dat weet ik niet meer, zal wel dezelfde zijn geweest, want voor de eerste keer was het met een bandje.quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ow...... dan was het dezelfde had ie het ook over airmailes ?
heel goed ga ik voortaan ook doen ....... ik ben niet zo goed in telefoongesprekken afkappenquote:Op maandag 20 april 2009 23:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
dat weet ik niet meer, zal wel dezelfde zijn geweest, want voor de eerste keer was het met een bandje.
toen die geboortedatum, toen dacht ik,,ja straks wordt alles van mijn giro gehaald of ingebroken, en zei..pleur ff op..en toen hoorde ik hem kwaad zijn, maar drukte de telefoon uit.
Daarentegen ben je wel gezellig, dat maakt veel goedquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
heel goed ga ik voortaan ook doen ....... ik ben niet zo goed in telefoongesprekken afkappen![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarentegen ben je wel gezellig, dat maakt veel goed
quote:Op maandag 20 april 2009 23:08 schreef remlof het volgende:
Liesje is over naar haar nieuwe huis, tot de 22e zonder interwebz enzo
klopt, dat scheelt, maar wij staan bij KvK, dus daar vragen ze het op.quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
Als je, via telefoon, lastiggevallen wordt met allerlei verkooppraatjes kun je via www.infofilter. nl blokkeren. Zij geven uitleg en wat je moet doen als je nog wordt lastiggevallen.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Chanel5 het volgende:
Als je, via telefoon, lastiggevallen wordt met allerlei verkooppraatjes kun je via www.infofilter. nl blokkeren. Zij geven uitleg en wat je moet doen als je nog wordt lastiggevallen.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:58 schreef hondjes het volgende:
Jaaaa, dat was ik weer vergeten, dat bandje.
en toen kwam , mag ik uw geboortedatum, en toen kapte ik het gesprek, hoorde hem nog wel kwaad worden.
jah... reminds me...... hoe is he met dat andere zeikwijf ?quote:Op maandag 20 april 2009 23:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, je zeikt wel af en toe, maar dat doen alle wijvuh
wil je er over praten ?quote:Op maandag 20 april 2009 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... reminds me...... hoe is he met dat andere zeikwijf ?![]()
B&L of L&B
volgens mij via nowlive en fok.quote:Op maandag 20 april 2009 23:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hondjes kan je alleen streams bekijken via de telefoon? Vraagje die in het andere topic staat?
quote:Op maandag 20 april 2009 23:19 schreef hondjes het volgende:
volgens mij via nowlive en fok.
of bedoel je streams aanvragen, dat kan volgens mij alleen met mobiele telefoon, geen vaste.
Deze post bedoel ik.quote:Op maandag 20 april 2009 15:38 schreef hondjes het volgende:
kut, heb mijn mobiele telefoon in Spanje laten liggen.![]()
Hoe kom ik nu aan streams.
Dat kan, maar ze raden aan indien je je daar hebt aangemeld,quote:Op maandag 20 april 2009 23:11 schreef hondjes het volgende:
[..]
klopt, dat scheelt, maar wij staan bij KvK, dus daar vragen ze het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |