quote:
wou ik ook vragen maar ik was tequote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef fraubitch het volgende:
Jimbo, ik weet dat je niet kunt tippen aan het "likken als dribbel_" maar wat zijn jouw goede kwaliteiten in bed?
quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef fraubitch het volgende:
Jimbo, ik weet dat je niet kunt tippen aan het "likken als dribbel_" maar wat zijn jouw goede kwaliteiten in bed?
Simpel. Jaquote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef the_witch het volgende:
Zou jij een slecht gewoonte in ruilen voor de liefde van je leven?
sorry, mij te politiek correctquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach ik kan nu zeggen, Dribbel_ was mn leermeester dus ik kan alles het zelfde, zo niet beter als een goede meester zn leerlingen leert....
maar ik ga het erbij houden dat mijn goede kwaliteiten per vrouw verschillen, ik doe wat ze tof vindenwant jullie zijn allemaal weer anders, de een houd ervan als je aan de oorlel likt en de andere slaat je voor je smoel.
Wat een moeilijke vraag.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef maok het volgende:
Als je op vakantie naar buitenland gaat behalve om te boarden (of te studeren), naar wat voor landen ga je dan en van wat voor soort vakanties houd je?
Nog steeds eenquote:Op maandag 20 april 2009 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spanjein Mijas voor 2 jaar , toen een jaar Marbella gedeelt met Malaga (was een uni met 2 locaties.)
Oeh je hebt er nog een extra duimpje bijverdiendquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik houd enorm van reizen, waar dan ook heen....
hiervoor krijg je wel een duim trouwens. Goede woorden!quote:Op maandag 20 april 2009 20:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Simpel. Ja
er zijn maar twee dingen die ik alleen niet verander en een ervan is dat ik zolang als ik het nog kan wil snowboarden (dat is dan een keer per jaar oid, Helaas dat menig doctor me het streng afraad en ik het toch doet ondanks dat ik de gevaren weet)
en het andere is dat ik nooit mn gezin (als in zus en ouders) in de steek zou laten voor de zo genaamde ' liefde van mn leven '
Ik vind mezelf niet boven andere uitsteken, Natuurlijk kan ik als menig persoon grappig / arrogant uit de hoek komen maar echt specifieke dingen die mij speciaal maken niet echt.quote:Op maandag 20 april 2009 20:20 schreef L.no het volgende:
Zijn er dingen in jouw persoonlijkheid wat je denkt wat jou speciaal maakt?
Goedgekeurd.quote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vind mezelf niet boven andere uitsteken, Natuurlijk kan ik als menig persoon grappig / arrogant uit de hoek komen maar echt specifieke dingen die mij speciaal maken niet echt.
Wat wel goede dingen kunnen zijn is dat ik rechtvaardig ben en eerlijk
Hmmm weer z'n moeilijke vraag... ik heb van weinig dingen spijt in mn leven, ik denk mss dat de kleine dingen meer impact op me hebben. Of wacht, ik weet hetquote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef Prinsesje4you het volgende:
Waar heb je het meeste spijt van in je leven?
Leuk. Je komt gelukkig niet met strand en zuipvakanties aan maar wilt ook echt wat zien en je hebt meerdere ideeën. Een plusquote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wat een moeilijke vraag.
Ik wil nog een keer graag naar Amerika, Al was het alleen al voor Las vegas te zien, het WTC monument en daarbij Rode island voor het vrijheids beeld. Maar ook wil ik graag nog een keer naar india ect en dan door de jungle heen een beetje beestjes bekijken
ik houd enorm van reizen, waar dan ook heen....
Houd van reizen, in het buitenland gestudeerd.. Goed antwquote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hmmm weer z'n moeilijke vraag... ik heb van weinig dingen spijt in mn leven, ik denk mss dat de kleine dingen meer impact op me hebben. Of wacht, ik weet het
Het meeste spijt heb ik van het niet serieus aan mn opleiding zitten, Ik had graag een hogere studie gehad, en wetende dat ik het makkelijk kon heb ik voor de makkelijke manier gekozen en alles met 7's geslaagd ipv met de 8en en 9ens die ik er makkelijk uit kon halen.(of B's halen ipv B's en A's zoals t bij ons op school ging)
Ja idd! en ik ben geen Nederlander dus als ik een Nederlandse jongen daten wil ik niet een saaie spruitje hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef maok het volgende:
[..]
Leuk. Je komt gelukkig niet met strand en zuipvakanties aan maar wilt ook echt wat zien en je hebt meerdere ideeën. Een plus
quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
Jimbo, je mag per dame een aparte vraag verzinnen als je wil, als je niet wil kan je ook iedereen dezelfde vraag laten beantwoorden en daarop je keuze maken !
Leuke vragenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |