Open er een topic over?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat ik altijd zo'n jeuk krijg als mensen zichzelf, na vele waarschuwingen zelfs, eerst ziek maken en dan vervolgens aan de ziekte sterven en dan vervolgens iedereen gaat roepen dat het zo sneu en tragisch is dat hij op zo'n jonge leeftijd is gestorven. Als mijnheer Swayze wat voorzichtiger op zijn mooie lichaam was geweest dan was er niete ens wat aan de hand.
het was pas tragisch als ie dood was gereden door een alcomobilist
gaat dit topic dan niet over de dood van Swayze?quote:
Mwoah, daar hoeft niet eens iemand voor dood te gaan hoor. Maar als het dan een voorwaarde is. God, laat het alsjeblieft Jan Smit zijn. *knielt op knietjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef DrDentz het volgende:
Fok!-ers krijgen altijd ruzie met elkaar in een overlijdenstopic.
Tja totdat ie die ex van lisa wordt doodgemept en je zegt dat ie van een ander zijn wijf had moeten afblijven. Moet je dan iedereen weer zien reagerenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Mwoah, daar hoeft niet eens iemand voor dood te gaan hoor. Maar als het dan een voorwaarde is. God, laat het alsjeblieft Jan Smit zijn. *knielt op knietjes
Het gaat over Patrick Swayze ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:53 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gaat dit topic dan niet over de dood van Swayze?
Jij bepaalt niet wat wij tragisch vinden of niet. Punt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat ik altijd zo'n jeuk krijg als mensen zichzelf, na vele waarschuwingen zelfs, eerst ziek maken en dan vervolgens aan de ziekte sterven en dan vervolgens iedereen gaat roepen dat het zo sneu en tragisch is dat hij op zo'n jonge leeftijd is gestorven. Als mijnheer Swayze wat voorzichtiger op zijn mooie lichaam was geweest dan was er niete ens wat aan de hand.
het was pas tragisch als ie dood was gereden door een alcomobilist
Ik hoop van ganser harte dat er straks iemand is die vindt dat jij iets van aandacht verdient als je de pijp uit bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat soort mensen verdienen allemaal een klein stukje op pagina 3.
Wist je dat stress zo ongeveer doodsoorzaak nummer 1 in de wereld is? Dus ga vooral door met je zo druk maken om hoe andere mensen denken of leven.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:50 schreef MikeyMo het volgende:
Als je al alvleesklierkanker hebt maakt dat niet zoveel meer uit hoor. Het is alleen sneller.quote:het was pas tragisch als ie dood was gereden door een alcomobilist
Jij bent eigenlijk Youp van 't Hek hè? Met je zure en smadelijke bakkes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:03 schreef MikeyMo het volgende:
hij rookte en kreeg een terminale rokersziekte, gewoon een uitgerekte zelfmoord dus
Ow ja verrek, daar speelde ie ook nog een van de hoofdrollen in, Jed:quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:50 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige Red dawn fan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:04 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een vechter!! Wat erg toch nog dat ie het niet gehaald heeft![]()
Ik kreeg een serieuze crush bij 'North & South'
'' knip ''
R.I.P.
Vorig jaar hebben de serie op DVD gekocht. De laatste weken hebben we deze weer gekeken en zondag keken we het laatste deel!quote:
quote:Weduwe sms't Patrick Swayze nog steeds
De weduwe van Patrick Swayze heeft het er maar moeilijk mee dat haar man niet meer onder de levenden is. Lisa Niemi bestookt de acteur nog steeds met sms'jes. Swayze stierf bijna een jaar geleden aan de gevolgen van alvleesklierkanker.
"Ik schrijf gewoon wat ik altijd schreef: ik hou van je. En daarna huil ik een beetje van binnen", doet Lisa uit de doeken in het Amerikaanse People. De weduwe vertelt dat ze altijd sms't naar Swayze's nummer voordat ze een vliegtuig instapt.
"De berichtjes komen niet terug. Dus of ze komen daarboven aan, of een wildvreemde denkt: hé, er houdt iemand van me", gaat Niemi verder. "Ik vind het hoe dan ook een win-winsituatie."
De 54-jarige Lisa voelt de aanwezigheid van haar echtgenoot nog steeds en leert naar eigen zeggen langzaam omgaan met het 'verschrikkelijke' verlies. "Hij wilde dat het goed met mij zou gaan, dat weet ik. En ik ben nu ook sterker. Het feit dat ik een aantal goede dagen heb gehad, geeft me de hoop dat ik er nog meer kan hebben."
Dinsdag is het precies een jaar geleden dat Patrick Swayze de strijd tegen kanker verloor. De acteur stierf op 57-jarige leeftijd. Hij speelde onder meer in de films Ghost en Dirty Dancing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |