Iemand aan wie je kan zijn dat kapitalisme de ondergang is van de mensheid. Denk ikquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 17:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iemand aan wie je kan zijn dat kapitalisme de ondergang is van de mensheid. Denk ik
Recessie?quote:Op maandag 20 april 2009 17:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
muziek aanvragen? haha dan weet ik al wat ik aan ga vragenben wel benieuwd wat de reactie zou zijn
Jij bent de enige die hier de dingen een beetje snel doorheeft valt me op, respectquote:
Ik heb ook ooit geFOK!t een jaar of 6 geleden, totdat mijn studieresultaten drastisch kelderden, mijn nachtrust tot het verleden behoorde alsmede mijn irl sociale contactenquote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier de dingen een beetje snel doorheeft valt me op, respect
ho ho, het viel mij ook op. wat dan tevens in zou houden dat ik ook heel scherp ben en respect verdienquote:Op maandag 20 april 2009 18:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier de dingen een beetje snel doorheeft valt me op, respect
Wil je nou nog meer van me weten??quote:Op maandag 20 april 2009 18:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah we zitten hier, dan nogmaals:
Ik heb een vraag voor de kandidaten:
waarom profileren ze zich niet meer op FOK!? Ze zijn allemaal vrij passief en beantwoorden rustig vragen van users. Zijn ze zich niet bewust dat de komende dagen hier wel eens cruciaal kunnen zijn in de strijd om 10.000 euro? Post eens wat meer foto's, achtergrondinfo, denkbeelden, filmpjes, etc. etc.
respeeeect... Jeweettooochquote:Op maandag 20 april 2009 18:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ho ho, het viel mij ook op. wat dan tevens in zou houden dat ik ook heel scherp ben en respect verdien
quote:Op maandag 20 april 2009 19:07 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Of je die dochter van Vlemminx wel eens flink hebt gebatst.
Nee dank je wel.quote:Op maandag 20 april 2009 19:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nog eerst ff gauw Peter's radio interview van gister luisteren?
Ja, nu kan 't nog, zo moeten de pubers naar bed en komen de 60squote:Op maandag 20 april 2009 20:10 schreef Marrije het volgende:
Ik denk ik schakel ff gezellig in, men, partij herrie.
Echt hè? Waar zit die homo?quote:
Nah, vertel.quote:
Ik loop achter, Twitter niet maar neuk wel. Telt dat ook?quote:Op maandag 20 april 2009 20:19 schreef yvonne het volgende:
MSN is out! Twitter is in en ik ben eik al 2 dagen niet op Twitter geweest én er zijn meer lui die nieuwe volgers begroeten, dawast over twitter
Ja, dubbele waarde.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik loop achter, Twitter niet maar neuk wel. Telt dat ook?
neuken is uit, poken is in.quote:Op maandag 20 april 2009 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik loop achter, Twitter niet maar neuk wel. Telt dat ook?
Volgens mij moeten we een team worden in plaats van klappen uitdelen...Het is geen Gouden Kooi.quote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Stefan het volgende:
Vraag Peter ook even wat hij vindt dat er geslagen mag worden en dat de kijker bepaalt of het terecht is
Zie FOK!tv
Volgens mij heb ik alleen nog maar bij anderen gepost, ik weet het ook eigenlijk niet eensquote:Op maandag 20 april 2009 20:23 schreef Stefan het volgende:
Ik heb 1x gepost op twitter en ik heb al 30 volgers die smachten naar een 2e post
hoezo, heb je geen mediaplayer?quote:
Kut, wat is poken? Ik wel wel up to date blijven.quote:
quote:
Ja, nou weet ik nog niks. Ik word oud.quote:
helaas, je loopt alweer hopeloos achter, dat blijkt welquote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, wat is poken? Ik wel wel up to date blijven.
Blijkbaar niet. Heb ff een leenlaptop en die laat ik maar zo.quote:
http://www.doyoupokenshop.nl/?gclid=COOq5c-LgJoCFUIw3god3mMEGQquote:Op maandag 20 april 2009 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, wat is poken? Ik wel wel up to date blijven.
sexytimequote:Op maandag 20 april 2009 20:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.doyoupokenshop.nl/?gclid=COOq5c-LgJoCFUIw3god3mMEGQ
Wie maakt dat ik niets meer lustquote:Op maandag 20 april 2009 20:26 schreef Stefan het volgende:
Nolius, ik heb speciaal voor Peter Het Goede Doel aangevraagd met Nooduitgang.
Ik en Yvonne zijn Peters grootste idool fan![]()
Ik bedoel Yvonne en ik
tutquote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik alleen vergeten naar het antwoord te luisteren.
Wie zou Bart daar nou toch mee bedoelen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:34 schreef Marrije het volgende:
Whehehe, Reske 'whuh ik heb er genoeg van ik wil naar huis'
Of je voor dat bedrag elke dag een uur hand en spandiensten wil verlenen bij Peter.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Copycat het volgende:
Kan Bart voor mij nog een keer vertellen over die 2500 Euro?
reprise:quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Copycat het volgende:
En dan krijg ik die 2500 Euro?quote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Stefan het volgende:
Of je voor dat bedrag elke dag een uur hand en spandiensten wil verlenen bij Peter.
Gaat er iemand vrijwillig weg, -2500 euro prijzenpot. Je kan, om dat te voorkomen degene die weg wil geld aanbieden (zeg 1000 euro). De deelnemers die weg wil krijgt 1000 euro, de prijzenpot gaat dan maar 1000 euro af ipv 2500.quote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Copycat het volgende:
Ze moyttuh lief doen tegen een kandidaat als die gaat miepen dat ie weg wil, eigenbelang, anders kost het zequote:Op maandag 20 april 2009 20:35 schreef Copycat het volgende:
ga verder met die afwas, vrouwquote:Op maandag 20 april 2009 20:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of je voor dat bedrag elke dag een uur hand en spandiensten wil verlenen bij Peter.
euhm,quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
Bedankt Mirjam!
Maar wat als er vier afzonderlijk besluiten eruit te stappen? En het de overige overlevers niet lukt ze erin te houden?
Weg prijzenpot?
Dan mocht je gaan slaanquote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
Bedankt Mirjam!
Maar wat als er vier afzonderlijk besluiten eruit te stappen? En het de overige overlevers niet lukt ze erin te houden?
Weg prijzenpot?
* Dansje met peter maaktquote:
Nietus, die van Mirjam en mij zijn hetzelfde.quote:
ze hebben backup .... tenminste dat hoorde ik Bram zeggen in het laatste fokfilmpjequote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
Bedankt Mirjam!
Weg prijzenpot?
Jep.quote:Op maandag 20 april 2009 20:39 schreef Copycat het volgende:
Weg prijzenpot?
Als het betekent dat Peter na de eerste week The Cellar verlaat kan het mij geen fuck schelen. Peet, steek die ¤ 1000 waar de zon niet schijnt.quote:
Maar dat heeft toch geen effect op het legen van de pot door de exits?quote:Op maandag 20 april 2009 20:41 schreef snetje het volgende:
ze hebben backup .... tenminste dat hoorde ik Bram zeggen in het laatste fokfilmpje
Een verassing denk ik. Peter wordt gekruisigd en in de fik gestoken met autobanden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |