Opvoeren van kpbsquote:Op maandag 20 april 2009 19:53 schreef RickoKun het volgende:
Klacht 2: Niet weten hoe ik de nummers standaard harder krijg, het opvoeren van kpbs helpt ook voor geen meter
goed voorbeeldquote:Op maandag 20 april 2009 20:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Opvoeren van kpbsWhehe.
Dat is net zo van dat je een .jpg omzet naar .png en hoopt dat de kwaliteit verbetert
audio fiel FTWquote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef MASD het volgende:
Ik neem altijd een buizenversterker mee voor mijn iPod. Alleen goede kwaliteit is goed genoeg voor mij.
eeens met deze klachtquote:
Die is z'n buizenversterker aan het opwarmen.quote:
Die heeft een leven en niet de hele dag de tijd om te fokken. Wat wil je, volgeling?quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef BigKahuna het volgende:
waar blijft sinado?
Hey, jij hier?quote:Op maandag 20 april 2009 20:56 schreef B.E.D het volgende:
Moet je de cd maar kopen.
Interessant dit, en een slechte zaakquote:
Klopt inderdaad, tegenwoordig is er ook een kleine kans dat er ergens nog een duidelijk zichtbaar volume niveau tussen zit.quote:
Gefixt.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef koningdavid het volgende:
Die nummers zijn niet zacht opgenomen, maar slecht goed gemasterd.
Oneens. Ik houd wel van een beetje loudness. Je hebt ook niet echt keuze meer tegenwoordig, je moet wel.quote:
Je moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oneens. Ik houd wel van een beetje loudness. Je hebt ook niet echt keuze meer tegenwoordig, je moet wel.
Zullen we dat maar aan doen als kwestie van smaak?quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef koningdavid het volgende:
Die nummers zijn niet zacht opgenomen, maar slecht gemasterd.
In het popgenre kan je echt niet wegkomen met een zacht-gemasterde plaat hoor.quote:
Dat klopt wel natuurlijk. Hard gemasterde jazz ofzo, dat slaat nergens op. Maar Cypress Hill kan wat loudness best gebruiken.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:59 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Zullen we dat maar aan doen als kwestie van smaak?
Bij dance ofzo kan alles wel op vol vermogen. Maar er zijn zat platen die veel beter af zijn met een zachter niveau zodat er dynamiek in zit, zoals de eerder gepostte clip al aangeeft.
Ik vind dit niet erg logisch klinken. Waarom laten ze die drums niet meegaan met de volumeverhoging?quote:
Foobar! Doet het on-the-fly zodat je mp3 bestanden zelf ongewijzigd blijven.quote:Op maandag 20 april 2009 22:42 schreef Mandarijntjee het volgende:
iTunes gebruiken! Die kan met 1 druk op de knop alle nummers op gelijk volume brengen.
De optie "Geluidscontrole" moet je hiervoor aan vinken.
omdat die al op hun top zitten?quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:14 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet erg logisch klinken. Waarom laten ze die drums niet meegaan met de volumeverhoging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |