Ook lekker als er af en toe een giftige wolk voorbij komtquote:Op maandag 20 april 2009 23:22 schreef Rots het volgende:
Wss een giftige wolk van een brand afkomstig, dat was het de laatste keren iig.
Het is gestopt trouwens, volgens mij is het nu weer veilig.![]()
Even relativeren: die persoon moest nog eerder uit zn bed.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:54 schreef Riro het volgende:
6:45 opgestaan, rijden er geen treinen omdat er iemand voor is gesprongen.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:54 schreef Riro het volgende:
quote:De beperkingen als gevolg van de
aanrijding met een persoon tussen
Uitgeest en Alkmaar zijn voorbij.
Succesquote:Op dinsdag 21 april 2009 08:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Even relativeren: die persoon moest nog eerder uit zn bed.
Zo zelf maar even een statistiek examen maken.
Controle? Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef venomsnake het volgende:.
Mogguh.
Zometeen naar het ziekenhuis voor controle.
succes, laat je even weten hoe het is?quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:54 schreef venomsnake het volgende:.
Mogguh.
Zometeen naar het ziekenhuis voor controle.
Hier springen ze graag voor de trein. Ik heb wel eens een stuk van een romp, een arm en een stuk wat ik niet meer kon plaatsen zien liggen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:54 schreef Riro het volgende:
Statistiek.quote:Op dinsdag 21 april 2009 08:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo zelf maar even een statistiek examen maken.
Langs de lijn Den Bosch, Nijmegen ligt een tehuis voor depressieven. Daar springen ook regelmatig mensen voor de trein.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hier springen ze graag voor de trein. Ik heb wel eens een stuk van een romp, een arm en een stuk wat ik niet meer kon plaatsen zien liggen.
Je mag eigenlijk niet lachen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:36 schreef toma het volgende:
[..]
Langs de lijn Den Bosch, Nijmegen ligt een tehuis voor depressieven. Daar springen ook regelmatig mensen voor de trein.
Wie die locatie heeft bedacht is echt achterlijk geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |