4-1 lekkahquote:Op maandag 20 april 2009 22:35 schreef Aanvoerder het volgende:
FT 4-1. Mooi. Volgende wedstrijd voor bet 3, stap 2 wordt: Osijek - Inter Zapresic (Kroatie) op woensdag om 16:30. Morgen zijn er alleen maar buttwedstrijden.
Wat denk jij er van Breach?
Moet ik je even komen insmeren met aftersun lotion?quote:
Bereid je maar voor het blijft de hele week zonnig.quote:
Heb vandaag een paar uurtjes in de zon zitten leren. Maar mijn huid verbrand zo snel dat een Engelsman er nog van zou schrikken. M'n hoofd valt wel mee, die ziet er alleen uit alsof er een sproetjeskanon op afgevuurd is.quote:
In dit topic krijg je er in ieder geval genoeg aandacht meequote:Op maandag 20 april 2009 23:03 schreef Riro het volgende:
[..]
Heb vandaag een paar uurtjes in de zon zitten leren. Maar mijn huid verbrand zo snel dat een Engelsman er nog van zou schrikken. M'n hoofd valt wel mee, die ziet er alleen uit alsof er een sproetjeskanon op afgevuurd is.Maar m'n schouders zijn echt knalrood.
Hehe, dat heb ik zelf al gedaan.quote:Op maandag 20 april 2009 23:01 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Moet ik je even komen insmeren met aftersun lotion?
Heerlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 23:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Bereid je maar voor het blijft de hele week zonnig.
Wij 16quote:
Maar maaar maaaaar Suljemani heeft gescoord !quote:Op maandag 20 april 2009 23:15 schreef toma het volgende:![]()
Weer terug van een weekendje weg.
Gelukkig niks mee gekregen van het voetbal.
Ja gelukkig welquote:Op maandag 20 april 2009 23:18 schreef Houniet het volgende:
Há toma, alles nog heel?
Hehe lekker.quote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef toma het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel
Heb het randje af en toe wel opgezocht maar ik ben nog heel.
Behalve dan dat m'n benen helemaal kapot zijn. Ik maar amper een trap omhoog lopen.
Ramen en deuren dicht.quote:Op maandag 20 april 2009 23:20 schreef Rots het volgende:
WTF is die shei met dat luchtalarm hier?
DUITSE INVASIE
Hoor jij hem niet? Omgeving Rotterdam.quote:Op maandag 20 april 2009 23:21 schreef toma het volgende:
[..]
Ramen en deuren dicht.
Waar woon je ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |