quote:Op maandag 20 april 2009 15:00 schreef tritonpim het volgende:
Lullig Kluup, dat het zo moet lopen. Vind het toch wel raar om het op deze manier te horen te krijgen, mensen die mij erop wijzen dat je hier bekend zit te maken dat de ploeg uit elkaar is gevallen en dat je best wel 'even' ergens anders in wilt vallen. Doen jullie niet meer aan 'ploegband', of heb ik een andere theorie achter deze term?
Ik vind dat er niet zoveel aan de hand is dus.. We blijven gewoon bij elkaar en gaan gewoon knallen op de korte baan.quote:Op maandag 20 april 2009 15:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Het beste zou zijn dat we twee invallers kunnen krijgen (die niet onder doen voor de 2 die zijn afgevallen)..
Een alternatief is dat we terugselecteren naar een 4..
En mocht het helemaal raar lopen dan ben ik zelfs bereid om zelf ergens anders in te vallen.
In die volgorde moet je het zien.
Ik kan je verzekeren dat ik het ongelofelijk kut vind. Ik train 7x per week met deze jongens en ineens dreigt dat er niet meer te zijn. Wat denk jezelf?quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Bellah het volgende:
Niks aan de hand? Je ploeg uit elkaar vind ik toch niet niks. Lijkt me kut! Maargoed...
En wtf is het verhaal hierachter?
Onder het mom 'je weet maar nooit' heb ik het hier gemeld. Met 'suggesties' bedoel ik dan ook 'vergeten' beginnelingen. Onze coaches zijn, als het goed is, ook druk aan het bellen. Maar ik denk niet dat andere coaches staan te springen om twee man met ons mee te laten doen. Ook gezien ons tot nu toe matige seizoen.quote:Op maandag 20 april 2009 15:51 schreef Sjobber het volgende:
Nou ja, ik weet het niet hoor.
Als mijn ploeg een invaller nodig had en de coaches kwamen er niet zo uit, dan zou ik ook hier hulp zoeken. Altijd kans dat iemand hier een goede oplossing weet, waar Triton zelf niet mee op de proppen zou zijn gekomen. Zeker ALS je gewoon keigraag door wil gaan in die acht.
Denk dat het kutter zou zijn als ze van de coaches te horen kregen dat het idd een 4 gaat worden.
Spectaculaire foto welquote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Bellah het volgende:
Niks aan de hand? Je ploeg uit elkaar vind ik toch niet niks. Lijkt me kut! Maargoed...
Hij doet het niet meer. Wat voor foto was het? heeft iemand 'm nog in de cache?quote:Op maandag 20 april 2009 15:42 schreef Bellah het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Hij doet het niet meer. Wat voor foto was het? heeft iemand 'm nog in de cache?
fotograferen jullie altijd alleen jullie eigen boten?quote:
Deze vind ik nog mooierquote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef cryforhelp het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich ben ik altijd voorstander van het torpederen van Nereus
Mooi topictitel trouwens kluupkluup, aardige woordspeling, zelf bedacht?
je links werken nietquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:09 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Deze vind ik nog mooier
[ afbeelding ]
En dit prinsesje dan, lekker met oorbellen nog in hihi![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |