En die info had je niet vooraf even kunnen melden/gebruiken?quote:Op maandag 20 april 2009 19:03 schreef Aanvoerder het volgende:
En ze moeten woensdag alweer de return (0-0 uit) van de kwartfinale in de beker tegen Zlin spelen. My God, spelen ze daarom maar op halve kracht?
Na gister moet er toch wel wat voorvallen wil je je kapot schamenquote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Om je voor kapot te schamen, verliezen bij Kladno.
quote:Op maandag 20 april 2009 19:04 schreef Breach het volgende:
[..]
En die info had je niet vooraf even kunnen melden/gebruiken?
Ah vandaar al die bans en notesquote:Op maandag 20 april 2009 00:15 schreef Prosac het volgende:
Ik heb flink moeten investeren om bij de crew te komen, natuurlijk bouw ik al wel pensioen op, maar pas bij 1500 notes is de investering eruit en kan ik echt gaan verdienen. Gelukkig levert een ban bonus op.
Neen, maar had het meer over hemzelfquote:
Betfair ben ik niet meer welkom nadat ik 500 euro van ze wegtrok door 20 accounts aan te maken met een bonusquote:Op maandag 20 april 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik had nog wat staan bij Unibet, maar die hebben lage odds. Het beste kun je bij Betfair spelen qua odds. Maar denk dat Jasza en Aanvoerder je beter van advies kunnen voorzien
Wat ga je doen?quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaar dat je toch maar weer eens aan je toekomst begint te denken door naar school terug te keren.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Vandaar dat je toch maar weer eens aan je toekomst begint te denken door naar school terug te keren.
1-0 voor Breach.quote:Op maandag 20 april 2009 18:47 schreef Breach het volgende:
Hehe, dit moet hem voor mij worden vanavond
20.45 Spal - Legnano 1 (1,57)
Inzet: 5,00
Masterlijke plaat inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 17:15 schreef Breach het volgende:
Omdat ik er maar geen genoeg van kan krijgen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |