quote:Op maandag 20 april 2009 18:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En in plaats dat je ze klapt en je ballen laat zien, open je een topic op Fok!
Dat lijkt me beter dan het te escaleren en het risico te nemen dat je een mes tussen je ribben krijgt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik wilde zoiets posten, maar dit is treffend genoeg verwoord. QFT!quote:Op maandag 20 april 2009 18:13 schreef Biels het volgende:
Moet je maar niet met je kale kop en bomberjack door de stad lopen, he.
Ik ben idd niet iemand die even een klap uitdeelt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:12 schreef griekjeee het volgende:
Je zal eruit zien alsof je makkelijk te intimideren bent.
Ik denk dat deze al met al ook het dichtst bij de waarheid komt.quote:Op maandag 20 april 2009 18:13 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik wilde zoiets posten, maar dit is treffend genoeg verwoord. QFT!
joodquote:Op maandag 20 april 2009 18:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jaquote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Kopbal het volgende:
Hoe weet je dat het Turken waren, heb je om hun legitimatie gevraagd?
Natuurlijk, je bent toch geen wijfquote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef MervinMinky het volgende:
Zo zo, jullie internethelden zouden ze te lijf gaan zoals Van Damme oid.
Het waren zeker een stel basisschoolkinderen met al een volgroeide baard en snor.quote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef Kopbal het volgende:
Hoe weet je dat het Turken waren, heb je om hun legitimatie gevraagd?
Facialwarmers.quote:Op maandag 20 april 2009 18:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het waren zeker een stel basisschoolkinderen met al een volgroeide baard en snor.
Moet jij niet eens kappen met he, he?quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
Moet je maar niet beschaamd naar de grond kijken als je langsloopt, he.
Wenen zou in 1683 maar types als TS als burgers hebben gehad.quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Natuurlijk, je bent toch geen wijf. Neerhoeken die handel.
Saillant detail: TS is geen WO'er.quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Wenen zou in 1683 maar types als TS als burgers hebben gehad.
Dan hadden we nu allemaal kebab gegeten.
Er zit nog wat tussen klappen uitdelen en je makkelijk laten intimiderenquote:Op maandag 20 april 2009 18:14 schreef rendiertje het volgende:
[..]
Ik ben idd niet iemand die even een klap uitdeelt.
Uit alles blijkt dat het hier een hbo'er betreft inderdaad.quote:
Nu is het weer een topic waar ik me thuis voel.quote:Op maandag 20 april 2009 18:21 schreef Pool het volgende:
[..]
Uit alles blijkt dat het hier een hbo'er betreft inderdaad.
Kan niet fatsoenlijk spellen --> geen wo'er
Laat zich dissen --> geen (v)mbo'er
Ergo: hbo
Ergo:![]()
![]()
Je typt zelf ook als een bergturkquote:Op maandag 20 april 2009 18:23 schreef technojunk het volgende:
di kk-turke moete ze gwoon trugsture naar t rifgeberge
Ben je zelf een turk / mocro / iemand die doelloos irriteert op straat?quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Biels het volgende:
[..]
moet je klappen, ik steek je neer en waar woon je dan kom ik eens langs.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je typt zelf ook als een bergturk
Nu ook. Na het stappen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Wenen zou in 1683 maar types als TS als burgers hebben gehad.
Dan hadden we nu allemaal kebab gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |