quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, zonder grapjes, ik net friet halen met frikandelletje en satékroketje want kreeg honger van vorig topic
Open ik nu net de zak waar het in zit, heb ik twee kroketten gekregen, en de eerste is al geen satékroket
Wtf
Noooooooooes. Wat een nerds.quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, zonder grapjes, ik net friet halen met frikandelletje en satékroketje want kreeg honger van vorig topic
Open ik nu net de zak waar het in zit, heb ik twee kroketten gekregen, en de eerste is al geen satékroket
Wtf
Teruggaan is ook zoiets.quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
Je kan ook beter gewoon naar kwaliteitscafetaria het achterhuis gaan.quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
awquote:Op maandag 20 april 2009 17:29 schreef bloodysunday het volgende:
Ik ben moddervet en m'n hele huis ziet geel van de vetaanslag
Een topic met Skylarkquote:Op maandag 20 april 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
1 hamburger met veel uien en alleen mayo.
1 broodje gehaktbal (witte pistolet!) met mosterd.
1 fles AA.
Graag.
PATAT!!!!!!quote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Godver, zonder grapjes, ik net friet PATAThalen met frikandelletje en satékroketje want kreeg honger van vorig topic
Wtf
Echt he, er zijn zoveel slechte snackbars in NL, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 20 april 2009 17:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Wtf
quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een topic met Skylarkdaar moet ik in gepost hebben.
Doe mij trouwens maar een frikandel speciaal met curry, een patatje metoorlog en een vanille milkshake.
"Hee Ahmed (zo heet ie, kom er wel vakerquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe mij trouwens maar een frikandel speciaal met curry, een patatje met en een vanille milkshake.
Ik wip alquote:Op maandag 20 april 2009 17:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als je ff online wipt, dan kan ik je LeLe sturen.
Voor je eigen eetrechten opkomen.quote:Op maandag 20 april 2009 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
"Hee Ahmed (zo heet ie, kom er wel vaker), je gaf mij het verkeerde man, kijk maar"
En dan twee aangevreten kroketten laten zien
Krijg ik waarschijnlijk een middelvinger terug
Patat is het overkoepelende woord, zoals geld en euroquote:
wat, heeft die gast serieus een album uitgebracht danquote:Op maandag 20 april 2009 17:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En als je ff online wipt, dan kan ik je LeLe sturen.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef Silentalarm het volgende:
Ik haat jullie. Mn maag knort als een gek dankzij al die frikandellen en dingen van jullie![]()
Maar nu wil het helaas zo zijn dat ik nog bij moeders woon, en we over gewoon avond gaan eten, en ik geen snack mag halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij eten godverdomme WOK.quote:Op maandag 20 april 2009 17:39 schreef Silentalarm het volgende:
Ik haat jullie. Mn maag knort als een gek dankzij al die frikandellen en dingen van jullie![]()
Maar nu wil het helaas zo zijn dat ik nog bij moeders woon, en we over gewoon avond gaan eten, en ik geen snack mag halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is het de perfecte maaltijd.quote:Op maandag 20 april 2009 17:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doe mij trouwens maar een frikandel speciaal met curry ketchup, een patatje met en een vanille chocolade milkshake.
Gaat weer iets ten koste van m'n sixpackquote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef Espabilado het volgende:
Ja godver dat wordt dus zometeen de snackbar bezoekenbedankt mensen
quote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef Espabilado het volgende:
je kunt ook zelf gaan frituren, onmogelijk dat je het slechter gaat doen dan die beunhazen in die toko verderopquote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef Espabilado het volgende:
Maar ten goede aan je beertenderquote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Gaat weer iets ten koste van m'n sixpack
quote:Op maandag 20 april 2009 17:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij eten godverdomme WOK.!
Alleen maar van die smerige paprika en bloemkool en andere kutgroenten. Misschien als ik een wortelschijfje opzij schuif dat ik een piezeltje gehakt zie liggen.![]()
![]()
Je internet-sixpack blijft altijd strak hoor, geen zorgen!quote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
sixroll is de bom.quote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Espabilado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 17:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn huisgenoot heeft een frituur staan (kk smerige) maar hij frituurt altijd gewoon in een normale pan met olie
Valt in m'n appartement niet echt te doen...quote:Op maandag 20 april 2009 17:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je kunt ook zelf gaan frituren, onmogelijk dat je het slechter gaat doen dan die beunhazen in die toko verderop
YESquote:Op maandag 20 april 2009 17:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je internet-sixpack blijft altijd strak hoor, geen zorgen!
whehe komt dat dus door het gefrituurquote:Op maandag 20 april 2009 17:46 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Valt in m'n appartement niet echt te doen...
De chinezen die hier voor woonden deden dat vermoedelijk wel, daar ik toen ik hier kwam wonen de dikke gele vetaanslag nog op de stopcontacten aan de andere kant van de kamer terug te vinden was... en de bovenkant van mn keukenblok nogsteeds een en al geel is want dat viel met niets weg te krijgen![]()
Gelukkig het aanrecht waar ook een gele plaklaag op zat wel schoon weten te krijgen
Chinezen en koken
doet mijn zus ook altijd, mietje die ze isquote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga m'n aloude tactiek weer toepassen.
Ik schep maar een heel klein beetje van die vertyfte ranzige wok op, en dan eet ik dat op en dan zeg ik: Ik heb geen honger. En dan ga ik een half uur na het eten boterhammen met BRAMENJAM () en een kruidenboterbaguette eten.
Pics.quote:Op maandag 20 april 2009 17:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doet mijn zus ook altijd, mietje die ze is
Ik vermoed van wel, of iig heel vet koken..quote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe komt dat dus door het gefrituur![]()
ik vond het al vreemd dat de keuken van een maat zo ontiegelijk plakte overal
Jaquote:
Lol, nu snap ik ook waarom onze keuken plaktquote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe komt dat dus door het gefrituur![]()
ik vond het al vreemd dat de keuken van een maat zo ontiegelijk plakte overal
Een pan met olie is kut, dan kan je de temperatuur niet goed instellen waardoor je pauperbende krijgtquote:Op maandag 20 april 2009 17:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja
Het is gewoon olie heel heet maken
Alleen zo'n frituurpan gaat sneller en is vele malen handiger
Hij heeft er ervaring meequote:Op maandag 20 april 2009 17:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Een pan met olie is kut, dan kan je de temperatuur niet goed instellen waardoor je pauperbende krijgt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
was is verledentijdquote:
???????? WAT IS DIT? CHAOOOOOOOOOSSSSSSSSSSS??????quote:Op maandag 20 april 2009 18:00 schreef bloodysunday het volgende:
Een wijf hosselle die net gerookt heeft? Doen of niet doen?
Een SC vol emo's hier.quote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een lotgenoothalleluja!
terechtquote:Op maandag 20 april 2009 18:03 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zie filmpjes van zaterdag ik schaam me kapot nu
Dat was niet mijn vraag ik zeg ook niet dat ik ga hosselle. Antwoord op de vraag AUB.quote:Op maandag 20 april 2009 18:05 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
terecht
Wie ga je hosselen die net gerookt heeft?
MiVerquote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
was is verledentijd
dus nu dans je weer
kan nog in de avondzon
en fokken en cocktail doen
Jij antwoord ook niet nerd. En ik zeg ja. Gewoon ook zelf even een peukje roken en je merkt er niks van.quote:Op maandag 20 april 2009 18:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat was niet mijn vraag ik zeg ook niet dat ik ga hosselle. Antwoord op de vraag AUB.
Groeten,
Uw Frituurkoning BS
quote:Op maandag 20 april 2009 17:59 schreef MiVer het volgende:
[..]
was is verledentijd
dus nu dans je weer
kan nog in de avondzon
en fokken en cocktail doen
2 Klasgenoten hebben het moeten ontgelden.quote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een lotgenoothalleluja!
quote:Op maandag 20 april 2009 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2 Klasgenoten hebben het moeten ontgelden.
De sukkels
quote:Op maandag 20 april 2009 18:12 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij antwoord ook niet nerd. En ik zeg ja. Gewoon ook zelf even een peukje roken en je merkt er niks van.
nehquote:Op maandag 20 april 2009 18:20 schreef leetzors het volgende:
Keiharde bitchfight hier aan de gang ofzo.
quote:Op maandag 20 april 2009 17:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op maandag 20 april 2009 18:20 schreef leetzors het volgende:
Waar?quote:Op maandag 20 april 2009 18:20 schreef leetzors het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar?
Chilipoeder in mn neus...
quote:
heb je hier al het grote nieuws verteldquote:Op maandag 20 april 2009 18:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Gers (insert wship smiley)
HOE IS HET MET IEDEREEN??????
quote:Op maandag 20 april 2009 18:31 schreef Skylark. het volgende:
Goedenavond, ik heb de wok overleefd. Taugé.
Ik ga volgend jaar met carnaval als emo.
quote:
quote:
Hee man, alles goed?quote:
Die vroeg ik voor mijn verjaardag.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hee man, alles goed?
Na maanden stress en uitzoekwerk is het eindelijk zover, ik heb een huis gekocht, wie wil mij aanraken?
Jaaa, prima, en met jou?quote:Op maandag 20 april 2009 19:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hee man, alles goed?
Na maanden stress en uitzoekwerk is het eindelijk zover, ik heb een huis gekocht, wie wil mij aanraken?
Ben je vandaag jarig?quote:Op maandag 20 april 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die vroeg ik voor mijn verjaardag.
[ afbeelding ]
Deze, maar die hoeren willen geen kat voor me kopen. Nu hebben ze geen cadeau.
Vissticks met aardappelpuree en preisalade ofzo. Smerig in ieder gevalquote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee man, ik weet niet wat precies, je hoort het zo wel!
Vissticks die gefrituurd zijn?quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vissticks met aardappelpuree en preisalade ofzo. Smerig in ieder geval
Dat wordt zuipen straks, morgen topic maken dat je aan het kotsen bent en met de bonusklacht: cadeau vergeten.quote:
Geen idee, heb net liggen slapen. Hoe is het bij jou?quote:
Ik heb nog wel een mooie boekenkast voor je!quote:Op maandag 20 april 2009 18:49 schreef wolvendagen het volgende:
M'n ouders hebben geen cadeau voor me
Goed hoorquote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geen idee, heb net liggen slapen. Hoe is het bij jou?
Sensatie he... in de straat hiernaast was een keer een ongeval gebeurt. gaan mensen helemaal hun auto in onze straat parkeren om daar te gaan kijken.quote:Op maandag 20 april 2009 20:05 schreef Espabilado het volgende:
Hoor net een sirene in de verte, dus denk zal hier wel weer heenrijden, en ja... eerst politie die haastig naar woning hiernaast rent en later ambulance...
Meteen letterlijk 40 mensen die gaan staan toekijken buiten, normaal zie je hier amper iemand op straat
Werd er wel eentje mee de ambulance in genomen, met redelijke spoed maar wel deels op eigen benen
damskoquote:Op maandag 20 april 2009 20:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
duszzzzz, ik breng haar wel even die streetskillz van damsko bij jewaitzz.s
Culinair dieptepunt.quote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
Bah bahquote:Op maandag 20 april 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met meer woorden al ga ik erover nadenkenquote:Op maandag 20 april 2009 20:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Morgen..
best een vreemd woord eigenlijk.
Ja maar serieus, morgen.quote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met meer woorden al ga ik erover nadenken
"ontoepasselijk"quote:Op maandag 20 april 2009 20:52 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat heb ik wel met meer woorden al ga ik erover nadenken
Succesquote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Sorry maar het is gewoon te druk op werk, ik zal jullie moeten verlaten maat treur niet, ik log wel weer ff vanuit huis in!
Ik zie jullie rond de klok van 2300!
xxxxxxxxx
Heb je even?quote:
En hoeveel weken heb je nog?quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
- "Ik weet niet hoe blackboard werkt."![]()
- Mensen die eerst even wat eten gaan halen en pas over een half uur terug komen voor een vergadering van 5 minuten.
- Agenda's en notulen die niet op BB staan.
- Mensen die "ziek" zijn.
- Mensen die de deadline niet halen.
En we zitten nu in week 2.
In het vorige blok had ik een persoon die fraude had gepleegd, niet kon spellen of zelfs (normaal) Nederlands kon spreken. Toen deze persoon eruit werd gegooit kregen een klasgenote en ik nog even een gezellig dreigmailtjequote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Kunnen heel gezellig zijn
Maar ook heel kut ja
6 weken, ik krijg nog eens een hartaanval.quote:
Lang zat dan toch, of niet?quote:Op maandag 20 april 2009 21:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
6 weken, ik krijg nog eens een hartaanval.
Sommige projecten zijn een half jaar..Gelukkig niet op mijn opleiding. Ik denk dat ik dan een of andere manier het ga verpesten en het dan gewoon in mn eentje ga herkansenquote:
Zou ik doen inderaad.quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige projecten zijn een half jaar..Gelukkig niet op mijn opleiding. Ik denk dat ik dan een of andere manier het ga verpesten en het dan gewoon in mn eentje ga herkansen![]()
Morgen trouwens projectvergadering, ik ga ze eens de wind van voren geven...
Maar je kan niet mensen aansturen en zulks?quote:Op maandag 20 april 2009 21:22 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zou ik doen inderaad.
En projectgroepen zijn kut
Ik ben ook altijd diegene die altijd alles aan het doen komt omdat de rest zo fucking lui is![]()
![]()
Ons nieuwe project heeft projectgroepen van 1 of 2 personen.quote:
Neequote:Op maandag 20 april 2009 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je kan niet mensen aansturen en zulks?
[...]
In je eentje werkenquote:Op maandag 20 april 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ons nieuwe project heeft projectgroepen van 1 of 2 personen.![]()
![]()
Dus ik ben alleen en pwn dit project dus.![]()
Hier ookquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee![]()
Het niveau is ongelofelijk laag gewoon.
Vraag je aan iemand om een inleiding te typen, krijg je het op de mail, en er staat al een typfout in de eerste zin. Of er staat iets van: In dit practicum hebben we onderzocht of en hoe ...
Echt baggerzooi.Vaak hebben ze dat dan in een half uurtje of een klein uurtje in elkaar geflanst, zonder literatuur te gebruiken. En dan kan ik weer de boeken in en artikelen gaan lezen. Want zonder referenties haal je gewoon een onvoldoende.
Toen ik begon maakten we ons daar nog druk over, inmiddels gebruikt niemand het intraweb, vergaderingen; wat zijn dat? en notulen??quote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
- "Ik weet niet hoe blackboard werkt."![]()
- Mensen die eerst even wat eten gaan halen en pas over een half uur terug komen voor een vergadering van 5 minuten.
- Agenda's en notulen die niet op BB staan.
- Mensen die "ziek" zijn.
- Mensen die de deadline niet halen.
En we zitten nu in week 2.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Iemand nog romantische ideeën voor een halfjarig jubileum?
Omg.quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In je eentje werken![]()
![]()
Kregen we een individuele opdracht, beginnen er mensen te miepen dat ze in groepjes willen werken!!!!
Ja, je hebt wel gelijk, maar de tutorquote:Op maandag 20 april 2009 21:30 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Toen ik begon maakten we ons daar nog druk over, inmiddels gebruikt niemand het intraweb, vergaderingen; wat zijn dat? en notulen??En alles komt meer dan goed.
Maja 1e jaar heb je er soms wel hele erge mongolen tussenzitten, das wel irri.. maar verder gewoon wat minder druk maken; dan heb je ook minder strijd en gezeik en is werken aan het project een stuk relaxter.
Pwnd.quote:Op zondag 19 april 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
McFearless, weg, lang.
Hier hetzelfde...quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omg.![]()
Ik zit met allerlij van die ali baba apen in de klas. Die snappen nooit ergens ook maar iets van. En nu ben ik zonder die idioten bezig, dus geen ergernis en oponthoud meer.![]()
Ik heb al een planning uitgestippeld en ik moet vrij snel klaar zijn.
Je mag namelijk ook zelf je project verzinnen, wat je wilt gaan doen dus.![]()
Dus nu al die gorilla's van "wat ik moet ik doen męn?" En dan kijk ik ze boos aan en zeg ik dat ze nu zichzelf mogen ophouden en domme vragen aan domme personen kunnen stellen.
En kijken ze toch verbaasd.
Zeg dat je al iemand hebt?quote:Op maandag 20 april 2009 21:35 schreef Marurk het volgende:
Nou heb ik dus het probleem dat ik deze een practicum heb (het eerste deel), en dat duurt een hele dag. En de weken erna de volgende delen. (Dus het practicum bestaat uit meerdere dagdelen).
En nou zit ik dus voor het eerst met een gast die ik wel goed ken in die practicumgroep. Ik ga af en toe wel eens om met die gast buiten onderwijs enzulks, maar die gast doet dus niet veel aan z'n studie. En nu zit de kans er groot in dat hij met mij wil samenwerken. En dat is dus kut, want:
1. ik kom het practicum bijna geheel alleen aan het uitvoeren;
2. ik kan het verslag wat ervan geschreven moet worden geheel zelf maken en al het denkwerk alleen verrichten.
Dus hoe zeg ik die gast nou subtiel dat ik niet met hem wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
In begin hadden we elke keer verplichte projecturen ja met tutor erbij, vergaderen, notuleren..... fucking kermisquote:Op maandag 20 april 2009 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je hebt wel gelijk, maar de tutorgaat zeiken als het er niet op staat.
HEE< ik ben wel notulist![]()
Wordt door niemand gelezen, maar goed.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier hetzelfde...
Ben je bijvoorbeeld met vraag 8 bezig, krijg je een vraag over vraag 4...![]()
What the hell?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg dat je al iemand hebt?Hmm, ja, kan ik wel doen. Maar alleen werken gaat niet bij dat practicum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet per tweetal.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor zichzelf een ban aanvragen, niet meteen gekregen en daarna maar gaan baggeren.
Wat een kneus.quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Voor zichzelf een ban aanvragen, niet meteen gekregen en daarna maar gaan baggeren.
Waarom een ban voor zichzelf?quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als je een goede projectgroep hebt, is het echtquote:Op maandag 20 april 2009 21:39 schreef Espabilado het volgende:
[..]
In begin hadden we elke keer verplichte projecturen ja met tutor erbij, vergaderen, notuleren..... fucking kermis2de cluster gewoon opdracht krijgen, eigen gang gaan en 1 uurtje per week ff nuttige feedback krijgen van leraar op tussenproducten.
Toen had ik ook wel hele goede groep, waar iedereen z'n ding deed en het vooral heel gezellig was... echt werken deden we niet veel, van de 50 uur die we bijeen gezeten hebben we 10 uur gewerkt ofzo
Maar echt, je kan het met sommige opleidingen niet veroorloven om teveel einzelganger te zijn en je alleen maar dood te ergeren aan anderen. Maar goed, het wordt allemaal vanzelf wel beter als het goed is
Ja, altijd lachen die arabierenquote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik geef dan geen eens antwoord meer.
Ik kan echt zo een tekenfilmhoofd trekken van, rot op en vraag niks meer.
Ik had ook een Ali die iedere keer te laat was, en het had altijd met z'n scooter te maken.
Op het laatst gaf ik 'm er steeds opmerkingen over.![]()
Wat nu weer? Je wiel draaide rond? (Dat snappen ze nooit)
Stond de wind niet goed waardoor je Holleder scherm heen en weer flapperde?
Vandaag zat er te weinig verf op om te starten en door te rijden?
Man, dan krijg je vuur in z'n ogen.
Dat vind ik fantastisch, dat opjennen. Het is zo simpel met dat apenvolk.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, altijd lachen die arabieren
Dit is internet, hier is iedereen superieur aan hun klasgenotenquote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Espabilado het volgende:
Ik wil hier niet ongezellig gaan doen maar met jullie klaagzang over jullie studiegenoten komen jullie zelf een beetje uptight en anti-sociaal overAan de ene kant ken ik de frustratie van samenwerken met echt waardeloze mensen maar aan de andere kant lijkt het me sterk dat de gehele klas zo inferieur aan jullie is als dat jullie het laten klinken
Je moet gewoon minder je best doen en dommer worden, op gelijk niveau werken is beter voor de sfeerquote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is internet, hier is iedereen superieur aan hun klasgenoten
Shit man, meer dan 2/3 haalt een onvoldoende voor een verslag bij ons.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Espabilado het volgende:
Ik wil hier niet ongezellig gaan doen maar met jullie klaagzang over jullie studiegenoten komen jullie zelf een beetje uptight en anti-sociaal overAan de ene kant ken ik de frustratie van samenwerken met echt waardeloze mensen maar aan de andere kant lijkt het me sterk dat de gehele klas zo inferieur aan jullie is als dat jullie het laten klinken
18, maar qua gedrag steek ik er met kop en schouders boven uit. En grote bekken kan ik altijd indrukken omdat ik een grote woordenschat heb. Maar dat is eerlijk gezegd niet al te moeilijk tegenover de gemiddelde mooiboy en ali.quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef Espabilado het volgende:
Hoewel ik ooit iets ict-gerelateerds heb geprobeert voor 2 maanden (grote fout) waar wel bijna de gehele klas te kansloos voor woorden wasSindsdien grote hekel aan bepaald type nerds
![]()
En gemiddelde leeftijd bij jullie is 18 ofzo? Bij mij 21... scheelt ook al wat.
Maar toch raad ik een wat hoger tolerantieniveau aan
De gemiddelde leeftijd ligt ook wat hoger, ongeveer 20 jaar, met uitschieters van 26, 27 en 28 jaar. Leeftijd wil niet altijd wat zeggen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef Espabilado het volgende:
Hoewel ik ooit iets ict-gerelateerds heb geprobeert voor 2 maanden (grote fout) waar wel bijna de gehele klas te kansloos voor woorden wasSindsdien grote hekel aan bepaald type nerds
![]()
En gemiddelde leeftijd bij jullie is 18 ofzo? Bij mij 21... scheelt ook al wat.
Maar toch raad ik een wat hoger tolerantieniveau aan
Nou geef ik geel graag toe dat je gelijk hebt dat iedereen maar superieur doet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef Espabilado het volgende:
Ja maar sowieso dat hele niveau op het hbo...quote:Op maandag 20 april 2009 21:51 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je moet gewoon minder je best doen en dommer worden, op gelijk niveau werken is beter voor de sfeer
Dan zeg ik gewoon dat ze moeten optyfen.quote:Op maandag 20 april 2009 21:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan door zo'n lelijk mokkel worden uitgekozen?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zit in dezelfde situatie en ik snap echt niet hoe sommige mensen zijn toegelaten..quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou geef ik geel graag toe dat je gelijk hebt dat iedereen maar superieur doet.
Maar ik ben helaas serieus.![]()
![]()
Er zitten weggeteld 3 tot 4 personen die een beetje normaal overkomen en meewerken zonder domme vragen.
Maar zet een paar ali's en mooiboys bij elkaar en je hebt waardeloze chaos.
Mja, uit de mooiboy/ali hoek hoor je gesprekken over chikies en kankerschool/project ensow......quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Espabilado het volgende:
En wat voor opleidingen hebben we het over hier?
Wij hadden 1e jaar dan wel wat domme mutsen erbij zitten... maar de gehele klas was wel sociaal en ging normaal met elkaar om... als ik jullie zo lees wordt er bij jullie nogal wat gebekvecht
Ach, heerlijk toch, ik doe ook HBO terwijl ik makkelijk WO zou kunnen... lekker relaxed alles halen, papiertje binnenslepen en het echte werk leer je wel op het werkquote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja maar sowieso dat hele niveau op het hbo...![]()
Je moet een 5,5 halen en dan ist goed, je wordt totaal niet gestimuleerd om hoger te halen.
Daar kreeg de SLB-docente een vraag over, haar antwoord was: " ja maar voor degene die nooit hoger halen is het wel goed."
Wtf..
Dat kan dan alleen na het programma, en dat valt buiten de uitzending.quote:Op maandag 20 april 2009 21:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon dat ze moeten optyfen.
Eigenlijk ben ik helemaal niet van het bekvechten en ik val eigenlijk ook nooit zo op in de klas.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Espabilado het volgende:
Wij hadden 1e jaar dan wel wat domme mutsen erbij zitten... maar de gehele klas was wel sociaal en ging normaal met elkaar om... als ik jullie zo lees wordt er bij jullie nogal wat gebekvecht
Volgens mij ben jij aan de andere kant dan ook wel een stille, antisociale eenling.quote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mja, uit de mooiboy/ali hoek hoor je gesprekken over chikies en kankerschool/project ensow......
V&D? Die winkel?quote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik helemaal niet van het bekvechten en ik val eigenlijk ook nooit zo op in de klas.
Mijn eerste opleiding was V&D, daar zaten wel normale types op. Er was ook een goede sfeer.
Mijn tweede opleiding P&A... De eerste schooldag... Wilde ik eigenlijk omkeren en nooit meer teruggaan.
Ze hebben wel een sociale klas, maar ze zijn zelf de autisten in de klas die met iedereen ruziek krijgen. Een beetje, iedereen doet alles fout behalve ik idee.quote:Op maandag 20 april 2009 21:54 schreef Espabilado het volgende:
Prima tochquote:Op maandag 20 april 2009 21:55 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ach, heerlijk toch, ik doe ook HBO terwijl ik makkelijk WO zou kunnen... lekker relaxed alles halen, papiertje binnenslepen en het echte werk leer je wel op het werk
Jwzquote:
Ik kan ook wel gewoon tegen Eddy Zoey zeggen van "nou als er dit soort trollen overblijven, laat dan maarquote:Op maandag 20 april 2009 21:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat kan dan alleen na het programma, en dat valt buiten de uitzending.
En dan heupwiegend richting de uitgang lopen ?quote:Op maandag 20 april 2009 21:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon tegen Eddy Zoey zeggen van "nou als er dit soort trollen overblijven, laat dan maar"
touchequote:Op maandag 20 april 2009 21:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze hebben wel een sociale klas, maar ze zijn zelf de autisten in de klas die met iedereen ruziek krijgen. Een beetje, iedereen doet alles fout behalve ik idee.
Nouja ik snap wel dat in zulke groepen als je de wat intelligentere bent je automatisch vaak ook meer werk moet verrichten omdat anderen of te lam of te dom zijn. En dan heb je zoiets van dat je het beter zelf kan doen. 1e half jaar is ook het ergst naar mijn ervaring, ook meeste conflicten. Als de ergsten allemaal 1en voor hun toetsen hebben gehaald en er maar mee kappen wordt het al beter.quote:Op maandag 20 april 2009 21:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ze hebben wel een sociale klas, maar ze zijn zelf de autisten in de klas die met iedereen ruziek krijgen. Een beetje, iedereen doet alles fout behalve ik idee.
Je kunt het ook subtiel doen, en zogenaamd twijfelen tussen twee ''lekkere'' trollen, dan word je vanzelf naar de deur gestuurdquote:Op maandag 20 april 2009 21:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gewoon tegen Eddy Zoey zeggen van "nou als er dit soort trollen overblijven, laat dan maar"
Ik heb ieder blok projectwerk plus minimaal 2x groepswerk met dezelfde klas. Dus het zou wel fijn zijn als er wat leuke mensen in zitten.quote:Op maandag 20 april 2009 22:01 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
touche
wat boeien die lui eromheen als de studie leuk is, het is alleen maar meegenomen dat je studentenmaatjes leuk zijn, maar daar draait toch echt niet alles om hoor
quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan heupwiegend richting de uitgang lopen ?
Je voelt je te lui voor de uni maar klaagt over dingen als dat mensen de inhoudsopgave bij pagina 3 laten beginnen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima toch![]()
Ik weet van mezelf al dat ik uni niet haal, omdat ik er gewoon te lui voor ben.
Daarom is hbo ook zo geschikt
Ja, ik kijk met smart uit naar het 2e jaar.quote:Op maandag 20 april 2009 22:02 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Nouja ik snap wel dat in zulke groepen als je de wat intelligentere bent je automatisch vaak ook meer werk moet verrichten omdat anderen of te lam of te dom zijn. En dan heb je zoiets van dat je het beter zelf kan doen. 1e half jaar is ook het ergst naar mijn ervaring, ook meeste conflicten. Als de ergsten allemaal 1en voor hun toetsen hebben gehaald en er maar mee kappen wordt het al beter.
Maar van wat ik hier lees mogen ze zich zelf ook wel wat socialer opstellenMaar goed voor hetzelfde geldt is hun klas toevallig écht zo erg
Ik ben alleen van het 'ook naar jezelf kijken' principe
Dat heb ik ook gezienquote:Op maandag 20 april 2009 22:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je kunt het ook subtiel doen, en zogenaamd twijfelen tussen twee ''lekkere'' trollen, dan word je vanzelf naar de deur gestuurd
Ik zou juist denken dat dit juist goed voor je persoonlijke ontwikkeling is; leren werken met mensen die je niet per se liggen.quote:Op maandag 20 april 2009 22:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ieder blok projectwerk plus minimaal 2x groepswerk met dezelfde klas. Dus het zou wel fijn zijn als er wat leuke mensen in zitten.
Ja die had ik gezien, met dat filmpje over motorolie verversen en banden verwisselen enzoquote:Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef Marurk het volgende:
BigKahuna: http://www.rtl.nl/components/programma/takemeout/index_video.xml
Klik op: "Afl. 30, 17 april 2009".
Dan lig je echt in een deuk bij die eerste gast
Is dat typisch iets voor de uni dan ?quote:Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je voelt je te lui voor de uni maar klaagt over dingen als dat mensen de inhoudsopgave bij pagina 3 laten beginnen?_!
Hell, ik weet nog steeds niet hoe ik Word zover krijg dat ie pas begint met tellen op de 3e pagina
Klopt, het is een gigantisch leermomentquote:Op maandag 20 april 2009 22:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ik zou juist denken dat dit juist goed voor je persoonlijke ontwikkeling is; leren werken met mensen die je niet per se liggen.
lijkt me een leuke uitdaging
En zijn stenen- en mineralenverzameling van 6000 euroquote:Op maandag 20 april 2009 22:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien, met dat filmpje over motorolie verversen en banden verwisselen enzo.
Zijn geen magische tips voorquote:Op maandag 20 april 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kijk met smart uit naar het 2e jaar.
Heb je nog sociale tips dan, voor mij?
En na afloop "ja nou ik dacht dat ze me wel zouden zien zitten. Ik heb m'n uiterlijk wel mee."quote:Op maandag 20 april 2009 22:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
En zijn stenen- en mineralenverzameling van 6000 euro_!
Mijn ervaring is dat die mensen vaak toch niet gaan werken als je ze aanmoedigt.quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn geen magische tips voorMaar zoals ik al zei; wat minder je ergeren aan anderen omdat ze in jouw ogen minder capabel zijn en wat meer tolereren. En niet al het werk dan zelf maar gaan doen, overbelast je jezelf mee, en als je dat doet en dus uitstraalt tegenover je groepsgenoten dat je hun maar waardeloos vind dan wordt het sowieso niks
Zijn meeste mensen wel gevoelig voor namelijk. Dus je taken beter afbakenen, proberen het wat gezelliger te maken en problemen te bespreken en als het echt niet gaat dan dat ook normaal ter discussie stellen en misschien als het echt hopeloos is dan maar diegene er uitzetten... als groep zijnde.
ik mag jou welquote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Zijn geen magische tips voorMaar zoals ik al zei; wat minder je ergeren aan anderen omdat ze in jouw ogen minder capabel zijn en wat meer tolereren. En niet al het werk dan zelf maar gaan doen, overbelast je jezelf mee, en als je dat doet en dus uitstraalt tegenover je groepsgenoten dat je hun maar waardeloos vind dan wordt het sowieso niks
Zijn meeste mensen wel gevoelig voor namelijk. Dus je taken beter afbakenen, proberen het wat gezelliger te maken en problemen te bespreken en als het echt niet gaat dan dat ook normaal ter discussie stellen en misschien als het echt hopeloos is dan maar diegene er uitzetten... als groep zijnde.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
En na afloop "ja nou ik dacht dat ze me wel zouden zien zitten. Ik heb m'n uiterlijk wel mee."![]()
![]()
.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Marurk het volgende:
"En ik hoop dat je nog eens een vrouw zo ver kan krijgen dat die je hele stenenverzameling van A tot Z gaat scrutinizen."_!
"En anders een fijne avond verder met je stenen."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinds de leuke dames weg zijn kijk je enkel voor de leuke opmerkingen van eddy iddquote:Op maandag 20 april 2009 22:13 schreef Marurk het volgende:
"En ik hoop dat je nog eens een vrouw zo ver kan krijgen dat die je hele stenenverzameling van A tot Z gaat scrutinizen."_!
"En anders een fijne avond verder met je stenen."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door alles zelf te gaan doen en die voldoende wel te halen maak je jezelf het leven moeilijk én blijft het probleem voorbestaan want tja het resultaat was goed...quote:Op maandag 20 april 2009 22:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die mensen vaak toch niet gaan werken als je ze aanmoedigt.
En als je zelf niks doet, wordt het gewoon onvoldoende en kom je het opnieuw aan het doen.
wat voor studie doe jijquote:Op maandag 20 april 2009 22:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Door alles zelf te gaan doen en die voldoende wel te halen maak je jezelf het leven moeilijk én blijft het probleem voorbestaan want tja het resultaat was goed...
Je hebt altijd wel een herkansingsmoment van 2 weken. Taken afbakenen en je ding doen en als dan onvoldoende is kan er ook beter de problemen aan de kaak worden gesteld en maatregelen worden genomen. En als je mensen wat meer toevertrouwd met zaken heb je eerder kans dat ze je verrassen en wat degelijks afleveren dan wanneer je dus overkomt in de groep als degene die alles beter weet, hun minderwaardig vind en zelf alles maar doet; want dan zullen ze eerder zoiets hebben van 'pffff nou stik er maar in en doe het dan allemaal maar lekker zelf kneus, gaan wij de kroeg in'
Sommige dames zijn best leuk hoorquote:Op maandag 20 april 2009 22:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
sinds de leuke dames weg zijn kijk je enkel voor de leuke opmerkingen van eddy idd
zij loopt dus ook echt als een manke koe hequote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Sommige dames zijn best leuk hoor:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eensquote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Link?quote:Op maandag 20 april 2009 22:19 schreef BigKahuna het volgende:
Clarence is trouwens wel een baas. Hij houdt 19 vrouwen over.
Nou ik was gewoon benieuwd!quote:
Bijdehand, pienter en lui, that's usquote:Op maandag 20 april 2009 22:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nou ik was gewoon benieuwd!
maar interessant, ik zie een verband! mijn neven zitten ook allemaal in de economie te klooien en zijn ook van die bijdehandte maar intelligente mannetjes
Is dat echt 19?quote:Op maandag 20 april 2009 22:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat kloptquote:Op maandag 20 april 2009 22:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Bijdehand, pienter en lui, that's us
daar heb je je vandaag natuurlijk groente en geel aan ge-ergerd op het werkquote:Op maandag 20 april 2009 22:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had een 5 voor Bedrijfseconomie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
daar heb je je vandaag natuurlijk groente en geel aan ge-ergerd op het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 22:51 schreef kurk_droog het volgende:
kk grote spin net op tijd kunnen vangen in een aa flesje
Homo'squote:
Hihihihi ik was vroeger zo'n meisje dat de grote kruisspinnen op ging pakken en ermee achter de ooh zo stoere jongens aan ging rennen.quote:
unibet.nlquote:
Dus voordat jij gaat slapen en je ziet een spin dan laat je hem lopen?quote:
Nee, dan pak ik een papiertje en los ik het probleem op. Like duh.quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
Dus voordat jij gaat slapen en je ziet een spin dan laat je hem lopen?
Als ik een beestje zie dan moet ik hem vinden om rustig te kunnen slapenenge kut beesten
![]()
Je laat hem niet lopen maar je bent er toch niet bang voorquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus voordat jij gaat slapen en je ziet een spin dan laat je hem lopen?
Als ik een beestje zie dan moet ik hem vinden om rustig te kunnen slapenenge kut beesten
![]()
Spinnen zijn gezond hč, jewaids.quote:Op maandag 20 april 2009 23:00 schreef Breathtaking het volgende:
Hihihihi ik was vroeger zo'n meisje dat de grote kruisspinnen op ging pakken en ermee achter de ooh zo stoere jongens aan ging rennen.
quote:Op maandag 20 april 2009 23:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je laat hem niet lopen maar je bent er toch niet bang voor
Zo'n beestje doetje niks man
Er is wel meer gezond.quote:
Waar moet je mee betalen, cc, paypalquote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
uni
[..]
unibet.nl
Goksite
Maar je koopt ticket voor 25 cent
En dan gaat zo'n vrouw getallen oplezen
En dan maar hopen dat je wint![]()
And another addict is bornquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
Waar moet je mee betalen, cc, paypal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Unibet heeft veel geld van mijquote:Op maandag 20 april 2009 23:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neuh, ben absoluut niet verslavingsgevoelig gelukkig!
Kan gewoon met iDealquote:Op maandag 20 april 2009 23:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er is wel meer gezond.![]()
[..]
Waar moet je mee betalen, cc, paypal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |