DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!quote:Op maandag 20 april 2009 15:45 schreef Hoppy het volgende:
Dit is een van de ECHTE verhalen. Jullie zouden eens moeten weten wat er met jullie zorgverzekeringsgeld gebeurt
Dat is mij wel bekend ja. Ik snap niet dat de leveranciers niet van de overheid zijn. 300 a 400% marge is heel normaal.quote:Op maandag 20 april 2009 15:45 schreef Hoppy het volgende:
Dit is een van de ECHTE verhalen. Jullie zouden eens moeten weten wat er met jullie zorgverzekeringsgeld gebeurt
Nee, ik vind het niet normaal dat je werknemers bedreigt.quote:Op maandag 20 april 2009 15:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Even samenvatten.
Je bent ontslagen, een belg pikt je werk in, je gaat lopen dreigen?
Go TS.
Ook, maar vergeet de fraude van ziekenhuizen niet. En huisartsen, fysio's, psychiaters, etc.quote:Op maandag 20 april 2009 15:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is mij wel bekend ja. Ik snap niet dat de leveranciers niet van de overheid zijn. 300 a 400% marge is heel normaal.
En die onnodige onder directeuren.quote:Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef Hoppy het volgende:
[..]
Ook, maar vergeet de fraude van ziekenhuizen niet. En huisartsen, fysio's, psychiaters, etc.
Ik betaal 62,77 euro met een eigen risico van 650 euro.quote:Op maandag 20 april 2009 15:59 schreef Hoppy het volgende:
[..]
Ook. Maar goed, betaal maar lekker een dikke 100 euro voor weinig, mensen.
Ik bedreig helemaal geen werknemersquote:Op maandag 20 april 2009 15:56 schreef Hoppy het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet normaal dat je werknemers bedreigt.
Ja heel grappig. Betaal jij maar lekker teveel voor een bepaalde recall.quote:Op maandag 20 april 2009 16:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik bedreig helemaal geen werknemers![]()
I'll sue your ass off!
Wat klaag je nou? Je hebt blijkbaar al een nieuwe baan bij het OM. Wat wil je nog meer?quote:Op maandag 20 april 2009 15:39 schreef Hoppy het volgende:
Ik heb dan ook een mail gestuurd dat als dat zou gebeuren, ik niets zou schromen om het hoofd in kwestie te vervolgen.
Doe er dan een slotje op. Als je een scheldende TS niet eens meer wat tegengas mag gevenquote:Op maandag 20 april 2009 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
Alle zooi verwijderd.
Normaal meedoen in dit topic of oprotten, bedankt!
Ps. TS: Dat is dus ook voor jou van toepassing. Tnx
Die reacties zijn toch ook verwijderd.quote:Op maandag 20 april 2009 18:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Doe er dan een slotje op. Als je een scheldende TS niet eens meer wat tegengas mag geven
Maar.. maar... Nu is het hele topic niet meer leukquote:Op maandag 20 april 2009 19:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reacties zijn toch ook verwijderd.
Game on
Jahoor, vast. Dat kost ten eerste veel te veel geld (bordjes aanpassen en weet ik wat niet allemaal), plus dat het nergens voor nodig is. Als je personeel maar een half jaar wil (waar ik geen enkele goede reden voor zie), dan geef je ze een halfjaarcontract en verleng je dat niet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef gs123gs het volgende:
Moet je eens kijken bij Centerparcs/Landal , Elk park veranderd echt elk half jaar van Centerparcs naar Landal om er personeel uit te gooien![]()
En dan weer terug?quote:Op maandag 20 april 2009 21:50 schreef gs123gs het volgende:
Moet je eens kijken bij Centerparcs/Landal , Elk park veranderd echt elk half jaar van Centerparcs naar Landal om er personeel uit te gooien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |