Ik geloof er niks van. Ja dat je dat gevraagd hebt wel, maar dat dat zou mogen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een keer zoiets voorgelegd aan een agent.
Die wist te vertellen dat je er dan gewoon achteraan mag/ kan tuffen omdat ze je dan toch geen boete geven.
Als je hem dan toch krijgt is het een kwestie van bezwaar aantekenen denk ik..quote:Op maandag 20 april 2009 12:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Ja dat je dat gevraagd hebt wel, maar dat dat zou mogen.
Bah, laat de rest maar zitten danquote:Op maandag 20 april 2009 12:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou vooruit dan maar
[ afbeelding ]
Jajaquote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een keer zoiets voorgelegd aan een agent.
Die wist te vertellen dat je er dan gewoon achteraan mag/ kan tuffen omdat ze je dan toch geen boete geven.
neuhquote:Op maandag 20 april 2009 12:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je nou een bekeuring gehad? Anders is het wel een heul slecht topic
Heldquote:Op maandag 20 april 2009 12:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
neuh
met mijn hendige ontwijkingstechnieken ala Jack Bauer was ik de kit te slim af
Ja. Die agent stond toevallig in ons huis toen ik het vroeg.quote:
Nopes. Maar als je het niet doet, moet je de consequenties dragen.quote:Relevant verhaal: Iemand vroeg eens aan de pliesie: "Stel ik ben dronken en politie agent en ik stap in de auto. Hebben jullie dan een signaal ofzo zodat je collega's je geen boete geven en gewoon door kan rijden?"
"Ja" zegt de politie agent, "we seinen met ons groot licht en steken onze middelvinger op naar onze collega's."
Zo gezegd, zo gedaan. Toen zat die gast vast voor rijden onder invloed, hinderen van medeweggebruikers ofzo en beledigen ambtenaar in functie.
Je moet je gewoon aan de regels houden dus.
quote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef SuperJERK het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)aalt_politie_in.html
En jij gelooft meneer agent?quote:Op maandag 20 april 2009 12:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ja. Die agent stond toevallig in ons huis toen ik het vroeg.
Toevallig? Nah, nee.. Ik had hem gebeld nadat ik een inbraak had geconstateerd.
Meesterlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef SuperJERK het volgende:
Die is wel leuk gedaan. Zie je niet echt aankomen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:48 schreef SuperJERK het volgende:
Ja. Daar is het een agent voor.quote:
Alles in proportie natuurlijk.quote:Denk nou niet omdat 1 agent zegt dat je achter hun mag aan crossen zo hard als dat hun rijden, dat ook elke agent dit goedkeurt.
Dat is nog onwaarschijnlijker als een agent die zegt dat je de buurvrouw omver mag schietenquote:Dat verhaaltje heb ik namelijk van een hoofd politie corps ofzo en zover hij me kon vertellen maken ze burgers van alles wijs, dan kunnen ze simpelweg makkelijker boetes scoren.Hoeven ze geen moeite te doen, enzo. Of was dat niet duidelijk in het verhaal?
quote:Sommige agenten zijn ook eerlijk, denk ik...Maar ik vertrouw er geen 1 die mij verteld dat ik de wet mag overtreden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |