www.nederland.fmquote:Op maandag 20 april 2009 11:04 schreef Maanvis het volgende:
Edit: O wacht, mijn MP3 speler heeft ook een radio functie
Dat kan dus niet op mijn werkquote:
quote:Op maandag 20 april 2009 11:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wie kent danny roodbol niet , ik heb al zijn LP's
Neen. Tenminste, geen die niet al bekend zijn op FOK!quote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Werden er eigenlijk nog meer kick-off kandidaten onthuld?
Nee, behalve de bekende RL Soap nederlanders + danny nietquote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ze zijn toch al bekend, alle BB winnaars zijn gevraagd. Sjekki wil nooit meer in de media. Jaap komt, Huub mocht niet van zn vrouw.quote:Op maandag 20 april 2009 11:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Het nu bekende groepje is dus het volledige groepje?quote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef Stefan het volgende:
Ze zijn toch al bekend, alle BB winnaars zijn gevraagd. Sjekki wil nooit meer in de media. Jaap komt, Huub mocht niet van zn vrouw.
Tenzij jij als 'verassingsbewoner' binnenkomt walsen!quote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het nu bekende groepje is dus het volledige groepje?
Ik verwacht Vlemmix nog wel even, maar ik denk dat dit t wel is. RL-soapies.quote:Op maandag 20 april 2009 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het nu bekende groepje is dus het volledige groepje?
En iedereen daar in vuur en vlam zet? Al dan niet met een vlammenwerper?quote:Op maandag 20 april 2009 12:32 schreef Maanvis het volgende:
Tenzij jij als 'verassingsbewoner' binnenkomt walsen!
Dan wordt het iig spraakmakendquote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En iedereen daar in vuur en vlam zet? Al dan niet met een vlammenwerper?
Ik zeg, Doen!quote:Op maandag 20 april 2009 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En iedereen daar in vuur en vlam zet? Al dan niet met een vlammenwerper?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |