SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 14:14 schreef denB het volgende:Dat keek ik vroegerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ja, maar je kan niet alleen willen werken voor de dingen die je leuk vindt.quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat ik wel wil werken
quote:Op maandag 20 april 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb mijn brief ingeleverd namens de hele klas (70% heeft getekend) en ik werd gelijk overladen met complimentjes omdat ik initiatief neem![]()
Alleen ze hebben msn er uit gegooid en dat vind ik niet leuk >_<
Ik kan me gewoon echt niet concentreren. En ijs helpt ook niet mee, want dan kan ik niet doorwerkenquote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar je kan niet alleen willen werken voor de dingen die je leuk vindt.
[..]
ze gooien daar ook random dingen eruit geloof ik?
Ben er wel trots op dat ik tegenwoordig zo voor mezelf durf op te komenquote:Op maandag 20 april 2009 14:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, maar je kan niet alleen willen werken voor de dingen die je leuk vindt.
[..]
ze gooien daar ook random dingen eruit geloof ik?
Ik hou er al over op. Ik kan er toch niets aan doenquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon echt niet concentreren. En ijs helpt ook niet mee, want dan kan ik niet doorwerken
zelfs voor mijn tijdquote:
jaaquote:Op maandag 20 april 2009 14:18 schreef jna het volgende:
Oh trouwens. De mannen hebben die Nike+ challenge gewonnen
Is ook om trots op te zijn jaquote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben er wel trots op dat ik tegenwoordig zo voor mezelf durf op te komen.
En euhm nou ik geloof dat er nog mensen bezig zijn met toetsen enz.. dus dat het er daarom nog uit ligt
Bier + aanmoedigen is niet voldoendequote:Op maandag 20 april 2009 14:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik hou er al over op. Ik kan er toch niets aan doen
[..]
zelfs voor mijn tijd
[..]
jaaMet mijn hulp
jupquote:Op maandag 20 april 2009 14:20 schreef Daph_ het volgende:
Is de Nike+ challenge nu al afgelopen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |