Ook lekker. Ik ben ook wel eens 2 uur heen en terug onderweg geweest voor school om erachter te komen dat de les uitviel.quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:37 schreef Houniet het volgende:
Ik ga voor 2 uur naar school.
Ik moest altijd fietsen naar de middelbare school'. 15 km heen en terug. Vaak genoeg gehad dat ik voor 2 uur ben heen geweest of dat die lessen ook uitvielen. Daar sta je dan...quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ook lekker. Ik ben ook wel eens 2 uur heen en terug onderweg geweest voor school om erachter te komen dat de les uitviel.
Ik ook, ik snap ook nooit als mensen er over lopen te klagenquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:34 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Statistiek.Daar haalde ik altijd 8 of hoger voor.
Ik moest vaak nog mensen helpen in de klas om het te begrijpen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook, ik snap ook nooit als mensen er over lopen te klagen
Mij hoor je niet klagen hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:32 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ook, ik snap ook nooit als mensen er over lopen te klagen
Ik heb er niets van gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik krijg dat beeld van Van Gaal die helemaal niets in Amsterdam zingt maar niet van m'n netvlies.
Is dat echt gebeurd? In dat geval ben ik wel klaar met hem. Terwijl ik het hem notabene zelfs gundequote:Op dinsdag 21 april 2009 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik krijg dat beeld van Van Gaal die helemaal niets in Amsterdam zingt maar niet van m'n netvlies.
Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:53 schreef Prosac het volgende:
Ach joh.. hij heeft toch ook al een keer gezegd dat Ajax zijn club niet meer was.
Toen ie op het bordes met Scheringa op de photo ging. Die klappers waren dat aan het zingen en ik zag m gewoon meezingenquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Is dat echt gebeurd? In dat geval ben ik wel klaar met hem. Terwijl ik het hem notabene zelfs gunde
Onzin, hij heeft Ajax het mooiste succes gebracht wat ik waarschijnlijk in mijn leven als Ajax-supporter heb meegemaakt en zal meemaken. Zijn mening is 9/10 keer correct ook al is dat soms moeilijk te bevatten.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:01 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben allang klaar met de heer Van Gaal.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:08 schreef Prosac het volgende:
Slijngard stond ook heel hard te springen toen op de Grote Markt en "wie niet springt... " werd ingezet bij zijn opkomst.
Helemaal niets in Amsterdam is nog waar ookquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft Ajax het mooiste succes gebracht wat ik waarschijnlijk in mijn leven als Ajax-supporter heb meegemaakt en zal meemaken. Zijn mening is 9/10 keer correct ook al is dat soms moeilijk te bevatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |