Kan niet, werkt met pasjes.quote:
Top combinatie tochquote:Op maandag 20 april 2009 11:20 schreef Scaurus het volgende:
Ik woon er vlakbij
Wiet roken en patat vreten, dat is alles wat ze doen.
Ik doe tenminste wat met mijn leven i.p.v.quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef SiemPie666 het volgende:
Klacht3: Er zit een fokker tegenover me dieVrachtwagenchauffeur
wil worden.
Weten jullie op de bult alles van, niet?quote:
De bultquote:Op maandag 20 april 2009 11:23 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Weten jullie op de bult alles van, niet?
Aangezien jij geen wigger zal zijn val je in categorie 2quote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef SiemPie666 het volgende:
de niet getinte gasten zijn kansloze wiggers of vieze dikke stinkende nerds die geilen op Apple.
quote:
Het enige wat jij doet is Rita bij afslag 12 gevenquote:Op maandag 20 april 2009 11:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik doe tenminste wat met mijn leven i.p.v.ICT, of nog erger, applicatie ontwikkelaar
![]()
Ik ben wel een nerd, maar stink niet en ben niet dik, noch geil ik op apple.quote:Op maandag 20 april 2009 11:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Aangezien jij geen wigger zal zijn val je in categorie 2
Nee, erger...quote:Op maandag 20 april 2009 11:27 schreef Vjenne_kloet het volgende:
TS komt waarschijnlijk ook uit Gouda, Oosterwei.![]()
![]()
Tot hier volgte ik je nogquote:
quote:
quote:
marrokanenquote:Op maandag 20 april 2009 11:16 schreef SiemPie666 het volgende:
Wat een pauperschool is dat zeg. Vol met marrokanen en ander getint tuig. Nu hebben ze de helft van het internet geblokkeerd omdat ze anders de hele dag smatjes gaan checken op hyves.![]()
De meiden zijn allemaal van die ik-word-gepaald-door-een-antilliaanse-bendeleider-sletten en de niet getinte gasten zijn kansloze wiggers of vieze dikke stinkende nerds die geilen op Apple.
De opleidingen gaan ook nergens over; wie heeft dat "Competentie gericht leren" bedacht? wat een onzin. Het komt erop neer dat je geen fuck leert maar toch een papiertje krijgt.
Klacht: Onderwijs in nederland zuigt.
Klacht2: Mijn school is daar een schrijnend voorbeeld van.
Klacht3: Er zit een fokker tegenover me dieVrachtwagenchauffeur
wil worden.
TS doet MBO.
TS zit op een kutschool en opent er een topic over ipv dat die naar een andere school gaat.
TS gaat zitten fokken ipv dat hij zijn best doet en zo eerder zijn kutschool kan verlaten.
Houden ze de economie tenminste nog een beetje op gang.quote:Op maandag 20 april 2009 11:20 schreef Scaurus het volgende:
Ik woon er vlakbij
Wiet roken en patat vreten, dat is alles wat ze doen.
Eerst stond er volgde, zegt een knaap hier volgtequote:
Goverwelle is net zo'n oord als Oosterwei, heeft alleen wat meer Vinexwijken (bevolkt door van die huisvrouwen met pittige korte kapsels die Kluun lezen) waardoor er wat minder criminaliteit en overlast is.quote:Op maandag 20 april 2009 11:32 schreef Dowdoon het volgende:
dr is niks mis met goverwelle hoor:$
maar wel die oosterwei
vielgquote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef sezten het volgende:
[..]
Eerst stond er volgde, zegt een knaap hier volgte![]()
![]()
![]()
Dacht eerst vielg
De patat bij de Balloon (vlakbij het ID College) is echter niet te vreten. Too bad for themquote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef Mikkie het volgende:
Houden ze de economie tenminste nog een beetje op gang.
Zeg er dan wat vanquote:Op maandag 20 april 2009 11:35 schreef SiemPie666 het volgende:
Overigens kampen ze hier schijnbaar met een "lerarentekort".
Echter als ik hier uit het raam kijk zitten er allemaal vrouwen met vlotte kapsels en ouwe vieze mannen met einsteinkapsels thee te drinken op het terras in plaats van les te geven.
Dat soort gasten hebben meestal sowieso al geen smaak qua kleding, vrouwen etc., dus die ranzige friet kan er dan ook nog wel bijquote:Op maandag 20 april 2009 11:36 schreef Scaurus het volgende:
[..]
De patat bij de Balloon (vlakbij het ID College) is echter niet te vreten. Too bad for them
Ook detectiepoortjes daar?quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef SiemPie666 het volgende:
Overigens stelen ze als de raven, een gast jatte altijd vanalles bij de Plus en nou hebben ze beveiliging. Ook mag hij niet meer naar binnen.
Volgens mij is dat meer omdat rond 1 uur alle middelbare scholieren bijna tegelijkertijd snoep willen gaan kopen waardoor jatten een piece of cake wordt.quote:Op maandag 20 april 2009 11:42 schreef SiemPie666 het volgende:
Overigens stelen ze als de raven, een gast jatte altijd vanalles bij de Plus en nou hebben ze beveiliging. Ook mag hij niet meer naar binnen.
Zeg, woon je in Goverwelle dan?quote:Op maandag 20 april 2009 11:35 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Goverwelle is net zo'n oord als Oosterwei, heeft alleen wat meer Vinexwijken (bevolkt door van die huisvrouwen met pittige korte kapsels die Kluun lezen) waardoor er wat minder criminaliteit en overlast is.
Je beeld is toch echt verkeerd. Ik ga niet ontkennen dat er geen criminaliteit is, want dat is er uiteraard wel als in elke andere wijk. Het is helaas ook groeiende. Qua criminaliteit is het echter een gemiddelde wijk, en de crimineeltjes komen vaak uit de naastgelegen Oosterwei en die zijn veelal Marokkaans. Goverwelle zelf heeft ook Marokkanen, maar dat zijn er niet veel. Het is voornamelijk een wijk met anderhalf-verdieners en jonge gezinnen.quote:Op maandag 20 april 2009 12:03 schreef Scaurus het volgende:
Kom er regelmatig. Heb er een vriend wonen.
Peper het maar lekker in.quote:Op maandag 20 april 2009 12:09 schreef Morrigan het volgende:
Gelukkig duurt een MBO-opleiding maar 4 jaar.
Echt welquote:Op maandag 20 april 2009 11:36 schreef Scaurus het volgende:
[..]
De patat bij de Balloon (vlakbij het ID College) is echter niet te vreten. Too bad for them
Kun je nu wel havo/vwo niveau halenquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:59 schreef SiemPie666 het volgende:
Nieuw dieptepunt:
Omdat ze schijnbaar de vakken Nederlands, Engels en Rekenen (![]()
) weer gaan opnemen moeten we nu een CITO toets doen.
hehe, kon ik al maar heb ik verpest door te niksen.quote:
Jij en de rest van het MBO, als we iedereen moeten geloven.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
hehe, kon ik al maar heb ik verpest door te niksen.
Goverwelle heeft een "goede" en een "slechte" kant van het spoor. Aan de ene kant van het spoor is het net Oosterwei of erger, aan de andere kant van 't spoor is 't een dode buurt. Maarre, vlakbij 't ID College, woon je aan de kant van de mammoet of aan de kant van de ballon?quote:Op maandag 20 april 2009 11:35 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Goverwelle is net zo'n oord als Oosterwei, heeft alleen wat meer Vinexwijken (bevolkt door van die huisvrouwen met pittige korte kapsels die Kluun lezen) waardoor er wat minder criminaliteit en overlast is.
quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef Emo het volgende:
[..]
Zout toch op joh vrachtwagenchauffeurquote:
Ik doe wat met mijn levenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:15 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Zout toch op joh vrachtwagenchauffeur
Je weet dat dit soort opmerkingen olie op het vuur zijn hè?quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:02 schreef SiemPie666 het volgende:
[..]
Jup, maar wat kan mij dat schelen. Het is nu wachten op scaurus.quote:Op dinsdag 21 april 2009 14:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet dat dit soort opmerkingen olie op het vuur zijn hè?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |