SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het boek waar de serie op gebaseerd is kijken mensen 21 jaar in de toekomst, in de serie is dat veranderd naar 6 maanden.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:01 schreef Thy... het volgende:
Hier lees ik trouwens dat mensen een flash forwars 21 jaar in de toekomst krijgen, op andere plekken lees ik dat ze 6 maanden in de toekomst kijken. Wat is het nu?
quote:Op donderdag 17 september 2009 10:33 schreef Symer het volgende:
De pilot is gelekt en ik vond het tofHet is duidelijk dat de makers goed naar Lost gekeken hebben.
Is er alleen een webrip van rond de 150 mb? Zo ja, wacht ik lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
De pilot niet, maar wat er na de pilot komt aan stukjes uit de komende afleveringen zag er dan wel weer ontzettend interresant uit. Dus volgende week kijken we maar weer en hopen dat het niveau dan beter word.quote:Op zondag 20 september 2009 13:42 schreef mr4hughz het volgende:
net ook de pilot gezien, niet echt je van het ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:02 schreef Shrien het volgende:
Interessante eerste aflevering, gaan we zeker volgende week weer kijken!
Hoofdpersoon lijkt irritant veel op Richard van Lost trouwens
Ik dacht in het begin ook dat hij het wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |