Oke, normale OP weer hier dus in de OP? Dan maak ik met alle liefde een nieuw topic.quote:
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke, normale OP weer hier dus in de OP? Dan maak ik met alle liefde een nieuw topic.
Moet je met Dennis regelen. Ga ik niet over.quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oke, normale OP weer hier dus in de OP? Dan maak ik met alle liefde een nieuw topic.
Loop toch verdomme niet zo te zeiken en open een stemtopic als je dat zo graag wilt.quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die komt er heus wel hoor. Wees maar niet bang, ik ben er mee bezig.quote:Op maandag 20 april 2009 16:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Loop toch verdomme niet zo te zeiken en open een stemtopic als je dat zo graag wilt.
Ja, doe dat maar.quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef Sjoegerd het volgende:
Gaat het nou nogsteeds over de nieuwe OP?... Dan ga ik nog even solderen
Ja.quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Wat even ik volg het niet.
SG wil graag de oude OP terug terwijl Blaxje hard bezig is met de tofste OP tot nu toe?
Ja als jij de normale OP in de OP terugzet. Maak ik een stemtopic voor de nieuwe OP's mocht er daar na een bepaalde tijd iets gekozen zijn komt die OP in de OP te staan.quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
Wat even ik volg het niet.
SG wil graag de oude OP terug terwijl Blaxje hard bezig is met de tofste OP tot nu toe?
En om te bedenken dat jij degene was die zeikte, dus dat het logisch zou zijn dat jij dat topic zou openen duurde zeven pagina's?quote:Op maandag 20 april 2009 16:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die komt er heus wel hoor. Wees maar niet bang, ik ben er mee bezig.
Die mag ie maken hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja.
SG wil met alle geweld een stemtopique.
quote:Op maandag 20 april 2009 16:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En om te bedenken dat jij degene was die zeikte, dus dat het logisch zou zijn dat jij dat topic zou openen duurde zeven pagina's?
Maar wel pas als de oude OP in dit topic kterugkomst!!! want er zijn nog wel 5 pagina's te gaan en iedereen kijkt naar de OP!!!quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja.
Verbaal. Zonder scheldwoorden. Met gegronde argumenten waar jullie blijkbaar niet omheen konden 14.gif.quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ja.
Wat maakt de huidige OP uit bij zo'n stem topic?quote:Op maandag 20 april 2009 16:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja als jij de normale OP in de OP terugzet. Maak ik een stemtopic voor de nieuwe OP's mocht er daar na een bepaalde tijd iets gekozen zijn komt die OP in de OP te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |