Wijf!quote:
niet over mij hoop ik? Iig niet met mij.quote:
dat je saai bent.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Paiq heeft me gekoppeld aan iemand met 'breien' als hobby. Wat moet ik daar nu van denken?
Toen ik laatst hun matchingsysteem afkraakte, zei jij juist dat het briljant was...quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Paiq heeft me gekoppeld aan iemand met 'breien' als hobby. Wat moet ik daar nu van denken?
Iets met naalden en wol.quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Dat je dan lekkere warme sokken hebt in de winter?quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Ik kies voor dat laatste. Tenminste. Nog anderhalve week. Dan ben ik 31. Best oud.quote:
Of beide?quote:
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen ik laatst hun matchingsysteem afkraakte, zei jij juist dat het briljant was...
Ik ben het nietquote:Op maandag 20 april 2009 20:07 schreef Q. het volgende:
Haken is cool, breien is suf!quote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Q. het volgende:
Ik ken een vrouw die wij gezamelijk adoreren die haken als hobby heeft.
Hoiquote:
Mijn dochtertje zei: Mama, jij wordt 29 he?quote:Op maandag 20 april 2009 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kies voor dat laatste. Tenminste. Nog anderhalve week. Dan ben ik 31. Best oud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |