Het is vooral een stappen en zuipen associatiequote:
Pas ik erbij, in je koffer?quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Mag ik dan nu Gert terug?
Ja! Zelfs een FOK!-meet daar, vrijdag om 16:00 lees ik net.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:21 schreef Maanvis het volgende:
Welkom terug gert
Nee dat heeft ermee te maken dat het steeds concreter wordt, Die Bunker!
Nee. Tuuk niet. Zoooo'n *spreidt armen* kast in zoooo'n *spreidt de twee kleinste vingers* koffer. Dat gaat toch niet passen, mallerd.quote:
Wanneer ga je weg, waar ga je heen, hoe lang en als ik je niet meer zie...hele goede vakantie en weer veilig thuis.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee. Tuuk niet. Zoooo'n *spreidt armen* kast in zoooo'n *spreidt de twee kleinste vingers* koffer. Dat gaat toch niet passen, mallerd.
Maar ik heb wel grootse plannen voor Charlie.
Brave Zero Over. Ik ga dat helemaal uitwerken aan het strand. Echt!![]()
Hoe was het??
Ik wil Gukkie heten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wil een kloon die CK1 heet!
Welkom terug, Gert!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil Gukkie heten.
Omdat mijn buurvrouw dat zo uitspreekt want in Italië kun je op elke hoek Gukkie kopen, heel goedkoop!![]()
En da's allemaal ECHT hoor! En Louis Vuitten. Allemaal aardige negerverkopers.
Hondjes, naar Spanje. Morgen pas maar in mijn hoofd heb ik het zo druk dat ik niks doe want ja, heb het al druk zat.Zo vermoeiend.
Thanks.
Die T-shirts doén we!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:43 schreef Noek het volgende:
Maar ik heb wel grootse plannen voor Charlie.
Brave Zero Over. Ik ga dat helemaal uitwerken aan het strand. Echt!![]()
Eerst dacht ik dat je chucky bedoelde, toen dacht ik aan een gekko, maar eindelijk valt het kwartjequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik wil Gukkie heten.
Omdat mijn buurvrouw dat zo uitspreekt want in Italië kun je op elke hoek Gukkie kopen, heel goedkoop!![]()
En da's allemaal ECHT hoor! En Louis Vuitten. Allemaal aardige negerverkopers.
Hondjes, naar Spanje. Morgen pas maar in mijn hoofd heb ik het zo druk dat ik niks doe want ja, heb het al druk zat.Zo vermoeiend.
Thanks.
Hmmm nee, geen Denemarken plannen hier. Van de zomer gaan we trekken door de bergen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Waar in Spanje, goh , dacht Denemarken, hoe kom ik daar nu aan.
Jemig.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:03 schreef Coos het volgende:
Drama op het dak.
Om even over zevenen begonnen die lui weer te freezen aan de schoorstenen. Dus ik m'n bed uit en onder de douche. Terwijl ik me stond af te drogen plots een hoop geschreeuw maar daar kijk ik bij bouwvakkers niet van op. Die schreeuwen namelijk altijd naar elkaar. Toen ik beneden kwam reed er met gillende sirenes een ambulance voor. Wat bleek, die kerel was op het nog natte dak van de dauw uitgegleden en had die frees in zijn bovenbeen gezet. Wel zielig want het zijn best aardige mannen. Ik heb ze tot nu toe ook niet meer gehoord op het dak.
Tsja, mannen en matenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:26 schreef Maanvis het volgende:
zoo, m'n subway broodje is weer verorberd.. gedeeltelijk.. waarom ik altijd voor 30cm ga terwilj ik maar ruimte heb voor 15cm weet ik niet
Heftige shit hequote:Op dinsdag 21 april 2009 12:19 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag!
Wat is het ineens téring-druk in TBO.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |