Ja vieze slet, dat moet nu.
En dan heb ik het dus over conversaties waar het onderwerp niet gaat over welke celeb wat heeft gedaan, het weer of hoe dronken Sjonnie vorige week wel niet was.
Maar goed, soms is zo'n reactie ook wel te begrijpen. Als je als meisje uitgaat, flink wat alcohol getankt hebt en wat allemaal niet dan heb je gewoon geen zin in gesprekken die nét iets dieper gaan. Om even te nuanceren: ik doel dus niet op theologische vraagstukken oid, maar over iets waar je niet op kunt antwoorden als je op de automatische piloot staat. Voorbeelden om duidelijk te maken wat voor soort onderwerpen ik bedoel kan ik helaasch niet geven omdat jullie FOK!ers erg dom zijn en dan op dat ene voorbeeld gaan hameren op z'n "TS praat over [onderwerp] in de kroeg, kreeg geen pussy en komt hier nu huilen

". Dat is overigens niet het geval, ik zal mijn motivatie voor deze topic beschrijven:
Ik heb vandaag met een (lekker) meisje afgesproken (go TS). Nu zitten we op een terrasje (superweer

) en zijn we aan het praten. Na een minuut of 2 te hebben gepraat over uiterst onboeiende onderwerpen zoals opleiding en het weer vallen mijn ogen op een straatbeeld dat mij intens gelukkig maakt: een vrouw met een
Ierse wolfhond loopt voorbij. Ik grijp mijn kans en maak er een opmerking over.
Armoed: wow, dat is net een paard man
Meisje: hahaha ja
Armoed: heb jij huisdieren?
Meisje: ja een kat
Armoed:

jij bent een kattenpersoon
Meisje: ja ik heb liever katten dan honden
Armoed: ze zeggen dat dat iets zegt over de persoon hè, dat bv mensen die van katten houden iets warmer zijn dan hondenmensen en ook liever
Deze urban legend is btw precies andersom, maar je moet toch wat.
Meisje: hè moet dat nu, ik heb net vakantie ik wil het simpel houden
Alsof haar opleiding zo vermoeiend is, MBO rechten

Ik ben nog
NOOOOOIT te 'moe' geweest (zowel mentaal als fysiek) om een gesprek te voeren op eender welk niveau.
Klacht: Meisjes zonder inhoud
Subklacht: Had haar gewoon thuis moeten uitnodigen voor 'een film'
Samenvatting: TS spreekt af met meisje maar meisje heeft een concentration span van een garnaal