Komt nog! Dit is even een kleurenrondjequote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Desunoto het volgende:
Blaxje, je vergeet die lijst van users te updaten.
Oke.quote:Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Komt nog! Dit is even een kleurenrondje
Er zijn nog veel meer usersquote:Op maandag 20 april 2009 16:03 schreef Desunoto het volgende:
Blaxje, je vergeet die lijst van users te updaten.
Misschien wordt deze OP helemaal niet gekozenquote:Op maandag 20 april 2009 16:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, maar degenen die zich er al bij hebben gezet bedoel ik he.
Oh wacht, hij was al gekozen hequote:Op maandag 20 april 2009 16:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien wordt deze OP helemaal niet gekozen. Van mijn part staat er lorum ipsum
.
Ja! Alsk autist was geweest zou ik helemaal van slag zijn johquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja! Alsk autist was geweest zou ik helemaal van slag zijn joh
So what? Ik trek tenminste mijn mond open. Slaat natuurlijk helemaal nergens op wat er nu gebeurd. Zeker vooral niet na de vorige keer.quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Desunoto het volgende:
SG, je bent wel de grootste zeikerd nu hoor.
Hee, sommige mensen zijn hier echt autistisch ja.quote:Op maandag 20 april 2009 16:09 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ja! Alsk autist was geweest zou ik helemaal van slag zijn joh
Dude.quote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
So what? Ik trek tenminste mijn mond open. Slaat natuurlijk helemaal nergens op wat er nu gebeurd. Zeker vooral niet na de vorige keer.
Lijkt er anders wel op, zo he.quote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dude.
Prima dat je je mening uit enzo. Helemaal geweldig![]()
Maar er is nog niks besloten!
quote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dude.
Prima dat je je mening uit enzo. Helemaal geweldig![]()
Maar er is nog niks besloten! je komt nu over als iemand die overal tegenin wil gaan. Na drie keer weten we ook wel dat jij het er niet mee eens bent.
Nou, dan weet je hoe sommige hier er nu aan toe kunnen zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 16:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hee, sommige mensen zijn hier echt autistisch ja.
SC teruglezenquote:Op maandag 20 april 2009 16:11 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan ga je het vorige topic maar even doorlezen en dan zie je dat dat niet het geval is.
-SG- is toffer.quote:Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef Juicyhil het volgende:
Deze OP is beter:
Welkom, Juicyhil is tof.
Weet ik.quote:Op maandag 20 april 2009 16:13 schreef Desunoto het volgende:
Lau, als ik je UI zie denk ik steeds even dat ze een wortel vasthoudt.
Dus als er straks gestemd wordt, stem je op deze OP en dan is het toch allemaal goed of zo?quote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
SC teruglezen. Het gaat hier nou niet alleen om mij he. Er zullen meerdere mensen straks denken dat er een nieuwe OP is.
Ik zeg niet dat de OP (niet) mooi is ofzo. Het gaat alleen om de manier waarop.
Het is mijn goed recht om ergens tegen in te gaan en mijn standpunt te argumenteren om verschillende manieren.quote:
Nogmaals.quote:Op maandag 20 april 2009 16:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
SC teruglezen. Het gaat hier nou niet alleen om mij he. Er zullen meerdere mensen straks denken dat er een nieuwe OP is.
Ik zeg niet dat de OP (niet) mooi is ofzo. Het gaat alleen om de manier waarop.
Het is tyfusirritant. Daarbij moet je je eerst inlezen voordat je dingen gaat lopen roepen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het is mijn goed recht om ergens tegen in te gaan en mijn standpunt te argumenteren om verschillende manieren.
Dat gaat niet werken want dan kan ie het niet lezen.quote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nogmaals.
Er is nog niks besloten oké. Moet ik naar je toekomen en het op je hoofd schrijven ofzo.
Misschien. Heb nog geen mening over de OP. Het is alleen de manier waarop zeg ik toch. Slaat helemaal nergens op dat deze OP nou hier in de OP staat.quote:Op maandag 20 april 2009 16:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dus als er straks gestemd wordt, stem je op deze OP en dan is het toch allemaal goed of zo?
Ja dat is kut voor je. Zoals ik al zeg, niemand leest SC's terug! Als je dit doet ben je triest bezig.quote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is tyfusirritant. Daarbij moet je je eerst inlezen voordat je dingen gaat lopen roepen.
Alles wat RoBro hier deed was om te irriteren.quote:Op maandag 20 april 2009 16:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien. Heb nog geen mening over de OP. Het is alleen de manier waarop zeg ik toch. Slaat helemaal nergens op dat deze OP nou hier in de OP staat.
Toen Robro dit gedaan had schreeuwde iedereen moord en brand en nu is het koek en ei? Dat gaat er bij mij niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |