Dat lijkt me niet aan haar om te bepalen, maar aan de oma van TS.quote:Op maandag 20 april 2009 02:25 schreef Susi het volgende:
Waarom wil ze het niet terugstorten ? Vindt ze je niet oud genoeg ?
Naïviteit.quote:Op maandag 20 april 2009 02:33 schreef zquing het volgende:
waarom heb je 't in de eerste plaats naar je moeder gestort?
And we quote: "Het is nu niet het geschikte moment om het geld van oma over te boeken"quote:Op maandag 20 april 2009 02:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
Waarom wil je moeder het nu niet geven?
Ja & Nee. In die volgorde.quote:Op maandag 20 april 2009 02:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leeft die grootmoeder eventueel nog en zijn er zaken op papier vastgelegd ?
Wanneer wel dan? Het is toch jouw geld? Alleen aan haar gegeven om te bewaren?quote:Op maandag 20 april 2009 02:38 schreef Nairua het volgende:
[..]
And we quote: "Het is nu niet het geschikte moment om het geld van oma over te boeken"
20k+quote:Op maandag 20 april 2009 02:43 schreef zquing het volgende:
en om hoeveel geld spreken we hier?
Waarschijnlijk heeft ze het gedeeltelijk verpatstquote:Op maandag 20 april 2009 02:38 schreef Nairua het volgende:
[..]
And we quote: "Het is nu niet het geschikte moment om het geld van oma over te boeken"
Bij een trouwerij? Zou het niet weten. Moeders vond het verstandiger dat het geld op 1 rekening stond. (leuk, die rente)quote:Op maandag 20 april 2009 02:43 schreef zquing het volgende:
Wanneer wel dan? Het is toch jouw geld? Alleen aan haar gegeven om te bewaren?
Haar kamer in het ouderlijk huis is er iig mee betaald.quote:Op maandag 20 april 2009 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze het gedeeltelijk verpatst
Online poker... tja...quote:Op maandag 20 april 2009 02:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarschijnlijk heeft ze het gedeeltelijk verpatst
Ja en wat ga je dan zeggenquote:Op maandag 20 april 2009 02:51 schreef automatic_ het volgende:
Hè bah... Ik denk dat je er inderdaad samen uit moet komen... Je hebt het "zelf" gestort naar haar (aangezien je vanaf je 18e zelf de baas bent over je rekeningen). Denk je dat ze het op gemaakt heeft?
& de rechter kan altijd natuurlijk.
Erg sterk zal je niet staan nee, maar tegenwoordig kan je voor elke scheet daarheenquote:Op maandag 20 april 2009 02:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en wat ga je dan zeggenJa ik heb geld naar iemand overgemaakt, maar ik wil het graag terug meneer de rechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |