eigenlijk de juiste volgorde?quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben Star Wars kijken(ik wil eens kijken of ik de goede volgorde kan aanhouden
Begin daarom met A New Hope)
De volgorde waarin het gemaakt is is in mijn ogen de juiste volgorde om het te kijken: 456 123quote:Op maandag 20 april 2009 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat ís nou eigenlijk de juiste volgorde?
Whut?quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik wil nog steeds bij jou in het leer.
Vleeslul:quote:Dus vertel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |