ga toch voetbal kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat ben jij een vieze respectloze kut zeg...................
stijlvolle aflevering met een mooie vertaling van huub vd lubbe
Ik ook. Maar hij had wel een goede analyse. Ik vond Mathijs ook wel sterk.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Helemaal eens met je. Ik vind Zwagerman ook helemaal niks. Nooit eigenlijk
Dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 20:35 schreef SCH het volgende:
Alleen leent dit programma zich niet zo voor zo'n rouwding.
Uiteraard weet ik ook wel dat Chabot schrijver is, maar vooral toen Brood overleed was die vent niet van de buis te slaan. Ook z'n constante stroom van boeken óver Brood (zie je lijstje) is gewoon een beetje... naar. Het riekt idd naar het bekende 'de één z'n dood, ...'. Maar goed, wellicht zie ik het verkeerd, maar ik kan die vent gewoon niet zo goed hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij
Gepubliceerd werk
Nergens goed voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:31 schreef sunmoonstar het volgende:
Huub van der Lubbe vertelde dat de dochters van Bril een nummer van hem luisterde (dat zei hij in het interviewtje dat Matthijs met hem had..) welk nummer noemde hij toen?
Borderlinerquote:Op donderdag 23 april 2009 20:40 schreef djstoffel het volgende:
maar chabot was wel een goede vriend,
wel apart dat hij er eerst niet over kon praten en een paar minuten later als een waterval tekeer ging..
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef starla het volgende:
[..]
Dat dus
Helemaal als de godganse uitzending over een dode man gaat, 20 minuten was wel genoeg
Hij en brood waren vriendenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik ook wel dat Chabot schrijver is, maar vooral toen Brood overleed was die vent niet van de buis te slaan. Ook z'n constante stroom van boeken óver Brood (zie je lijstje) is gewoon een beetje... naar. Het riekt idd naar het bekende 'de één z'n dood, ...'. Maar goed, wellicht zie ik het verkeerd, maar ik kan die vent gewoon niet zo goed hebben.
Mensen relax ff zegquote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Rick_Dokkum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zal maar niet overgaan in woorden.
Eensch.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:28 schreef djstoffel het volgende:
[..]
wat ben jij een vieze respectloze kut zeg...................
Heb nog nooit iets van hem gelezen maar het was volkomen logisch dat ze er een uitzending aan hebben besteed, hij was immers dicht bij het programma betrokken.
stijlvolle aflevering met een mooie vertaling van huub vd lubbe
Toch zit er kern van waarheid in. Dit programma leent zich hier niet voor. Daarvoor hebben we Kunststof of nova of desnoods P&W. DWDD is een programma dat inhaakt op de actualiteit en van minuut tot minuut spannend gemaakt wordt (althans, dat pretenderen ze). Ze gingen vandaag buiten hun format omdat toevallig een Amsterdams vriendje van hen de pijp uit is.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef Rick_Dokkum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zal maar niet overgaan in woorden.
wordquote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Toch zit er kern van waarheid in. Dit programma leent zich hier niet voor. Daarvoor hebben we Kunststof of nova of desnoods P&W. DWDD is een programma dat inhaakt op de actualiteit en van minuut tot minuut spannend gemaakt wordt (althans, dat pretenderen ze). Ze gingen vandaag buiten hun format omdat toevallig een Amsterdams vriendje van hen de pijp uit is.
quote:
Als er een willekeurige andere tafelheer zou overlijden, zouden we ongetwijfeld hetzelfde hebben, een Marc Marie of Jan Mulder, e.d.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Toch zit er kern van waarheid in. Dit programma leent zich hier niet voor. Daarvoor hebben we Kunststof of nova of desnoods P&W. DWDD is een programma dat inhaakt op de actualiteit en van minuut tot minuut spannend gemaakt wordt (althans, dat pretenderen ze). Ze gingen vandaag buiten hun format omdat toevallig een Amsterdams vriendje van hen de pijp uit is.
En daarmee sla je de spijker op z'n kop! Al die tafelgasten komen meestal uit dezelfde scene. Het is één grote kaartclub. Het begint erg op te vallen en de gasten raken op. Hoe vaak heb ik die kop van kutzwager nou al gezien de afgelopen weken?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef superjojo het volgende:
[..]
Als er een willekeurige andere tafelheer zou overlijden, zouden we ongetwijfeld hetzelfde hebben, een Marc Marie of Jan Mulder, e.d.
Daarbij was het gewoon een mooie uitzending en heeft Martin Bril veel lezers.
uit een ver verleden:quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
En daarmee sla je de spijker op z'n kop! Al die tafelgasten komen meestal uit dezelfde scene. Het is één grote kaartclub. Het begint erg op te vallen en de gasten raken op. Hoe vaak heb ik die kop van kutzwager nou al gezien de afgelopen weken?
Zwagerman & Bril kenden elkaar al heel langquote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Waarmee je wil zeggen...?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zwagerman & Bril kenden elkaar al heel lang
Ach, ik krijg altijd vaginale jeuk van die moraalridders die de dood van iemand gebruiken om de voorgaande desinteresse in diezelfde persoon te compenseren. 90% van de mensen hier heeft nog ooit één column van die gast gelezen en waarschijnlijk de helft kent hem alléén van DWDD, maar zodra er een quasi-intellectueel theaterstukje wordt opgevoerd door een stelletje insiders onder het mom van -kijk eens hoe briljant die man was en wij kenden hem persoonlijk!- schreeuwt iedereen moord en brand als je dat saai vindt en gewoon door de transparantie heen prikt. Laten we wel wezen, het ging vanavond toch meer op de kijkcijfers dan om de ode? Toch meer om het existentialistisch-uit-je-nek-lullen van Zwagerman? Toch meer om al-een-tijd-m'n-kop-niet-laten-zien Huubje en al die andere appendices die niet eens in de schaduw staan van een dode vent? Wat een klucht.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Uiteraard. Het zal de emotie wel zijn
Dat durf ik te betwijfelen! Ik denk niet dat dit gemaakt is om goed te kunnen scoren. Integendeel. Ze hebben het format losgelaten voor een kroegpraatje...daar valt weinig mee te scoren, me dunkt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef starla het volgende:
[..]
Ach, ik krijg altijd vaginale jeuk van die moraalridders die de dood van iemand gebruiken om de voorgaande desinteresse in diezelfde persoon te compenseren. 90% van de mensen hier heeft nog ooit één column van die gast gelezen en waarschijnlijk de helft kent hem alléén van DWDD, maar zodra er een quasi-intellectueel theaterstukje wordt opgevoerd door een stelletje insiders onder het mom van -kijk eens hoe briljant die man was en wij kenden hem persoonlijk!- schreeuwt iedereen moord en brand als je dat saai vindt en gewoon door de transparantie heen prikt. Laten we wel wezen, het ging vanavond toch meer op de kijkcijfers dan om de ode? Toch meer om het existentialistisch-uit-je-nek-lullen van Zwagerman? Toch meer om al-een-tijd-m'n-kop-niet-laten-zien Huubje en al die andere appendices die niet eens in de schaduw staan van een dode vent? Wat een klucht.
De redactie weet dondersgoed dat het hele DWDD-publiek + schare fans van Bril zouden kijken. Die eerste groep kijkt toch wel, die tweede moesten ze boeien door het hele programma te vullen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:06 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen! Ik denk niet dat dit gemaakt is om goed te kunnen scoren. Integendeel. Ze hebben het format losgelaten voor een kroegpraatje...daar valt weinig mee te scoren, me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |