Zeg gast:quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2009 23:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is zeker een normale gewoonte bij de Ajax rel support club
quote:Op maandag 20 april 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
Ach jij bent zeker zo extreem rechtse Russische skinheadEerst lopen rellen en dan vragen stellen.Ik dacht al die foto van je die heb ik vaker gezien bij Ross Kemp on Gangs dus
Opgeschoond. En dit soort reacties van jou zijde zijn ook niet normaal. Reageer niet en meld het eerder in dit topic. Volgende keer gaat ie dicht.quote:Op maandag 20 april 2009 00:18 schreef Slappy het volgende:
Hallo alto ik heb haar geholpen hoor als je even de op goed leest.
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.quote:Op maandag 20 april 2009 10:31 schreef Slappy het volgende:
Nou Boswachter je bent die reactie vergeten van die meneer provoceren
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan nietquote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou Slappy, ik vind dat jij nogal een klein e-pikkie hebt.
Groetjes !
Het leven is zwaarquote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan niet
Dus mag ik mijn oude quotes terugzettenquote:
Ja rot opquote:
ja maar dat wist ik niet, er staat ook geen Op met regels in deze verkapte scquote:Op maandag 20 april 2009 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja rot op
LaPo is nieuw topic. Als SC-user moet je dat nu toch zo onderhand wel weten. Of zijn je hersenen vandaag met verlof ?
Waarom staan die provocerende reacties van beertje er nogquote:
Omdat appel.quote:Op maandag 20 april 2009 10:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
Waarom staan die provocerende reacties van beertje er nog
Nou voor jou is het een kleine moeite om zo zeer schokkende reactie te verwijderenquote:
Gast. Echt, doe normaal man.quote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou mijn reacties zijn verwijderd maar van die hooligan niet
Nou dat is geen passend antwoord.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 10:59 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou dat is geen passend antwoord.
Ik heb vriendelijk gezocht om normaal te reageren en sommige konden dat niet laten en begonnen toen op de man spellen
Nou je vergeet dezequote:Op maandag 20 april 2009 11:08 schreef Beauregard het volgende:
BW en collegae, ik wil jullie graag wijzen op dit topic: Achterlijke jeugd die te lui is om iemand te helpen
TS blijft zijn eigen topic verzieken. Het lijkt me beter voor heel FOK! dat dat topic dicht gaat.
Geen dank.
quote:Hoor haar dan.
Als ik het dus goed begrijp wens je alleen posts te zien van users die je klacht terecht vinden en sympathie voor je hebben?
Weet je nog in welk subforum je zit?
quote:Bij deze stel ik het werkwoord "to fail" gelijk aan het mekkerend voorwerp "Slappy". Let op: waar een zin het toelaat kunnen beide als synoniem van elkaar gebruikt worden.
Als je het topic even doorleest ohhh wacht jij bent een vriendje van beer hooliganquote:Op maandag 20 april 2009 11:51 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je komt anders wle over als een vreselijk treurig figuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |