En dat is ook maar uit de lucht gegrepen. Net of Chabot bekende mensen die vroeg dood gaan bewust op zoekt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:10 schreef qonmann het volgende:
[..]
De één zijn dood..
Als ie echt begaan was zat ie er niet
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef Stofje het volgende:
Misschien stel ik nu een hele domme vraag, maar kan die Chabot zelf ook wat? Ik zag 'm veel(véél)vuldig in beeld toen Brood overleed en nu is het weer haantje de voorste. Echt een ergerlijk mannetje.
wat ben jij een vieze respectloze kut zeg...................quote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef starla het volgende:
wat een saaie kutaflevering
wat?! geen TV draait door...alleen maar serieus gezever? geen luchtig intermezzo, wat een farce.
Helemaal eens met je. Ik vind Zwagerman ook helemaal niks. Nooit eigenlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef Specularium het volgende:
Jezus, behoorlijk zware uitzending. Alleen de zogenaamde lezing van Zwagerman vond ik behoorlijk ruk.
Die kerel mist wat empathisch vermogen ofzo.
Prachtig uitvoering van dat nummer door Huub ook.
Waardig afscheid zo, morgen weer een gewone uitzending.
Hij heeft er wel een handje van.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef superjojo het volgende:
[..]
En dat is ook maar uit de lucht gegrepen. Net of Chabot bekende mensen die vroeg dood gaan bewust op zoekt.
ga toch voetbal kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat ben jij een vieze respectloze kut zeg...................
stijlvolle aflevering met een mooie vertaling van huub vd lubbe
Ik ook. Maar hij had wel een goede analyse. Ik vond Mathijs ook wel sterk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal eens met je. Ik vind Zwagerman ook helemaal niks. Nooit eigenlijk
Dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
Alleen leent dit programma zich niet zo voor zo'n rouwding.
Uiteraard weet ik ook wel dat Chabot schrijver is, maar vooral toen Brood overleed was die vent niet van de buis te slaan. Ook z'n constante stroom van boeken óver Brood (zie je lijstje) is gewoon een beetje... naar. Het riekt idd naar het bekende 'de één z'n dood, ...'. Maar goed, wellicht zie ik het verkeerd, maar ik kan die vent gewoon niet zo goed hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
Gepubliceerd werk
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef sunmoonstar het volgende:
Huub van der Lubbe vertelde dat de dochters van Bril een nummer van hem luisterde (dat zei hij in het interviewtje dat Matthijs met hem had..) welk nummer noemde hij toen?
Borderlinerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef djstoffel het volgende:
maar chabot was wel een goede vriend,
wel apart dat hij er eerst niet over kon praten en een paar minuten later als een waterval tekeer ging..
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef starla het volgende:
[..]
Dat dus
Helemaal als de godganse uitzending over een dode man gaat, 20 minuten was wel genoeg
Hij en brood waren vriendenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik ook wel dat Chabot schrijver is, maar vooral toen Brood overleed was die vent niet van de buis te slaan. Ook z'n constante stroom van boeken óver Brood (zie je lijstje) is gewoon een beetje... naar. Het riekt idd naar het bekende 'de één z'n dood, ...'. Maar goed, wellicht zie ik het verkeerd, maar ik kan die vent gewoon niet zo goed hebben.
Mensen relax ff zegquote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Rick_Dokkum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zal maar niet overgaan in woorden.
Eensch.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat ben jij een vieze respectloze kut zeg...................
Heb nog nooit iets van hem gelezen maar het was volkomen logisch dat ze er een uitzending aan hebben besteed, hij was immers dicht bij het programma betrokken.
stijlvolle aflevering met een mooie vertaling van huub vd lubbe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |