Misschien de TT aanpassen? Ik denk ook telkens als dit topic een kick krijgt dat het gebeurd is met Swayze...quote:Op maandag 20 juli 2009 08:25 schreef MikeyMo het volgende:
Ik meen dat de vraag in de topic titel nu wel beantwoord is
quote:Op maandag 20 juli 2009 09:32 schreef Malahide het volgende:
[..]
Misschien de TT aanpassen? Ik denk ook telkens als dit topic een kick krijgt dat het gebeurd is met Swayze...
Wat een vreemde Google ad?quote:Patrick Swayze?
Pas deze simpele richtlijnen toe en stop ook in amper 3 uren met roken.
StopNuMetRoken.com/Stop-Met-Roken
Dat idee had ik ookquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat bericht al eerder gezien
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veelquote:
Dan blijft het nog steeds een heel vreemde ad. Eentje die wat mij betreft de adverteerder totaal diskwalificeert. Een beetje andermans doodstrijd uitbuiten zeg, heel treurig.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veel
Als ik wist dat ik toch snel doodging, zou ik ook flink doorroken.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Patrick Swayze heeft alvleesklierkanker, een ziekte veelal veroorzaakt door kanker en Patrick rookt behoorlijk veel
Hey Static, ho is boem.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:22 schreef static het volgende:
Ja, en ho maar weer voordat MM dit hele gebeuren aanpakt om weer eens te ageren tegen roken/rokers.
lijkt wel of de behandeling heeft aangeslagen, hij ziet er weer gezonder uitquote:Op maandag 20 juli 2009 08:24 schreef E.T. het volgende:
Bij jouw foto krijg ik een kruisje, Malahide..
Nieuwe poging
[ afbeelding ]
dit ziet er iig een stuk beter uit dan de foto's van april. Maar ja, er is gewoon niets van te zeggen
'Huppelen' zou ik het toch niet willen noemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 04:06 schreef PrinceLu het volgende:
Hij bijt wel flink door die Swayze, huppelt nog steeds vrolijk rond.
Hm, begin augustus reed hij in ieder geval vrolijk in het rond in z'n auto.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
'Huppelen' zou ik het toch niet willen noemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze foto is van begin deze maand. Hij ziet er niet naar uit dat hij ieder moment dood kan neervallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:28 schreef Tamashii het volgende:
Neeeeeee! Hij mag niet dood. :|
We zijn nu eind augustus he, in een maand kan het hard gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm, begin augustus reed hij in ieder geval vrolijk in het rond in z'n auto.
Zie http://www.dailymail.co.u(...)s-STILL-smoking.html
Nee, hij ziet er nog niet echt jofel uit, maar vergeleken met hoe hij er uit gezien heeft, is het toch een stuk beter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Tamashii het volgende:
Nouja, gezond noem ik het ook niet hoor mazaru!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |