Ok dan mogen ze nog even wachten.quote:Op woensdag 22 april 2009 16:49 schreef Prosac het volgende:
Dan ben ik mijn baan kwijt.
Niet in mijn tuin.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gaat er overal komen hoor.
Nee man.. Ik wil modder zien als het regent.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gaat er overal komen hoor.
Garcia blijft wel...er zijn echt geen teams die hem nu willen hebben hoor, met alle respect voor Gonzalo.quote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef Gruning3r het volgende:
Ben benieuwd wat FC Groningen gaat doen in de zomerstop. Gonzalo Garcia Garcia behouden of verkopen.
Dat is toch helemaal geen issue?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:55 schreef Gruning3r het volgende:
Gonzalo Garcia Garcia behouden of verkopen.
Helemaal mooi als de Graafschap er dan inblijft. Speelt hij gelijk op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:45 schreef Garudo het volgende:
Over Veldmate:
Laat hem naar De Graafschap gaan...lijkt me een geschikte club voor hem en we zagen dat het voor Holla ook goed was om even verhuurd te worden aan een mindere club.
Het lijkt wel hequote:Op donderdag 23 april 2009 13:12 schreef venomsnake het volgende:
Zo'n 3e ring is wel.
[ afbeelding ]
Klikbaar
Zou ik geen gekke keus vinden van AZ. Past ook goed in hun beleid.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
vaag gerucht dat Holla naar AZ gaat indien de Zeeuw vertrekt.
Zal nu wel een leuk prijsje aanhangen. Gecombineerd met dat berichtje over dat tekort hierboven: 1+1 = 5 miljoen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
vaag gerucht dat Holla naar AZ gaat indien de Zeeuw vertrekt.
Zoiets plus een aantal clausules (doorverkoop en kampioenschap/ europees voetbal).quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zal nu wel een leuk prijsje aanhangen. Gecombineerd met dat berichtje over dat tekort hierboven: 1+1 = 5 miljoen?
5 miljoen, daar doen we het in Grunn niet meer voor hoor. Wij denken nu ook in bedragen van 8 miljoen plus.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Zal nu wel een leuk prijsje aanhangen. Gecombineerd met dat berichtje over dat tekort hierboven: 1+1 = 5 miljoen?
waarom die slak nog behouden. club icon is 1 ding maar je ziet dat die man gewoon het niveau niet meer aankan. indien holla gaat wie dan als vervanger?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:37 schreef The_Verve het volgende:
En dan kan Matthijs ook gewoon blijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |