Nee. Dan werk/borrel ik. Sowieso is zes uur voor mij te vroeg, want dan ben ik nog aan het fietsenquote:
Oh, dat is wel een aardige smoes jaquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:58 schreef Noek het volgende:
Ik ben op vakantie. Ik ga gewoon die hele kick off missen ook.![]()
Ik wilde annuleren natuurlijk maar dat moest in Duits. Nou ja, laat maar dan.
Ja, vind ik ook.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een aardige smoes ja. Have fun
Ja hoor, je kunt ze gewoon schilderen. Maar als je het beter wil doen, dan laad je ze even in een kar en breng je ze naar een autospuiter (als ze dat nog waard zijn)quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:44 schreef hondjes het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met het schilderen van een koelkast.
Heb drie van die witte krengen in Spanje, en staan totaal niet bij een houten keuken,
Mijn moeder zegt, schilderen.
Dus ik zeg, Ja ma...![]()
Maar dacht, dat zullen we nog wel zien.
Thanks, ga het wel proberen, en anders wordt het vanzelf Carrefour., nieuwe koelkast.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt ze gewoon schilderen. Maar als je het beter wil doen, dan laad je ze even in een kar en breng je ze naar een autospuiter (als ze dat nog waard zijn)
Ja, dat heeft wel z'n charmesquote:
Dolletjes.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg het gewoon. 'Hey, ik neem vanmiddag vrij'.
Of ik bel: 'Ik neem een spontane vrije dag!'
tja, hier zijn ze er nogal strikt op, heeft ook met 't bedrijf te makenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Ik zeg het gewoon. 'Hey, ik neem vanmiddag vrij'.
Of ik bel: 'Ik neem een spontane vrije dag!'
Heb je mail binnen, de bevestiging komt nog wel, we moeten dit ff strak organiserenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:11 schreef Maanvis het volgende:
Zo, snipperbriefke voor vrijdag 15:00 ligt klaar op mijn bureau, wachtend op een bevestigingsmail van FOK!.
Die was goed toenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Ja, dat heeft wel z'n charmes.
Zit er over te denken om erna maar weer eens mijn favo mexicaan in ehv te bezoeken: http://www.tortillas.nl/
Gaan er verschillende groepen lopen oid?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je mail binnen, de bevestiging komt nog wel, we moeten dit ff strak organiseren.
Daar zijn wij ook weer mee begonnen. Reden: Iedereen bleef weg wanneer het hem of haar uitkwam.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:13 schreef Copycat het volgende:
Werken jullie met snipperbriefjes?
Shit.. wanneer was dat? Laatste keer dat ik er at was alweer een tijdje geleden, 2 jaar geleden met koninginnedag.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die was goed toenMaarten
er nog in zat. Nu vind ik het erg doorsnee.
En dan zo'n akela ervoor met een parapluquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Gaan er verschillende groepen lopen oid?
De Scouting was heel leuk hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zo'n akela ervoor met een paraplu.
Ligt aan de animo lijkt mequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Gaan er verschillende groepen lopen oid?
Al langer geleden. Volgens mij is Maarten er al weer een jaar of 5 uit. Daarna heeft ie een Spaans tapasrestaurant gehad: Casablanca en nu heeft ie iets in Antwerpen waar ik nog steeds niet ben geweest.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:16 schreef Maanvis het volgende:
Shit.. wanneer was dat? Laatste keer dat ik er at was alweer een tijdje geleden, 2 jaar geleden met koninginnedag.
Je hebt duidelijk wat emoties bij Maarten liggen..quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al langer geleden. Volgens mij is Maarten er al weer een jaar of 5 uit. Daarna heeft ie een Spaans tapasrestaurant gehad: Casablanca en nu heeft ie iets in Antwerpen waar ik nog steeds niet ben geweest.
Maar Maarten is voor mij vooral nog altijd tequila drinken in La Cantina.
Zulks een romantiseringquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Maarten is de verpersoonlijking van een groot stuk van mijn late tienerjaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |